منو
سبد خرید

پرینتر سوزنی - چاپگر سوزنی

ما گفتیم که پرینتر یا چاپگر یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در بین ماشین های اداری می باشد. حال در بین انواع پرینترها (پرینتر جوهرافشان، پرینتر لیزری و پرینتر سوزنی) پرینتر سوزنی را می توان قدیمی ترین دستگاه پرینتر دانست که به دلیل کاربرد هایی که دارد، همچنان مورد استفاده بسیاری از شرکت ها، ارگان ها و موسسات قرار می گیرد.اگر بخواهیم به طور اجمالی به توضیح عملکرد پرینتر سوزنی بپردازیم، باید بگوییم که نحوه چاپ این پرینتر بدین گونه است که سوزن های داخل هد چاپگر سوزنی جوهر را با ضربه زدن به نوار جوهر (مواد مصرفی چاپگر سوزنی) برداشته و آن را به صورت پیکسل به پیکسل و به شکل ماتریسی یا خطی بر روی کاغذ قرار می دهد.عموماً جوهر چاپگر های سوزنی تک رنگ (مشکی) می باشند. هر چند جوهر های رنگی نیز برای این چاپگر ها وجود دارد. در واقع پرینتر سوزنی را می توان نوعی پرینتر سیاه و سفید دانست چرا که بیشتر استفاده ها از این پرینتر به همین منظور می باشد.با وجود اینکه چاپگر سوزنی نسبت به چاپگر جوهرافشان و چاپگر لیزری کیفیت پایینی دارد، ولی به دلیل سرعت بالا و هزینه پایین مخصوصاً در حجم های چاپ بالا، در بسیاری از بانک ها، فروشگاه ها، ادارات، شرکت ها و همچنین برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید پرینتر سوزنیشاید تنوع پرینتر های سوزنی به اندازه پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری نباشد. ولی با این وجود تفاوت های زیادی در چاپگر های سوزنی وجود دارد. از مشخصات مهمی که در هنگام خرید پرینتر سوزنی باید مدنظر قرار دهید، سرعت پرینتر(حرف در ثانیه)، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، سایز کاغذ چاپ(A4, A3, …)، قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف (کامپیوتر و لپ تاپ، تبلت، موبایل و ...) و پورت های دستگاه و مواردی از این قبیل می باشد.نکته دیگر اینکه برند پرینتر سوزنی خود، می تواند متضمن کیفیت محصول باشد. از جمله برندهای خارجی می توان به پرینتر سوزنی اپسون، پرینتر سوزنی لکسمارک، پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti، پرینتر سوزنی سیکو و از برندهای داخلی به پرینتر سوزنی مادیران اشاره کرد. یکی از پرتقاضاترین محصولات پرینتر سوزنی EPSON LQ 300 است که پاسخ گوی نیازهای ادارات و شرکت ها می باشد.
پرینتر سوزنی چک جولی مارک Jolimark BP-900K
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی چک Jolimark BP-900Kپرینتر چک یا پرینتر سوزنی مدل Jolimark BP-900K از دسته چاپگرهایی است که برای کلیه داروخانه ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر دارای قابلیت چاپ دورو از چپ به راست و از راست به چپ را دارد.در ادامه معرفی پرینتر سوزنی چک جولی مارک Jo..
0 تومان
پرینتر سوزنی تالی داسکام Tally Dascom TD1125
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Tally Dascom TD1125پرینترهای سوزنی از انواع قدیمی تر پرینتر هستند که هنوز در مراکزی مانند بانک ها و مؤسسات مالی، دفاتر حسابداری، دفاتر بیمه و محیط هایی از این دست مورد استفاده قرار می گیرند. این پرینترها هزینه چاپ بسیار پایینی دارند و نیازی به استفاده در کارتریج در آنها وجود ن..
0 تومان
پرینتر سوزنی اپسون Epson PLQ-30
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Epson PLQ-30پرینتر سوزنی اپسون Epson PLQ-30 یکی از پرینترهای چاپ سوزنی محصول شرکت اپسون می باشد که قابلیت اتصال به USB و Parallel را دارد. سرعت چاپ این پرینتر سوزنی اپسون 520 کلمه در دقیقه می باشد.در ادامه معرفی پرینتر سوزنی مدل Epson PLQ-30 باید گفت که این پرینتر سوزن..
0 تومان
پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ 350
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ 350پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ 350 از سری چاپگرهای 24 سوزن و محصول شرکت اپسون است که از تکنولوژی چاپ LQ برخوردار می باشد. این پرینتر سوزنی اپسون کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبایی دارد و با داشتن سرعت مناسب 357 کارکتر در ثانیه گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در ادا..
0 تومان
پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ 2190
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ 2190پرینتر سوزنی Epson LQ-2190 در گروه پرینتر سوزنی 24 پین قرار دارد که از تکنولوژی چاپ LQ بهره برده است. این پرینتر سوزنی که محصول شرکت اپسون می باشد از قابلیت چاپ 10 نوع فونت استاندارد به همراه 8 نوع فونت بارکد برخوردار است. علاوه بر این، چاپگر سوزنی Epson LQ-2..
0 تومان
پرینتر سوزنی اپسون Epson DFX-9000
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Epson DFX-9000پرینتر سوزنی اپسون Epson DFX-9000 با 36 سوزن توانایی چاپ با كیفیت NLQ برخوردار است و سرعت بالایی دارد. این پرینتر سوزنی امکان چاپ 10 نوع فونت استاندارد و 8 نوع فونت باركد را با حداكثر سرعت 480 حرف در ثانیه را دارا می باشد.در ادامه معرفی پرینتر سوزنی مدل E..
0 تومان
پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus
ناموجود
معرفی پرینتر سوزنی Olivetti PR2 Plusپرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus از جمله محصولات شرکت الیوتی است که در دسته پرینترهای سوزنی جای دارد. از این پرینتر می توان برای چاپ چک، بلیط مسافرتی، پاسپورت، انواع فرم ها و فیش های بانکی و اوراق بهادار استفاده کرد.سرعت چاپ پرینتر سوزنی الیویتی م..
0 تومان
پرینتر سوزنی پی اس آی PSi PR9
توقف تولید
معرفی پرینتر سوزنی PSi PR9پرینتر سوزنی پی اس آی PSi PR9 یک چاپگر چند منظوره برای چاپ در بانک ها، دفاتر مقامات دولتی، خدمات بهداشتی و کاربردهای صنعتی است. این پرینتر سوزنی به عنوان یک چاپگر سوزنی ماتریسی با داشتن قابلیت اطمینان در چاپ، چرخه عمر طولانی، هزینه چاپ بسیار کم و امکان تهیه چند نسخه چاپ..

توقف تولید

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227
توقف تولید
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 4227با پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227 بالاترین میزان سرعت در چاپ سوزنی را تجربه کنید! این پرینتر سوزنی با دوام برای چاپ فاکتور، فرم های تک برگی و چند صفحه ای و اسناد اداری در تعداد بالا گزینه بسیار مناسبی است و به خوبی از عهده وظایف سنگین بر می آید.پرینتر سوزن..

توقف تولید

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n
توقف تولید
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2591nپرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n برای چاپ فرم، فاکتور و اسناد اداری و بانکی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست و تمام انتظارات شما در چاپ با کیفیت و پرسرعت را برآورده می سازد. پس اگر قصد خرید پرینتر سوزنی برای اداره، انبار یا فروشگاه خود را دارید، برای آشنایی با ..

توقف تولید

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591
توقف تولید
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2591با استفاده از پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591 دیگر نگران اشتباه های چاپی و خوانایی پایین فاکتورها و رسیدهای خود نباشید! این پرینتر سوزنی را می توان یکی از بهترین پرینترهای سوزنی دانست که هم کیفیت و هم سرعت چاپ بالایی را به شما ارائه می دهد.از پرینتر سوزنی ل..

توقف تولید

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2590n
توقف تولید
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2590nاگر از کیفیت پایین چاپ پرینتر سوزنی مورد استفاده در محل کارتان خسته شده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2590n استفاده کنید. این پرینتر سوزنی بالاترین کیفیت چاپ سوزنی را برای شما به ارمغان می آورد و شما را از مشکلات رایج پرینترها..

توقف تولید

نمايش 1 تا 12 از 58 (5 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات