صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر می تواند راحتی بی نظیر را در سطح جدید برای شما به ارمغان بیاورد! برند DXRacer با توجه به برخورداری از جدیدترین امکانات و استانداردهای روز دنیا توانسته نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. این شرکت همچنین علاوه بر تولید انواع مختلف صندلی مشغول تولید میزهای گیمینگ حرفه ای و استاندارد نیز بوده تا بتواند نیاز گیمرهای سراسر دنیا را با محصولات خود رفع کند. صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V نیز همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت DXRacer از قابلیت ها و امکانات متنوعی بهره مند است. از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که در ساخت این صندلی استفاده شده می توان به جنس بی نظیر، تکیه گاه گردن و ستون فقرات، طراحی هوشنمدانه، پشتی و دسته های قابل تنظیم تا 155 درجه، بدنه آلومینیومی، نشیمنگاه طوری، قابلیت تحمل وزن تا 124 کیلوگرم و قد 190 سانتی متری و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر!

طراحی ماهرانه صندلی گیمینگ Dxracer dmc dm1200-v!

شرکت DXRacer جهت راحتی بیشتر و عدم احساس خستگی کاربر، در ساخت صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر از چرم مایکروفایبر استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا صندلی علاوه بر راحتی از ظاهری شیک و زیبایی نیز برخوردار شود. از قابلیت هایی که جنس مایکروفایبر در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به مقاومت بالا در برابر فرسایش و راحتی بی نظیر اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا کاربر بدون نگرانی بابت خرابی زود هنگام از این صندلی گیمینگ لوکس و راحت استفاده کند. از دیگر ویژگی های ظاهری صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر می توان به استراحت گاه سر که در قسمت بالایی صندلی اضافه شده اشاره کرد. قابلیت تنظیم پشتی صندلی به همراه دسته ها نیز می تواند راحتی استفاده از صندلی را برای کاربران به وجود آورد. در ضمن این صندلی از وزن مناسب 30.9 کیلوگرم برخوردار بوده و با توجه به ابعاد مناسبی که در اختیار دارد فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. در قسمت زیرین نشیمنگاه نیز از دو اهرم استفاده شده و شما با استفاده از آن های می توانید اقدام به تنظیم پشتی و ارتفاع صندلی کنید! لازم به ذکر است که صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر با توجه به چرخ های استانداردی که در اختیار دارد می تواند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند!

طراحی ماهرانه صندلی گیمینگ Dxracer dmc dm1200-v!

تکیه گاه های کاربردی و استاندارد!

تکیه گاه ستون فقرات از ویژگی های طراحی شده صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! لازم به ذکر است که این شرکت به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر در کناره صندلی از یک گردونه استفاده کرده تا با استفاده از آن بتوانید به ایده آل ترین تنظیم خود دست پیدا کنید! در ضمن طراحان دی ایکس ریسر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر از فوم نرم ساخته شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

بررسی صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر!

راحتی بیشتر به لطف تنظیمات شخصی!

پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 155 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی گیمینگ راحت دارای قابلیت تنظیم زاویه پشتی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن جنس دسته های تعبیه شده در صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown از فلز باکیفیت بوده و در ساخت رویه دسته ها نیز از جنس چرم پلی اورتان PU استفاده شده تا علاوه بر دوام بیشتر، راحتی استفاده را نیز برای کاربران به وجود بیاورد!

بررسی صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر!

نشیمنگاه هوشمند و قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم!

طراحان دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V به منظور ایجاد تجربه لذت بخش از یک نشیمنگاه کاربردی استفاده کرده است. نشیمنگاه استفاده شده در این مدل صندلی از توری قابلی تنفس و ارتجاعی ساخته شده و با ایجاد گردش هوای بیشتر و جلوگیری از حرارت می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا برای استفاده طولانی مدت با این صندلی نگرانی نداشته باشند! در ضمن بالشت تعبیه شده در نشیمنگاه از قابلیت تعویض برخوردار بوده و شما برای تعویض کردن آن با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد. لازم به ذکر است که نشیمنگاه توری را می بایست به صورت جداگانه تهیه نمایید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر از قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم و قد 190 سانتی متری برخوردار بوده و در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracermaster