شرکت گلدیران نمایندگی رسمی شرکت ال جی در ایران سال ها است که محصولات این برند کره ای را در ایران گارانتی کرده و عرضه می کند.

این شرکت خدمات پس از فروش، تعمیرات و هر گونه موارد مربوط به این برند را مدیریت می کند. مانیتور صنعتی ال جی LG از جمله این محصولات است که علاقمندان خود را داراست.

این شرکت برای ارائه خدماتی بهتر، به شرکت های با سابقه و تایید شده نمایندگی های خود را ارائه کرده تا سطح کیفی خدمات کاهش نیابد.

 نمایندگی گلدیران در تبریز

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی گلدیران در تبریز و همچنین شهرستان های آن از جمله آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را به عهده دارد و در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

این شرکت که نمایندگی فروش ویدئو وال را نیز در اختیار دارد، می تواند خدمات مربوط به این محصولات را عرضه کند که یکی از آن ها اجاره ویدئو وال است.

بطور کلی، از فروش این مانیتورها و سایر محصولات شرکت ال جی گرفته تا خدمات پس از فروش آن ها، می توانید به شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی گلدیران در تبریز

نمایندگی رسمی گلدیران در تبریز

امروزه همه با انواع مانیتورها آشنا بوده و با آن ها در ارتباط هستند. اما شاید برخی بپرسند که ویدئو وال (Video Wall) چیست؟

این نوع نمایشگرها در واقع از چندین مانیتور صنعتی تشکیل شده اند که در کنار هم قرار گرفته و تصویری یکپارچه را نمایش می دهند.

البته بسته به نیاز، می توانند برنامه ریزی شوند و به عنوان مثال هر مانیتور یک تصویر را نشان دهد. با داشتن این مانیتور دیگر نیازی به استفاده از مانیتورهای معمولی ندارید و همچنین عمر مانیتور و کیفیت تصویر نیز بالاتر خواهد بود.

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی گلدیران در تبریز در خدمت عزیزان در استان آذربایجان شرقی بوده و خدمات گلدیران را ارائه می کند.

نمایندگی رسمی گلدیران در تبریز

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021