منو
منو
سبد خرید

سوالات متداول سایر موارد

پاسخ به سوالات متداول شما
1. نحوه فعال سازی گارانتی چگونه است؟

کالا های دارای گارانتی، به همراه خود کارت گارانتی معتبر داشته که قابل استعلام می باشند. جهت اطلاع بیشتر با کارشناسان ایده برتر در بخش فروش آنلاین تماس بگیرید.

2. در صورت خرابی کالای دریافتی چه باید کرد؟

اگر کالایی که تحویل گرفته اید دارای ایراد فنی است، باید این موضوع را ظرف 24 ساعت پس از تحویل کالا به اطلاع کارشناسان ایده برتر پارسیان برسانید. در صورت تأیید کارشناس مربوطه، زمینه برای ارسال کالا به شرکت برای شما فراهم می شود. در ادامه ایده برتر پارسیان کالا را به شرکت ارائه دهنده گارانتی ارجاع داده و مراتب را به اطلاع کاربر می رساند. از این مرحله به بعد کاربر باید شرایط کالا را از شرکت ارائه دهنده گارانتی پیگیری نماید.

3. اگر کالایی که تحویل گرفتم با آن چیزی که سفارش دادم مغایرت داشت چه اقدامی انجام دهم؟

در این صورت باید این موضوع را حداکثر ظرف 24 ساعت پس از تحویل کالا به اطلاع کارشناسان ایده برتر پارسیان برسانید. این مغایرت می تواند به رنگ، مشخصات فیزیکی (ظاهری) یا مشخصات فنی مربوط باشد. در این شرایط اگر از کالا استفاده ای صورت نگرفته باشد و پلمپ آن مخدوش نشده باشد، امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد.

4. نصب کالاهای سنگین چگونه است و توسط چه کسی صورت می گیرد؟

نصب کالاهای سنگین توسط شرکت گارانتی کننده انجام می شود. در این خصوص می توانید با شرکت مورد نظر به جهت هماهنگی های لازم برای نصب و همچنین هزینه آن تماس بگیرید. برای کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

5. آیا قیمت های سایت تغییر می کند؟

با توجه به نوسانات بازار، احتمال به روز رسانی قیمت ها وجود دارد، اما تمام تلاش ما ایجاد قیمت ثابت و تجربه خریدی راحت و مطمئن برای شماست.

   

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات