منو
سبد خرید

دستگاه دی وی آر 4 کانال

در توضیح دستگاه DVR گفتیم که تعداد کانال ها به این معنا است که یک دستگاه دی وی ار را به چند دوربین مدار بسته می توان متصل نمود یا به عبارتی یک دستگاه دی وی آر قابلیت پشتیبانی از چند دوربین مداربسته را به طور همزمان دارا می باشد. در نتیجه دستگاه DVR 4 کانال نهایتاً می تواند پاسخ گوی چهار دوربین مدار بسته در سیستم آنالوگ باشد. به جز ورودی های تصویر که توسط کابل دوربین مداربسته از دوربین مدار بسته آنالوگ به دستگاه دی وی ار منتقل می شود، دستگاه های دی وی آر 4 کاناله عموماً دارای یک یا دو کانال صدا جهت ضبط اصوات محیطی نیز می باشند. یکی از مزایای استفاده از دستگاه دی وی ار 4 کانال این است که به دلیل تعداد کم تصاویر و به طبع آن حجم مورد نیاز کمتر هارددیسک DVR، نیاز به هارددیسک به تعداد زیاد و ظرفیت بالا نخواهید داشت. همچنین تعداد کم تصاویر باعث می شود که اگر از یک مانیتور برای مشاهده همه تصاویر بهره می برید، این تصاویر واضح تر و بزرگتر دیده شوند که این خود، یک مزیت در بین سیستم های امنیتی به شمار می آید. خرید دستگاه دی وی آر 4 کانال موردی که در خرید دستگاه دی وی آر 4 کانال واضح به نظر می رسد، این است که دستگاه دی وی آر 4 کانال به دلیل تعداد کانال های کمتری که پشتیبانی می کند، قیمت کمتری را نیز نسبت به دیگر انواع آن (دستگاه دی وی آر 8 کانال، دستگاه دی وی آر 16 کانال، دستگاه دی وی آر 24 کانال و دستگاه دی وی آر 32 کانال) دارا می باشد. البته همان طور که در توضیح سیستم های امنیتی و دیگر لوازم دیجیتالی اشاره شد، برند محصول و مشخصات شاخص محصول در قیمت، بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در دستگاه DVR نیز مانند دستگاه NVR، تعداد کانال ها تنها ملاک ارزیابی قیمت محسوب نمی شود و باید به تمامی جنبه های محصول توجه داشت.

دستگاه دی وی ار 4 کانال الیتار الکترونیک Elitar Electronic AR-DVR5104E-D DVR
ناموجود
معرفی دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته Elitar Electronic AR-DVR5104E-Dدر مورد معرف دستگاه ضبط فیلم دوربین مداربسته Elitar Electronic AR-DVR5104E-D باید گفت که بیش از 10سال است که برای بیشتر از 20 کشور در سراسر جهان عرضه می کند.Elitar در توسعه و مهندسی سیستم های امنیتی با کیفیت بالا برای استف..
0 تومان
دستگاه دی وی آر KDT KD-0411P
ناموجود
معرفی دی وی آر DVR کی دی تی KN-0411Pدستگاه دی وی آر کی دی تی KDT KD-0411P یک دی وی آر هایبرید با تکنولوژی HDTVI است.دی وی آر KD-0411P کی دی تی دارای 4 ورودی تصویر HDTVI و 1 ورودی IP می باشد.این دی وی آر 4 کانال دارای یک کانال صدا برای ورودی و یک HDMI و یک VGA برای خروجی است.این دی وی آر 4 کانال ..
0 تومان
دستگاه دی وی آر Hikvision DS-7304HQHI-F4-N
ناموجود
معرفی دستگاه دی وی آر 4 کاناله هایک ویژن Hikvision DS-7304HQHI-F4-N دی وی آر 4 کاناله هایک ویژن Hikvision DS-7304HQHI-F4-N قابلیت اتصال دوربین های  HDTVI،AHD،آنالوگ وهمچنین دوربین های IP با وضوح تصویر 4MP است.برای معرفی دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن Hikvision DS-7304HQHI-F4-N م..
0 تومان
دستگاه دی وی آر Hikvision DS-7204HGHI-E1
ناموجود
معرفی دستگاه دی وی آر 4 کاناله هایک ویژن Hikvision DS-7204HGHI-E1 دی وی آر 4 کاناله هایک ویژن Hikvision DS-7204HGHI-E1 نسل جدید ضبط کننده های دیجیتالی است که می تواند تصاویر دوربین های HDTVI ،آنالوگ و تحت شبکه را نمایش و ضبط کند.برای معرفی دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن Hikvision DS-..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 14 (2 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات