شرکت بیانگ Beiyang یکی از برندهای با کیفیت و پرفروش در بازار ایران است.

این کمپانی در زمینه تولید محصولات فیش پرینتر و لیبل پرینتر فعالیت دارد که در مدل های مختلف و با تکنولوژی جدید محصولات خود را تولید می کند.

شرکت بیانگ (SNBC) از دوستداران محیط زیست است که برای تولید محصولات با کیفیت و صرفه جویی در انرژی و هم چنین حفاظت از محیط زیست، تلاش می کند.

نمایندگی بیانگ Beiyang در تهران

نمایندگی بیانگ Beiyang در تهران

ایده برتر پارسیان عاملیت فروش نمایندگی Beiyang در تهران را به عهده دارد. همان طور هم که  پیش تر گفته شد این شرکت ارائه دهنده محصولاتی از قبیل فیش پرینتر بیانگ و  لیبل زن بیانگ است که برخی از آنها در سایت ایده برتر موجود می باشد.

لیبل یعنی برچسب یا اتیکت که مشخصات کالا را معرفی می کند. دستگاه فیش پرینتر و لیبل زن بیانگ از جمله تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد و مهم هستند.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که محصولات بیانگ Beiyang را با ضمانت و گارانتی معتبر خدماتی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

این شرکت همواره رضایت مشتریان را در صدر اولویت های خود قرار داده و وظیفه خود که خدمت رسانی و ارائه محصولات اورجینال می باشد را به بهترین نحو را انجام می دهد.

نمایندگی بیانگ Beiyang در ایران

شرکت Beiyang از سال 1986-1995 شروع به کار کرده است. این کمپانی (SNBC) که همیشه محصولات با کیفیت  و کارایی بالا تولید می کند ،به تازگی قدرتمندترین پرینتر لیبل زن 2016 را معرفی نمود.

دستگاه موردنظر، لیبل پرینتر BTP – 3210E/3310E است که ظاهری زیبا و هم چنین ابعاد و وزن کوجکی دارد.

از ویژگی های مهمی که این محصول برخوردار است می توان به طراحی نوآورانه و ابعاد کوچک،  سرعت بالا ی 120 mm/s با سر و صدای کم، تعمیر و نگهداری آسان، پشتیبانی از زبان برنامه نویسی BPLZ و BPLE 2 و تکنولوژی چاپ انتقال حرارتی اشاره کنیم.

ایده برتر دارای دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب و فضایی کاملا حرفه ای است و کارشناسانی مسئولیت پذیر جهت خدمت رسانی به مشتریان و خریداران عزیز را دارا می باشد.

شما می توانید برای مشاهده محصولات بیانگ به بخش ماشین های اداری مراجعه کنید و همچنین برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021