CANON یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چند ملیتی است که در سال 1933 توسط یوشید اگورو و اوچیدا سابورو تاسیس و ثبت شد.

این کمپانی بر روی محصولاتی از جمله: دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، چاپگرهای رایانه، دوربین های دیجیتال و ویدیویی، دوربین های تک لنزی بازتابی فعالیت دارد که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی پرینترهای کانن در تهران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای CANON با کارایی و کاربردهای مختلف برای حوزه های متفاوت طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است.

نمایندگی پرینترهای کانن در تهران

همان طور که می دانید چاپگرها یکی از لوازم جانبی مهم و پرکاربرد رایانه ها می باشند که عملیات چاپ اطلاعات و تصاویر را انجام می دهند.

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی پرینترهای کانن در تهران یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در تهران است که محصولات این کمپانی از جمله دستگاه کپی کانن، پرینتر کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون، اسکنر canon و ماشین های اداری کانن را خدمت شما کاربران عزیز عرضه می کند.

پرینترهای کنان CANON بر اساس نوع مصرف و کارایی متفاوتی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : پرینترهای جوهر افشان کانن، پرینترهای قابل حمل کنون، پرینترهای لیزری سیاه و سفید کانن، پرینترهای لیزری رنگی کنون، پرینترهای چند کاره کانن که هر کدام از این چاپگر ها کاربردها و کارایی متفاوتی دارند.

پرینترهای چندکاره کانن از قدرتمندترین چاپگرها هستند که همزمان می توان عملیات چاپ، پرینت، فکس و اسکنر را در یک دستگاه داشت.

نمایندگی پرینترهای کانن در تهران

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی کانن در تهران وظایفی از جمله ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت را دارد. همچنین خدمات پس از فروش این کمپانی را در سراسر ایران به ویژه تهران ارائه می دهد. این شرکت خرید آنلاین در وب سایت (ebpnovin.com) شرایطی امن و آسان، همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های دستگاه کپی کانن، پرینترهای جوهرافشان کانن و ماشین های اداری کانن مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021