منو
سبد خرید

پرینتر جوهرافشان | پرینتر تک کاره - پرینتر سه کاره - پرینتر چهار کاره

پرینتر جوهر افشان یا چاپگر جوهر افشان را می توان یکی از بهترین انواع پرینتر ها دانست. مواد مصرفی چاپگر جوهر افشان، کارتریج و جوهر شارژ می باشد. اساس کار پرینتر جوهر افشان به این گونه است که ذرات جوهری که در کارتریج قرار دارد در هنگام چاپ به روی کاغذ اسپری می شود.نوع جوهر شارژ به گونه ای است که به خوبی به سطح کاغذ می چسبد. نکته ای که در اینجا لازم است بدانید این است که جنس کاغذ در کیفیت چاپ پرینتر جوهرافشان بسیار تأثیرگذار می باشد. اگر از کاغذ نامناسب در چاپ استفاده شود، جوهر پرینتر تا حدودی به درون بافت کاغذ نفوذ می کند و کیفیت مورد انتظار حاصل نخواهد شد.پرینتر جوهرافشان برای چاپ تصاویر گرافیکی و با کیفیت بالا بسیار مناسب است و در شرکت های خدمات گرافیک مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی فرق پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری در این است که کیفیت پرینتر جوهر افشان در بسیاری از مواقع بالاتر از پرینتر لیزری می باشد. همچنین از معایب این پرینتر سرعت کمتر (البته در تعداد چاپ بالا محسوس است) و مصرف جوهر بالاتر می باشد. خرید پرینتر جوهر افشاناز آنجا که پرینتر جوهرافشان چاپ رنگی و سیاه و سفید را انجام می دهد، در خرید پرینتر جوهرافشان باید بسته به نیازتان، چاپگر مورد نظر را انتخاب نمایید. واضح است که قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی بالاتر از نوع سیاه و سفید آن است.مورد دیگر اینکه این نوع از ماشین های اداری به صورت پرینتر جوهر افشان تک کاره و پرینتر جوهر افشان سه کاره و یا پرینتر جوهر افشان چهار کاره می توانند پاسخ گوی نیازهای متفاوت مشتریان باشند.اگر پرینتر جوهرافشان تک کاره می تواند نیاز شما را برآورده کند، دیگر نیازی به خرید پرینتر جوهرافشان سه کاره یا چند کاره نخواهید داشت پس می توانید با خرید پرینتر جوهرافشان تک کاره در هزینه خرید خود صرفه جویی به عمل آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در انتخاب و خرید پرینتر جوهرافشان می توانید مطلب پرینترهای جوهرافشان پرفروش و همچنین پیشنهاد خوب برای خرید پرینتر جوهرافشان را مطالعه نمایید.از برندهای معروف و پرتقاضای این محصول می توان به پرینترهای جوهر افشان کانن، پرینترهای جوهر افشان برادر، پرینترهای جوهر افشان سامسونگ و پرينترهاي جوهر افشان اچ پي اشاره کرد.
پرینتر چهارکاره جوهرافشان Epson L550
ناموجود
معرفی پرینتر L550 اپسونپرینتر L550 Epson از چاپگرهایی است که با قابليت‌هاي پرينت جوهرافشان رنگي، اسکن رنگي، کپي و فکس توانسته نظر کاربران و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر که شما با سرعت کار این پرینتر اپسون و هم چنین جوهری بودن آن مشکلی ندارید می توانید برای مصارف ادارای و هم چنین دفا..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA G650
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن مدل PIXMA G650پرینتر کانن PIXMA G650 اولین پرینتر چندکاره از پرینترهای سری G کانن است که برای چاپ عکس رنگی با بالاترین کیفیت طراحی شده است. این پرینتر چند کاره برای استفاده عکاسان و طراحان گرافیکی کارایی بالایی دارد و علاوه بر پرینت، قابلیت های کپی و اسکن را نیز..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA G640
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن مدل PIXMA G640اگر به دنبال پرینتری هستید که با کمترین هزینه بالاترین کیفیت در چاپ عکس را برایتان به ارمغان بیاورد، پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA G640 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود! این دستگاه پرینتر به شش مخزن جوهر مجهز است و برای چاپ نیازی به است..
0 تومان
پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA G550
ناموجود
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن مدل PIXMA G550اگر به چاپ عکس با بالاترین کیفیت نیاز دارید و به دنبال پرینتری هستید که به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده باشد، پرینتر کانن PIXMA G550 نیازهای شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. این پرینتر چاپ عکس توانایی چاپ عکس (در ابعاد حداکثر A4) را دارد و م..
0 تومان
پرینتر سه کاره جوهرافشان Epson L355
ناموجود
معرفی پرینتر L355 اپسونپرینتر جوهرافشان مدل L355 Epson ، از چاپگرهایی است که توانسته نظر کاربران و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر که شما با سرعت کار این پرینتر جوهر افشان اپسون و هم چنین جوهری بودن آن مشکی ندارید می توانید برای مصارف خانگی و یا شرکت های تجاری کوچک استفاده کنید چون از ..
0 تومان
پرینتر سه کاره جوهر افشان برادر Brother DCP-T500W
ناموجود
معرفی و بررسی  پرینتر جوهر افشان برادر DCP-T500Wپرینتر برادر مدل DCP-T500W یکی دیگر از محصولات شرکت Brother با قابلیت ها و کارایی ها مختلف می باشد. این پرینتر جوهر افشان با وزنی در حدود 7 کیلوگرم قابلیت حمل ندارد و برای مصارف خانگی و اداری مناسب است.برای بررسی بیشتر پرینتر جوهر افشان بر..
0 تومان
پرینتر جیبی اچ پی HP Sprocket
ناموجود
معرفی پرینتر جیبی اچ پی Sprocketپرینتر جیبی اچ پی مدل Sprocket از جدیدترین پرینترهای قابل حمل شرکت اچ پی با امکانات جدید می باشد. این پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی با وزن 170 گرم به اندازه ی یک گوشی همراه، قابل حمل ترین پرینتر تولید شده می باشد. از کالاهای مرتبط با این پرینتر می توان به پر..
0 تومان
پرینتر جوهرافشان کنان Canon PIXMA iP7250
ناموجود
معرفی پرینتر جوهرافشان کنون 7250پرینتر کنون 7250 از بهترین پرینتر های تک کاره جوهرافشان است. می توان پرینتر 7250 را از نظر قیمتی در گروه پرینترهایی قرار داد که زیر 500 هزار تومان قیمت دارند بنابراین قیمت پرینتر جوهر افشان کانن مدل 7250 از نظر کارایی و اقتصادی مقرون به صرفه است.مدل مشابه این پرین..
0 تومان
پرینتر جوهرافشان کنان Canon IP4940
ناموجود
معرفی پرینتر جوهرافشان Canon IP4940پرینتر کانن مدل Canon IP4940 ،قابلیت چاپ دورو و چاپ روی CD و DVD را دارد.به نظر می رسد که به دلیل کارایی و قیمت مناسبی که دارد بعد از مدتی در هر خانه یا فضای اداری به چشم بخورد. هم چنین دارای یک پورت usb و یک پورتPictBridge می باشد. سینی کاغذ تاشو دار..
0 تومان
پرینتر جوهرافشان کانن Canon PIXMA Pro9500
ناموجود
معرفی پرینتر جوهرافشان Canon Pro9500چاپگر کانن مدل pixma pro 9500، این پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی در ابعاد A3+ می باشد که دارای ترکیب 10 رنگ و چاپ بدون حاشیه می باشد. مناسب جهت چاپ پوستر و طرح های گرافیکی بوده و برای امور اداری و حرفه ای گزینه ی مناسبی است. دارای مسیر مستقیم عبور کاغذ جهت چا..
0 تومان
پرینتر جوهرافشان کانن Canon PIXMA Pro9000
ناموجود
معرفی پرینتر جوهرافشان تک کاره رنگی کانن Pro9000 پرینتر کانن مدلPIXMA Pro9000، برای چاپ سند و صفحات وب مناسب است و جایگزین مناسبی برای دستگاه Canon i9900 می باشد. این پرینتر جوهر افشان از کیفیت عمومی خوبی برای چاپ برخوردار است و با توجه به کیفیت و کارایی هایی که دارد قیمت مناسبی هم دارد. ..
0 تومان
پرینتر جوهرافشان کانن Canon PIXMA iX6840
ناموجود
معرفی پرینتر جوهرافشان Canon iX6840پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی مدل Canon PIXMA iX6840 ،چاپگری تک کاره که مناسب برای مصارف اداری و خانگی است .قابلیت نصب تانک دارد و با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی هایی که دارد قیمت مناسبی هم دارد.از این پرینتر جوهر افشان کانن می توانید برای چاپ عکس استفاده کنید..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 351 (30 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات