منو
سبد خرید

پرینتر سه کاره لیزری مشکی

پرینتر سه کاره لیزری مشکی از ماشین های اداری مرسوم است که به منظور چاپ سیاه و سفید، اسکن و فتوکپی از اوراق و مدارک ساخته شده است. کارتریج های این نوع پرینتر لیزری از نوع کارتریج مشکی می باشند که مجموعاً دارای ظرفیت چاپ بالایی هستند تا کارهای با حجم و سرعت زیاد را پاسخگو باشند. این موضوع باعث شده که نیازی به شارژ کارتریج در مدت زمان کوتاه وجود نداشته باشد و ریسک اتمام تونر شارژ که از مواد مصرفی پرینتر لیزری به شمار می آید، در حین کار پایین باشد. پرینتر لیزری سه کاره مشکی نیز همانند دیگر انواع پرینتر های لیزری معمولاً قابلیت اتصال به شبکه را جهت استفاده یکپارچه سازمانی دارا می باشد. همچنین قابلیت تنظیم خودکار، پورت های اتصال مختلف و متنوع، قابلیت چاپ دورو و سازگاری با سیستم عامل های مختلف از ویژگی های بارز پرینتر سه کاره لیزری مشکی به شمار می آیند. البته همه پرینتر های سه کاره لیزری الزاماً تمام این قابلیت ها را ندارند و بسته به مدل پرینتر می توانند یک یا چند ویژگی از ویژگی های گفته شده را دارا باشند. خرید پرینتر سه کاره لیزری مشکی در یک جمع بندی می توان گفت، زمانی که شما نیاز به یک پرینتر چند کاره با حجم کار بالا و سرعت زیاد در انجام اموری همچون چاپ، فتوکپی و اسکن دارید و نیاز خاصی به چاپ رنگی ندارید، پرینتر سه کاره لیزری مشکی انتخاب مناسبی است. توجه به مشخصات و ویژگی های اسکنر و دستگاه کپی نیز باید در خرید پرینتر سه کاره لیزری مشکی مورد توجه قرار گیرد. پرینتر سه کاره لیزری مشکی در برند های مختلفی به بازار عرضه می شود که از معروف ترین و با کیفیت ترین این برند ها می توان به پرینتر سه کاره لیزری hp، پرینتر سه کاره لیزری سامسونگ و پرینتر سه کاره لیزری کانن اشاره کرد.

معرفی پرینتر لیزری کانن imageCLASS MF3010فوق العاده جمع و جور، مقرون به صرفه و پربازده! این ها کلماتی هستند که شرکت کانن برای معرفی پرینتر چند کاره imageCLASS MF3010 از آنها استفاده کرده است. این پرینتر از نوع لیزری است و برای استفاده در دفاتر و محیط های اداری کوچک طراحی شده است. همچنین کاربران ..
14,999,000 تومان
معرفی پرینتر لیزری چند کاره سامسونگ K2200NDپرینتر از پر کاربردترین ماشین های اداری است و مدل های مختلف آن به طور گسترده در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید پرینتر دارید و به دنبال یک مدل مقرون به صرفه با طول عمر عالی هستید، می توانید بر روی مدل SL-K2200ND از برند سامسون..
55,499,000 تومان
معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M227sdnپرینتر اچ پی مدل M227sdn یکی از پرینترهای لیزری شرکت HP است که در ابعاد 403*407*311.5 میلی متر و وزن 9.4 کیلوگرم عرضه شده است. این پرینتر لیزری سه کاره علاوه بر پرینت، از قابلیت کپی و اسکن نیز برخوردار می باشد و این امکان را به شما می دهد تا با تهیه آن،..
21,499,000 تومان
معرفی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی M130aپرینتر M130a (با مدل کامل HP LaserJet Pro MFP M130a) یکی از مدل های پرطرفدار بازار است که با قیمتی مناسب برای خرید شما بر روی سایت ایده برتر پارسیان قرار گرفته است. این پرینتر اچ پی از نوع لیزری است و قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو را در اختیار شما قرا..
13,499,000 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کیوسرا Kyocera TASKalfa 1801
ناموجود
معرفی چاپگر سه کاره لیزری کیوسرا TASKalfa 1801پرینتر کیوسرا TASKalfa 1801 در ابعاد 565*527*485 میلی متر و وزن حدود 26 کیلوگرم ارائه شده و از جمله پرینترهای لیزری و چندکاره محسوب می شود.این پرینتر رومیزی اداری از قابلیت های پرینت، کپی و اسکن به صورت یکجا برخوردار است و برای استفاده در منا..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کیوسرا Kyocera TASKalfa 1800
ناموجود
معرفی چاپگر سه کاره لیزری کیوسرا TASKalfa 1800اگر به یک چاپگر لیزری سیاه و سفید برای انجام کارهای روتین و روزمره در محل کار خود نیاز دارید، پرینتر لیزری سه کاره کیوسرا Kyocera TASKalfa 1800 برای شما انتخاب مناسبی است.علاوه بر پرینت، چاپگر سه کاره لیزری کیوسرا TASKalfa 1800 از قابلیت های ..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon MF241d
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF241dاگر به دنبال خرید پرینتر هستید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بازده را برای شما داشته باشد، پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon MF241d بهترین انتخاب برای شما به شمار می آید. این دستگاه پرینتر لیزری ساخته شده توسط کمپانی معتبر کانن علاوه بر قابل..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF264dw
ناموجود
معرفی پرینتر سه کاره لیزری Canon imageCLASS MF264dwپرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF264dw با ویژگی های بسیار زیاد و کیفیت بالایی که دارد برای هر محیط اداری مناسب می باشد. این پرینتر لیزری دارای سرعت 28 برگ در دقیقه است که سرعتی قابل توجه و سریع می باشد.پرینتر لیزری سه کاره کانن م..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF113wاگر به دنبال پرینتر ی با کیفیت جهت استفاده روزمره برای مصارف خانگی هستید و قصد خرید پرینتر سه کاره لیزری مشکی را دارید تا از قابلیت های چند دستگاه به صورت یکجا بهره مند شوید، چاپگر سه کاره لیزری کانن MF113w یکی از گزینه هایی است که می توانید انتخاب کن..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS D570
ناموجود
معرفی پرینتر سه کاره لیزری Canon imageCLASS D570پرینتر لیزری سه کاره کانن مدل D570 قابلیت های پرینت، کپی و اسکن را در یک چاپگر لیزری سیاه و سفید ارائه می دهد. ظرفیت سینی این پرینتر سه کاره لیزری مشکی 250 برگ به همراه یک برگ با کارایی چند منظوره می باشد.چاپگر اداری کانن با ابعاد 312*370*3..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS D1520
ناموجود
معرفی پرینتر سه کاره لیزری Canon imageCLASS D1520پرینتر Canon imageCLASS D1520 قابلیت های فراوانی را برای یک چاپگر با کیفیت بالا و قابل اطمینان ارائه می دهد که برای هر محیط اداری ایده آل است. پرینتر لیزری سه کاره کانن مدل Canon imageCLASS D1520 یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت کانن Canon است. ..
0 تومان
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF428x
ناموجود
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن i-SENSYS MF428xپرینتر سه کاره کانن MF428x برای استفاده در محیط های اداری با حجم کاری کم و متوسط طراحی شده و کیفیت و سرعت ایده آل در چاپ را به صورت هم زمان به ارمغان می آورد. این پرینتر از قابلیت های پرینت، کپی و اسکن برخوردار است و بالاترین میزان بهره وری ر..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 101 (9 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات