منو
سبد خرید

سیاست حفظ حریم شخصی

 

 

سیاست حفظ حریم شخصی

 

شما برای استفاده کامل از خدمات ما، می توانید در وب سایت ما اکانت کاربری ایجاد کنید. برای این منظور باید برخی اطلاعات شخصی خود را در فرم ثبت نام سایت وارد کنید. شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه خود را به حفظ حریم شخصی تمام مشتریان خود متعهد می داند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می گیرد. در این بخش می توانید بیانیه ما در زمینه حفظ حریم شخصی کاربران را مطالعه کنید.


هدف از جمع آوری اطلاعات

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه به اطلاعات شخصی شما احترام می گذارد و از اهمیت اعتماد شما به خود کاملاً آگاه است. اطلاعات شما شامل آدرس ایمیل، نام کاربری، رمز عبور و... به طور کامل نزد ما محفوظ می ماند و شرکت ما تعهد می کند که به هیچ عنوان این اطلاعات را منتشر نخواهد کرد. همچنین ما اطلاعات شما را به هیچ وجه به فروش نمی رسانیم و آنها را در سایر وب سایت ها به اشتراک نمی گذاریم. سایر کاربران وب سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه قادر به مشاهده اطلاعات شما نخواهند بود. همچنین اگر از خدماتی مانند چت آنلاین با کارشناسان ما استفاده کنید، محتوای چت در جایی منعکس نمی شود. 
هدف ما از جمع آوری اطلاعات شما، ارائه خدمات بهتر به شما است. به عنوان مثال ممکن است از جانب ما ایمیل هایی برای معرفی محصولات جدید دریافت کنید. البته در صورت تمایل، می توانید از عضویت در خبرنامه انصراف دهید تا ایمیلی دریافت نکنید.

ویرایش اطلاعات و حذف اکانت

برای ویرایش اطلاعات باید به اکانت کاربری خود وارد شوید. این امکان برای شما وجود دارد تا تمام اطلاعاتی را که در هنگام ثبت نام وارد سایت کرده اید، ویرایش نمایید.
فقط شما این امکان را دارید تا اکانت کاربری خود در وب سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه حذف کنید. ما به شما ضمانت می دهیم که اطلاعات شما تا زمانی که نسبت به حذف اکانت خود اقدام نکنید، در پایگاه های داده ما باقی بمانند.

استفاده از کوکی ها

شما می توانید بدون وارد شدن به اکانت کاربری خود از وب سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه بازدید کنید. در صورت بازدید از وب سایت ما به عنوان کاربر مهمان، ما از کوکی استفاده می کنیم. این کوکی ها برای بررسی وضعیت بازدید شما از وب سایت ما به کار می روند. 
کوکی بسته کوچکی از اطلاعات است که از طرف وب سرور به مرورگر شما ارسال می شود و بر روی مرورگر ذخیره می شود. این اطلاعات فقط توسط وب سرور ارسال کننده قابل خواندن است و سایر وب سایت ها به آن دسترسی نخواهند داشت. کوکی قابلیت اجرای هیچ دستوری را ندارد و هیچ ویروسی را منتقل نمی کند. شما می توانید مرورگر خود را به گونه ای تنظیم کنید که دریافت کوکی جدید را به شما اطلاع دهد و فقط در صورت تأیید شما آن را ذخیره کند.

بک لینک ها

ممکن است در برخی از صفحات سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه لینک هایی را به سایر سایت ها مشاهده کنید. دقت نمایید که ما مسئولیتی در قبال روش های آنها در حفظ حریم خصوصی نداریم. ما به شما توصیه می کنیم تا در هنگام ورود به هر سایتی، ابتدا بیانیه حفظ حریم شخصی آنها را مطالعه کنید. متنی که در حال حاضر مشغول خواندن آن هستید فقط مختص وب سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه است.
همچنین باید بدانید که هیچ مطلبی از وب سایت های دیگر بر روی سایت ما قرار نمی گیرد مگر آنکه منبع آن ذکر شده باشد.

امنیت اطلاعات

اطلاعات شخصی شما توسط یک رمز عبور محافظت می شود. این رمز عبور را شما در هنگام ثبت نام در سایت انتخاب می کنید. رمز عبور شما به صورت رمزنگاری شده نزد ما نگهداری می شود و هیچ کس جز شما از آن اطلاع ندارد. شما می توانید در هر زمان نسبت به تغییر رمز عبور خود در وب سایت ما اقدام کنید.
اطلاع رسانی از تغییر سیاست ها
شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه متعهد می شود که در صورت تغییر سیاست های حفظ حریم شخصی خود، آنها را به اطلاع تمامی کاربران خود برساند. کاربران ما باید در جریان تمامی امور مربوط به اطلاعات شخصی شان قرار داشته باشند. شرکت ما از اطلاعات شما فقط تحت توافقی که در هنگام ثبت نام در سایت انجام شده استفاده می کند. در صورتی که قصد استفاده از اطلاعات شما به شیوه های دیگر را داشته باشیم، پیش از این کار حتماً از طریق ارسال ایمیل از شما اجازه خواهیم گرفت.

با ما در ارتباط باشید

اگر مشاهده کردید که بخشی از وب سایت ما دچار مشکل شده و صحیح عمل نمی کند، از طریق راه های ذکر شده در بخش تماس با ما این موضوع را به ما اطلاع دهید. مطمئن باشید که ما مشکل ایجاد شده را به سرعت برطرف می کنیم. همچنین اگر در رابطه با استفاده از خدمات وب سایت به راهنمایی نیاز داشتید، می توانید از طریق فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات