منو
منو
سبد خرید

آموزش RSS Feed

سروش شکوئی پور ۱۰ تیر ۱۴۰۳ 0 2039
تلگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و به خصوص در کشور ما با اقبال زیادی مواجه شده است! در وصف مزایا و امکانات تلگرام مقالات زیادی ..
سروش شکوئی پور ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ 0 14603
در زمان های قدیم، اسکرین سیورها که با نام «محافظ صفحه نمایش» هم شناخته می شدند، جزء قابلیت های پرکاربرد ویندوز به شمار می آمدند. این قابلیت باعث می شد..
سروش شکوئی پور ۱۳ دی ۱۴۰۲ 0 27212
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اداری یک ویدئو پروژکتور اداری با کیفیت باعث می شود تا سطح جلسات کاری شما ارتقا یابد، ارائه مطالب راحت تر از قبل انجام شود..
۲۷ آذر ۱۴۰۲ 1 22033
اتصال لپ تاپ، تبلت و کامپیوترهای رومیزی به وای فای در ویندوز 11 بسیار ساده است و شما می توانید به سادگی از این طریق به اینترنت دسترسی داشته باشید. با ..
سروش شکوئی پور ۲۶ آذر ۱۴۰۲ 0 20624
با اینکه شما می توانید با روش های ساده ای مانند مراجعه به کنترل پنل یا کلیک بر روی آیکون شبکه در تسک بار به اینترنت متصل شوید، اما گاهی اوقات ممکن است..
مهدیه قاسمی ۲۱ آذر ۱۴۰۲ 0 17225
مایکروسافت با رونمایی از Windows Subsystem for Linux بسیاری از دردسرهای سابق را برای کاربران علاقه مند به لینوکس از بین برده است! این سرویس به شما اجا..
مهدیه قاسمی ۱۸ آذر ۱۴۰۲ 0 16914
با وجود اینکه بسیاری از ویژگی های قدیمی و کلاسیک از تسک بار ویندوز 11 حذف شده است، شما همچنان می توانید بسیاری از تنظیمات این بخش را تغییر دهید و تسک ..
سروش شکوئی پور ۱۷ آذر ۱۴۰۲ 0 13995
Google Takeout به شما این امکان را می دهد تا به اطلاعات و حریم شخصی خود در سرویس های گوگل کنترل بیشتری داشته باشید. بر کسی پوشیده نیست که گوگل در هنگا..
مهدیه قاسمی ۱۷ آذر ۱۴۰۲ 0 17097
با وجود اینکه بسیاری از ویژگی های قدیمی و کلاسیک از تسک بار ویندوز 11 حذف شده است، شما همچنان می توانید بسیاری از تنظیمات این بخش را تغییر دهید و تسک ..
سروش شکوئی پور ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 0 14330
مایکروسافت اج فقط بر روی ویندوز اجرا نمی شود و کاربران سیستم عامل های macOS و لینوکس نیز می توانند به آن بر روی سیستم های خود دسترسی داشته باشند. حتی ..
۲۲ آبان ۱۴۰۲ 0 15120
در ویندوز 11 اگر چه همیشه دسکتاپ و فایل های شما توسط رمز عبور اکانت ویندوز محافظت می شود، اما باز هم ممکن است بنا به دلایلی به مخفی کردن برخی فایل ها ..
مهدیه قاسمی ۱۴ آبان ۱۴۰۲ 0 15183
مایکروسافت با ارائه آپدیت 2023 ویندوز 11، اولین نسخۀ رسمی از دستیار هوش مصنوعی Copilot را در دسترس قرار داده است. البته این نسخه فعلاً در مرحله پیش نم..
نمايش 1 تا 12 از 1180 (99 صفحه)
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات