منو
سبد خرید

پرینتر چاپ عکس

اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، یک پرینتر چاپ عکس مرغوب و با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما بکند. با استفاده از این پرینترها قادر خواهید بود تا عکس های ثبت شده با موبایل یا دوربین دیجیتال خود را با سرعت و کیفیتی عالی چاپ کنید و از آنها برای هدیه دادن به دوستان و خانواده یا تهیه آلبوم استفاده نمایید. پرینتر چاپ عکس برای طراحان و عکاسان حرفه ای نیز کاربرد بالایی دارد البته برای مصارف خانگی هم از چاپگر عکس خانگی استفاده می شود و اگر از نوع مرغوب آن باشد، هم رضایت شما و هم رضایت مشتریانتان را جلب خواهد کرد.شما می توانید از پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری هم برای چاپ عکس استفاده کنید. توجه داشته باشید که کیفیت عکس های چاپ شده با این پرینترها از کیفیت چاپگر عکس پایین تر خواهد بود و اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید، بهتر است تا از انواع پرینترهای مخصوص چاپ عکس مانند پرینتر عکس فوری، چاپگر عکس خانگی و یا چاپگر عکس موبایل استفاده کنید.برای اینکه خیالتان بابت کیفیت ساخت و طول عمر پرینتر چاپ عکس راحت باشد، پیشنهاد می کنیم تا از شرکت های معتبر نسبت به خرید این نوع پرینتر اقدام کنید. شرکت ایده برتر پارسیان با چندین سال تجربه در زمینه فروش پرینتر چاپ عکس، پرینتر چاپ کارت، پرینتر قابل حمل و انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. قیمت پرینتر چاپ عکسپرینترهای چاپ عکس موجود در بازار هر کدام متناسب با برند و قابلیت هایی که به شما ارائه می دهند، دارای قیمت های مختلفی هستند. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید پرینتر چاپ عکس با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان، اطلاعات کامل درباره ویژگی های انواع مختلف آن را دریافت کنید و در صورت تمایل، نسبت به خرید پرینتر مورد نظر خود اقدام نمایید.همچنین چنانچه در انتخاب پرینتر چاپ عکس دلخواه خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید. کارشناسان ما آماده ارائه بهترین قیمت پرینتر چاپ عکس موجود در بازار و ارائه اطلاعات لازم درباره ویژگی های این محصول به شما هستند.
پرینتر چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP810
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن GP810پرینتر کانن CP810 از پرینترهای شیک و قابل حمل شرکت کانن است که مخصوص چاپ عکس است و تکنولوژی چاپ تصعیدی دارد. با این پرینتر چاپ عکس می توانید عکس های موردنظر خود را بدون حاشیه و بصورت رنگی و سیاه سفید در اندازه کارت پستال چاپ کنید. در ادامه معرفی و بررسی پری..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP1300
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن GP1300پرینتر کانن CP1300 از جمله پرینترهای چاپ عکس به شمار می آید که از آن می توان برای چاپ انواع کارت پستال، کارت به صورت برچسب دار، استیکر و عکس پرسنلی استفاده کرد. این پرینتر از کیفیت بالایی در چاپ رنگی تصاویر در سایز عکس دارد و می توان از کاغذهای گلاسه و برا..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iX6820
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iX6820پرینتر چاپ عکس کنون مدل Pixma iX6820 چاپگر ایده آل دفتری است که قادر است همه چیز را از اندازه 4*6 اینچ تا 11*17 اینچ صفحه گسترده حتی نمودار های 13*19 اینچ برای ارائه بزرگ را چاپ کند.برای معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iX6820 باید بگوییم که این چاپگر برا..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP8720
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iP8720در مورد معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP8720 باید گفت که از سری iP محصولات کانن است. پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP8720 برای چاپ عکس می باشد و با اتصالات بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد. شما کاربران با آن می توانید آلبوم های عکس..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP7220
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iP7220PIXMA iP7220 از سری iP محصولات کانن است. پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP7220 یک تجربه خوب برای چاپ عکس با کیفیت عالی در خانه را ارائه می دهد. در ادامه معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iP7220 باید بگوییم که این پرینتر چاپ عکس یک طراحی جمع و جور ا..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP2820
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iP2820پرینتر چاپ عکس PIXMA iP2820 از محصولات سری iP شرکت کنون است. این پرینتر در اصل یک چاپگر جوهر افشان جمع و جور و مناسب برای چاپ عکس می باشد. چاپگر عکس کانن iP2820 یک تجربه خوب برای چاپ عکس با کیفیت عالی در خانه را ارائه می دهد. در ادامه معرفی و بررسی پر..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon pixma ip2600
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن ip2600پرینتر چاپ عکس کانن Canon pixma ip2600 یک پرینتر چاپ عکس جمع و جور است نتایج شگفت انگیزی را ارائه می کند. علاوه بر این چاپگر چاپ عکس عکسهای 6*4 را بدون محدودیت فقط در طی 55 ثانیه چاپ خواهد کرد.در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن ip2..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iP110
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iP110پرینتر چاپ عکس کانن مدل PIXMA iP110 از سری iP محصولات کانن است. PIXMA iP110 چاپگر جوهر افشان همراه بی سیم است. برای معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iP110 باید بگوییم که این پرینتر چاپ عکس تصاویر را با کیفیت عالی چاپ می کند. طراحی جمع و ج..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon IVY
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن IVYچاپگر تک کاره Canon Mini Photo Printer به شما امکان می دهد که چه در شب زیر نورمهتاب و چه در خانه و زیر نور چلچراغ، عکس هایی از بهترین خاطرات و تجربه های خود را ثبت نمایید. از طریق این پرینتر چاپ عکس جیبی در ثانیه ای به طور مستقیم از طریق تلفن هوشمند یا رایانه..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر عکس پیپرانگP1اگر به یک پرینتر قابل حمل و فوق العاده سبک برای چاپ عکس های خود به صورت سیاه و سفید نیاز دارید، چاپگر عکس پیپرانگ P1 انتخاب کاملاً مناسبی برای شما است. این پرینتر در ابعاد 83*83*45 میلی متر و وزن تنها 204 گرم ارائه شده و به راحتی می توان آن را در جیب گذاشت و با خ..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti Pringo P231
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر عکس هایتی Pringo P231شرکت هایتی یکی از کمپانی های مهم تولید پرینتر های چاپ عکس است. یکی از محصولات با کیفیت و پر کاربرد ساخته شده توسط این کمپانی، پرینتر چاپ عکس هایتی Pringo P231 است. این پرینتر چاپ عکس دارای طراحی متفاوت، جذاب و در عین حال سبک است. این چاپگر به دلیل داشتن ر..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر عکس هایتی P910Lپرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L برای آن دسته از افرادی که به دنبال چاپگری با کیفیت و پرسرعت برای چاپ رنگی تصاویر هستند، انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. این پرینتر چاپ عکس یک پرینتر حرارتی مناسب برای استفاده در ادارات، عکاسی ها، استفاده شخصی و.... به شمار می آید..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 22 (2 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات