راحتی انجام بازی های ویدئویی یکی از مهم ترین و حیاتی ترین دغدغه گیمرهای حرفه ای است که ساعت های طولانی مشغول انجام آن هستند. به وجود آوردن راحتی هنگام بازی بدون داشتن یک صندلی مناسب و استاندارد میسر نبوده و برای به دست آوردن راحتی مد نظر خود به یک صندلی گیمینگ حرفه ای نیاز دارید! از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف صندلی گیمینگ می توان به شرکت نام آشنای DXRacer اشاره کرد! Air Series OH/D7200/WR.N از محصولات باکیفیت و حرفه ای این شرکت بوده که با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و امکانات متعدد همچون طراحی کاملا ارگونومیک، سیستم تعلیق استاندارد، تکیه گاه های مهندسی شده، پایه های مقاوم و روان، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته و صندلی، قابلیت تحمل وزن تا 115 کیلوگرم و قد 188 سانتی متری و ... می تواند راحتی کاربر را تا حد زیادی تضمین کند. در ضمن این شرکت تولید صندلی های گیمینگ خود را با هدف راحتی هر چه بیشتر کاربر تولید کرده و به همین دلیل توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

آشنایی با صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N دی ایکس ریسر!

طراحی صندلی گیمینگ DXRacer Air Series OH/D7200/WR.N!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N به شکل کاملا ارگونومیک بوده تا کاربر هنگام استفاده احساس راحتی زیادی داشته باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این مدل صندلی گیمینگ راحت دی ایکس ریسر به صورت کاملا شیک و حرفه ای طراحی شده است. در نتیجه شما با قرار دادن این صندلی در هر مکانی می توانید به آن محیط رنگ و شکل گیمینگ طوری بدهید! این محصول از طراحی دقیق مهندسی برخوردار بوده و قادر به تحمل وزنی برابر با 115 کیلوگرم و قدی برابر با 188 سانتی متر نیز است. در ضمن به منظور راحتی بیشتر و جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت از 1 عدد بالشتک نرم و باکیفیت نیز استفاده کرده است. بالشتک استفاده شده در این مدل از صندلی گیمینگ به منظور استراحت دادن گردن اضافه شده تا کاربر هنگام استفاده با تکیه دادن گردن خود مانع از خستگی آن شود. پارچه های استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به جنس مرغوبی که در اختیار دارد می تواند مقاومت زیادی در برابر استفاده های زیاد از خود نشان دهد. لازم به ذکر است که شرکت DXRacer به منظور تنظیم ارتفاع دسته و صندلی از اهرم ها چند حالته استفاده کرده تا کاربر با استفاده از آن بتواند میزان ارتفاع صندلی و دسته ها را بر حسب راحتی خود تنظیم کند!

طراحی صندلی گیمینگ DXRacer Air Series OH/D7200/WR.N!

توری مقاوم و فنرهای تعلیق صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Air Series OH/D7200/WR.N!

شرکت DXRacer به منظور کاهش میزان رطوبت به دلیل عرق کردن و کاهش تجمع گرما که از توری مقاوم در ساخت پشتی استفاده کرده است. توری استفاده شده در صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N دی ایکس ریسر با توجه به قابلیت تهویه بالایی که در اختیار دارد جریان هوا را بهبود بخشیده تا از عرق کردن کاربر جلوگیری کند! از دیگر ویژگی های توری استفاده شده در این مدل صندلی می توان به ایجاد آسودگی مضاعف اشاره کرد. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاربر در هنگام استفاده طولانی مدت از صندلی از آسودگی بیشتری بهره مند شود! در ضمن توری اضافه شده در صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N دی ایکس ریسر با استفاده از فناوری های پیشرفته ساخته شده و از سازگاری کامل با پوست انسان و محیط زیست، انعطاف پذیری بالا و قابلیت مقاومت در برابر سایش برخوردار است! از ویژگی هایی که در ساخت نشیمنگاه این مدل از صندلی مورد استفاده قرار گرفته می توان به فنرهای تعلیق اشاره کرد. فنرهایی که در داخل نشیمنگاه این صندلی استفاده شده همانند نیشمنگاه خودروهای مسابقه ای بوده تا کاربر راحتی خود را بیش از پیش احساس کند. از دیگر امکاناتی که فنرهای تعبیه شده در نشیمنگاه ارائه می دهد می توان به افزایش میزان دوام صندلی و ماندگاری هر چه بیشتر آن همراه با جلوگیری از فشاری که پس از نشستن طولانی مدت به وجود می آید اشاره کرد.

توری مقاوم و فنرهای تعلیق صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Air Series OH/D7200/WR.N!

بالشتک گردن و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع صندلی مخصوص بازی دی ایکس ریسر Air Series OH/D7200/WR.N!

طراحان خوش ذوق صندلی گیمینگ Air Series OH/D7200/WR.N دی ایکس ریسر جهت استراحت، اذیت نشدن و جلوگیری از خستگی گردن کاربر از بالشتک مخصوص استفاده کرده است. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی تعبیه شده و با توجه به جنس نرم و مرغوبی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های موجود در بالشتک تعبیه شده نیز می توان به قابلیت تنظیم با فرم گردن کاربر و انعطاف پذیری اشاره کرد. در ضمن این بالشتک از جنس مموری فوم ساخته شده تا کاربر قادر باشد با یک حرکت ساده آن را با گردن خود سازگار کند! لازم به ذکر است با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاعی که بالشتک در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! تکیه گاه ستون فقرات نیز همانند بالشتک تعبیه شده جهت راحتی کاربر اضافه شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد این امکان به کاربر داده شده تا بر حسب راحتی خود ارتفاع آن را تا 15 سانتی متر جابجا کرده و به نقطه ایده آل دست پیدا کند!

از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ دارای تگیه های کاربردی و استاندارد دی ایکس ریسر می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 4 جهت اصلی (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracerair