منو
سبد خرید

کابل شارژر موبایل

شارژر گوشی، کابل شارژر و کابل انتقال صدا از جمله لوازم جانبی پرکاربرد موبایل هستند که توسط کاربران گوشی اندروید و گوشی آیفون به شکلی وسیع مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی کابل شارژر گوشی نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری دستگاه دارد و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، علاوه بر صدمه زدن به باتری، سرعت پایینی در شارژ را نیز ارائه می دهد. بنابراین همواره باید در هنگام خرید کابل شارژ موبایل به کیفیت آن توجه داشته باشید. برای کسب راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع کابل شارژر موبایل سازگار با گوشی شما، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

جلوگیری از خراب شدن کابل شارژر گوشی

انواع مختلف کابل انتقال دیتا و شارژر شامل کابل شارژ آیفون، آیپد و کابل شارژر اندروید با روکش های متفاوتی عرضه می شوند. به طور کلی مجهز بودن به یک روکش مقاوم و با کیفیت نقش زیادی در افزایش طول عمر کابل دارد و از آن در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، قطعی، پاره شدن و تا خوردگی محافظت می کند. از جمله این محصولات می توان به کابل شارژ کنفی اندروید، کابل شارژ فلزی اندروید و کابل شارژ مغناطیسی اندروید اشاره کرد. همچنین کابل شارژ آیفون نیز دارای روکش های متفاوتی است که متناسب با نیاز خود می توانید کابل مورد نظر خود را تهیه کنید. به طور کلی برای جلوگیری از خراب شدن کابل شارژر گوشی باید تا حدا امکان از گره خوردن و در هم پیچیدن آن جلوگیری کنید و کانکتورهای کابل را به شکلی صحیح و محکم در پورت دستگاه های خود قرار دهید.

از جمله برندهای این نوع از کابل ها می توان به کابل شارژر تسکو، کابل شارژر شیائومی، کابل شارژر بیاند و کابل شارژر ZMI اشاره نمود.

راهنمای خرید انواع کابل شارژ گوشی

همان طور که می دانید گوشی های موبایل دارای پورت شارژ متفاوتی هستند و به همین دلیل باید از کابل مناسب برای شارژ آنها استفاده کنید. به عنوان مثال در اغلب گوشی های جدید و پرچم دار اندرویدی از پورت USB Type C بهره برده شده است. بنابراین شما باید از کابل شارژ مخصوص آنها که تحت عنوان کابل تبدیل Type-C به USB نیز شناخته می شود استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر کابل تبدیل تایپ سی به یو اس بی قابلیت انتقال اطلاعات را نیز داشته باشد، به آن کابل شارژ و انتقال داده تایپ سی نیز گفته می شود. با استفاده از این نوع کابل می توانید گوشی خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و فایل های مورد نظر خود را بین آنها جابجا کنید. اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ برخوردار است، با استفاده از کابل شارژ سریع تایپ سی به بالاترین سرعت در شارژ آن دست خواهید یافت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع کابل تبدیل usb به type-c، کابل تایپ سی چراغ دار و کابل شارژ سریع type c به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل، قیمت کابل فست شارژ تایپ سی و خرید انواع کابل شارژ آیفون و اندروید هستند که می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با آنها در ارتباط باشید.
 

کابل شارژ و دیتا Type-C ولکانو Volkano CAB-349-WHکابل شارژ یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که تمام کاربران گوشی موبایل و تبلت به آن نیاز پیدا می کنند. اگر گوشی یا تبلت شما دارای پورت USB Type C است، کابل شارژ و دیتا Type-C ولکانو Volkano CAB-349-WH کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. ا..
85,000 تومان
کابل شارژ و دیتا Type-C آمپلیفای Amplify AM-20001-BKدر سال های اخیر در اغلب گوشی های اندرویدی جدید و پرچم دار پورت USB Type C جایگزین پورت MicroUSB شده است. این پورت که نسل جدید پورت های USB به حساب می آید، سرعت و کیفیت بسیار بهتری در شارژ شدن گوشی و انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورد. اگر گوشی..
75,000 تومان
کابل شارژ آیفون و آیپد آمپلیفای Amplify AM-6003 طول یک متراگر از آیفون، آیپد یا دیگر محصولات برند اپل استفاده می کنید، کابل شارژ آیفون و آیپد آمپلیفای Amplify AM-6003 طول یک متر یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود! این کابل شارژ در یک سمت دارای رابط USB و در یک سمت دارای رابط لایتنینگ است و می ..
65,000 تومان
کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi Redmi
ناموجود
کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi Redmiکابل شارژ شیائومی مدل Redmi یکی از تجهیزات پرکاربرد برای کاربران گوشی های شیائومی و دیگر گوشی های هوشمند و تبلت های دارای پورت USB Type C است. این کابل شارژ دارای طول 1.2 متر می باشد و در یک سمت به رابط USB و در سمت دیگر به رابط USB Type C مجهز است. شما می تو..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21
ناموجود
کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21کابل شارژ شیائومی مدل A21 یکی از کابل شارژهای دوسر موجود در بازار است که در یک سمت دارای رابط USB و در سمت دیگر دارای رابط های USB-C و MicroUSB است. از این جهت این کابل شارژ و دیتا برای شارژ انواع مختلفی از گوشی ها و تبلت ها کارایی خواهد داشت و شما را از حمل کا..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا راوپاور RAVpower RP-CB017
ناموجود
کابل شارژ و دیتا راوپاور RAVpower RP-CB017اگر از گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه دارای پورت USB Type C استفاده می کنید و قصد خرید کابل شارژ اندروید برای آن را دارید، کابل شارژ و دیتا راوپاور RAVpower RP-CB017 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! این کابل با طول 0.9 متر عرضه شده و در یک سمت به رابط USB ..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا بیاند Beyond BA-331
ناموجود
کابل شارژ و دیتا بیاند Beyond BA-331با فراگیر شدن استفاده از گوشی ها و تبلت های دارای پورت USB-C، کابل های شارژ دارای این نوع رابط نیز به تجهیزاتی پرکاربرد در میان کاربران تبدیل شده اند. کابل شارژ و دیتا بیاند Beyond BA-331 یکی از همین محصولات است که با طول یک متر عرضه شده و در یک سمت دارای رابط..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا آیفون زد ام آی Zmi Al812
ناموجود
کابل شارژ و دیتا آیفون زد ام آی Zmi Al812کابل شارژ زد ام آی Al812 با طول یک متر عرضه شده و یکی از تجهیزات پرکاربرد برای افرادی است که از آیفون، آیپد و دیگر محصولات شرکت اپل استفاده می کنند. این کابل شارژ در یک سمت به رابط USB و در سمت دیگر به رابط لایتنینگ مجهز است و علاوه بر شارژ، برای انتقال ا..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا آیفون بیاند Beyond BA-341
ناموجود
کابل شارژ و دیتا آیفون بیاند Beyond BA-341کابل شارژ بیاند BA-341 برای کاربران محصولات اپل کارایی بالایی دارد و یک گزینه ایده آل برای شارژ آیفون و آیپد محسوب می شود. این کابل انتقال شارژ و دیتا با طول یک متر روانه بازار شده و در یک سمت به رابط USB و در سمت دیگر به رابط لایتنینگ مجهز است. از این ج..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا آیفون بیاند Beyond BA-333
ناموجود
کابل شارژ و دیتا آیفون بیاند Beyond BA-333همان طور که می دانید شرکت اپل از پورت لایتنینگ بر روی آیفون، آیپد و دیگر محصولات خود استفاده می کند و برای شارژ این دستگاه ها باید از کابل شارژ مخصوص آنها استفاده کنید. کابل شارژ و دیتا آیفون بیاند Beyond BA-333 یکی از همین کابل هاست که در یک سمت به رابط..
0 تومان
کابل شارژ و دیتا آیفون اوریکو Orico LTG-10
ناموجود
کابل شارژ و دیتا آیفون اوریکو Orico LTG-10کابل شارژ اوریکو LTG-10 برای آن دسته از افرادی که از آیفون، آیپد و دیگر محصولات شرکت اپل استفاده می کنند، وسیله ای پرکاربرد خواهد بود. این کابل شارژ با طول یک متر عرضه شده و در یک سمت به رابط USB و در سمت دیگر به رابط لایتنینگ مجهز می باشد. کابل شارژ و د..
0 تومان
کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ راوپاور RAVPower RP-CB061
ناموجود
کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ راوپاور RAVPower RP-CB061از سری کابل های با کیفیت و با دوام برند معتبر راوپاور باید به کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ راوپاور RAVPower RP-CB061 اشاره کنیم که برای کاربران گوشی آیفون، آیپد، آیپاد و دیگر محصولات اپل کارایی بالایی دارد. این کابل با طول یک متر و در رنگ مشک..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 32 (3 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات