منو
سبد خرید

دولوپر دستگاه کپی

اگر تا به حال از انواع دستگاه کپی استفاده کرده اید، حتما با واژه دولوپر دستگاه کپی نیز آشنایی دارید. این دستگاه نیز همانند سایر تجهیزات الکترونیکی و ماشین های اداری، نیازمند نگهداری بوده و پس از مدتی می بایست برخی از قطعات و یا مواد مصرفی آن را تعویض کنید.

دولوپر دستگاه کپی چیست؟

در این بین، شاید برخی نیز به خوبی ندانند که دولوپر دستگاه کپی چیست و چه کاربردی دارد. بطور کلی، این ماده برای انتقال تونر به درام استفاده می شود. در واقع دولوپر با چرخش خود، وظیفه دارد تا تونر را بر روی سطح درام قرار داده و درام نیز آن را بر روی کاغذ بچسباند. این ماده که برای افزایش کیفیت چاپ در نظر گرفته شده است،

نیاز دارد تا در مدت زمان مشخصی تعویض شود زیرا پس از گذشت زمان، کیفیت خود را از دست می دهد. در صورت عدم توجه به این نکته، دولوپر می تواند بر روی کیفیت تونر نیز تاثیر بگذارد. بنابراین خرید دولوپر دستگاه کپی یکی از مهم ترین بخش های نگهداری از دستگاه بوده که نیاز به مراقبت دارد.

خرید دولوپر دستگاه کپی

از آنجایی که شرایط نگهداری دولوپر دستگاه کپی نیز اهمیت دارد، می بایست در انتخاب آنها دقت کنید. معمولا هر شرکت، محصولات و مواد مصرفی خود را تولید می کنند، مانند دولوپر دستگاه کپی شارپ که برای دستگاه های کپی شارپ در نظر گرفته شده اند. بنابراین هنگام خرید دولوپر دستگاه کپی به این نکته می بایست توجه کنید. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید و انتخاب دولوپر دستگاه کپی می تواند قیمت آن باشد.

به هر حال هر برندی با توجه به شرایط خود، قیمتی را برای محصول خود انتخاب می کند اما اینکه از قیمت دولوپر دستگاه کپی اطمینان حاصل کنید، نکته دیگریست. تمامی این نگرانی ها در هنگام خرید می تواند با مراجعه به مراکز معتبر فروش به سادگی برطرف شود. این مجموعه ها با دریافت نمایندگی رسمی از شرکت سازنده، تحت نظارت آنها فعالیت کرده و جای نگرانی ندارند.

شرکت ایده برتر پارسیان نیز یکی از این مجموعه هاست که نمایندگی رسمی خود را دریافت کرده و از نظر شرکت های تولید کننده تایید شده است که می تواند در زمینه مشاوره و فروش این محصولات یاری رسان باشد.

دولوپر کونیکا مینولتا Konica Minolta DV610
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی DV610دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا دستگاه کپی لیزری، به همراه تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. در دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن با..
0 تومان
دولوپر کونیکا مینولتا Konica Minolta DV310
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی DV310دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا دستگاه کپی لیزری، به همراه تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. در دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن با..
0 تومان
دولوپر لکسمارک Lexmark 40X3743
ناموجود
معرفی دولوپر لکسمارک 40X3734مواد مصرفی دستگاه فتوکپی به دو قسمت دولوپر و تونر دستگاه کپی تقسیم می شود. دولوپر نوعی پودر متشکل از قطعات آهن می باشد. این پودر در چاپگر یا دستگاه کپی لیزری، به همراه تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. در دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لا..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp MX312FV
ناموجود
معرفی دولوپر لکسمارک MX312FVدستگاه های کپی جدید که در بازار موجود هستند شباهت چندانی با نخستین دستگاه کپی که در سال 1959 توسط کمپانی زیراکس معرفی شد ندارند و علاوه بر کپی گرفتن قابلیت اسکن، چاپ و فکس را هم دارند. به طور کلی مواد مصرفی دستگاه فتوکپی به دو قسمت دولوپر و تونر دستگاه کپی تقسیم ..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp MX-B20AV
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی MX B20 AVدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا د..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp MX-500AV
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی MX 500 AVدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا د..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp MX-27NVBA
ناموجود
معرفی دولوپر لکسمارک MX-27NVBAمواد مصرفی دستگاه فتوکپی به دو قسمت دولوپر و تونر دستگاه کپی تقسیم می شود. دولوپر نوعی پودر متشکل از قطعات آهن می باشد. این پودر در چاپگر یا دستگاه کپی لیزری، به همراه تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. در دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp AR-6020SD
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی AR 6020 SDدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا ..
0 تومان
دولوپر شارپ SHARP AR-336MD
ناموجود
معرفی دولوپر شارپ AR 336MD دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا دستگاه کپی لیزری شارپ، به همراه تونر برای چاپ تصویر استفاده می شود. در دستگاه کپی و چاپگرهای شارپ برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسی..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp AR-271SD
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی AR 271 SDدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا د..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp AR-208SD
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی AR 208 SDدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا د..
0 تومان
دولوپر شارپ Sharp AR-205SD
ناموجود
معرفی دولوپر دستگاه کپی AR 205 SDدر دستگاه های کپی و چاپگرها برای این که یک سند چاپ یا کپی شود لازم است که جوهر با استفاده از الکتریسیته ساکن باردار می شود و بر روی تصویر هادی ایجاد شده قرار گیرد. دولوپر دستگاه کپی یک نوع پودر است که معمولا از قطعات آهن تشکیل شده است. این پودر در چاپگر یا د..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 14 (2 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات