منو
منو
سبد خرید

سوالات متداول ارسال کالا

پاسخ به سوالات متداول شما
1. هزینه حمل و نقل بر عهده چه کسی است؟

هزینه ارسال مرسوله تا دفاتر تیپاکس و باربری تهران، رایگان می باشد و پس از آن، هزینه ارسال تا مقصد به عهده خریدار می باشد.
مشتریان تهرانی می توانند از گزینه ارسال با پیک استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای سفارش های بالای 5 میلیون تومان ارسال به صورت رایگان انجام می گیرد.
همچنین تحویل مرسوله شما تا درب ورودی ساختمان، پارکینگ یا حیاط می باشد و شرکت ایده برتر پارسیان مسئولیتی در قبال تحویل کالا تا درب واحد مسکونی شما را ندارد.

2. حداکثر زمان دریافت کالا چقدر است؟

زمان دریافت کالا در تهران طبق روز و بازه ارسال انتخاب شده توسط کاربر و در شهرستان ها زمان دریافت کالا از طریق باربری و تیپاکس نهایت 3 روز کاری تا مراکز استان ها می باشد.

3. مسئولیت مرسوله ارسالی با شرکت ارسال کننده (تیپاکس،باربری) است یا ایده برتر پارسیان؟

ایده برتر پارسیان تمامی استانداردهای لازم در بسته بندی کالا را به خوبی رعایت می کند و آن را به شرکت حمل و نقل انتخابی کاربر تحویل می دهد. از این زمان به بعد، مشتری می تواند فرایند ارسال کالا از طریق شرکت حمل و نقل را از طریق بارنامه ای که برایش پیامک می شود، کنترل نماید. مسئولیت هر گونه حادثه ای که پس از تحویل کالا از جانب ایده برتر پارسیان به شرکت حمل و نقل رخ دهد و سبب آسیب رسیدن به کالا شود، بر عهده شرکت حمل و نقل خواهد بود.

   

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات