پاناسونیک به عنوان یکی از شرکت های بزرگ جهانی در عرصه صنایع الکترونیکی توسط ماتسوشیتا در سال 1918 تاسیس شد.

این کمپانی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات الکترونیکی مانند تلویزیون (ال سی دی، ال ای دی)، دوربین فیلمبرداری و عکاسی، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس، ویدئو پروژکتور و محصولات دیگر فعالیت دارد.

نمایندگی پاناسونیک در اصفهان

نمایندگی پاناسونیک در اصفهان

ایده برتر پارسیان که عامل نمایندگی رسمی پاناسونیک است علاوه بر نمایندگی پاناسونیک در تهران به عنوان عاملیت نمایندگی panasonic در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

فروشگاه ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی و حضوری در تهران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که محصولات کمپانی پاناسونیک از جمله دستگاه فکس پاناسونیک، ویدئو پروژکتور پاناسونیک، برد هوشمند پاناسونیک، کارتریج پاناسونیک و رول فکس حرارتی پاناسونیک را به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران عرضه می دارد.

نمایندگی پاناسونیک در اصفهان

یکی از محصولات پرکاربرد در زمینه تجهیزات آموزشی برد هوشمند Panasonic که جایگزین مناسبی جهت تخته وایت بردهای معمولی هستند. تخته بردهای هوشمند پاناسونیک در سه طرح مختلف شامل برد هوشمند آموزشی، برد هوشمند تعاملی و نمایشگرهای لمسی تعاملی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آنها در مراکز مختلف از جمله کلاس های آموزشی، سالن های کنفرانس و اتاق های جلسات کاربرد وسیعی دارند. لازم به ذکر است بدانید برد هوشمند الکترونیکی یا اسمارت برد پاناسونیک در کنار تجهزات ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی آن به عنوان سیستم کمک آموزشی بسیار کارآمدی در دانشگاه ها و هوشمند سازی مدارس مورد استفاده قرار می گیرد که در دو نوع حساس به تماس دست و حساس به قلم وجود دارند.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - واحد دوم

تلفن: 73027-021