صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown یکی از راحت ترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ ساخته شده توسط شرکت DXRacer بوده که با توجه به قابلیت های که در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این صندلی برای نشستن پشت سیستم جهت انجام بازی و یا استریم استفاده کنید. این مدل صندلی به دلیل راحتی بی نظیری که در اختیار دارد می تواند برای افرادی که ساعت های زیادی به انجام وظایف اداری خود می پردازند نیز بهترین گزینه باشد! از قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی و ساخت این مدل از صندلی خود استفاده کرده می توان به جنس چرم مایکرو فایبر، استراحت گاه سر و تکیه گاه ستون فقرات، قابلیت تنظیم پشتی و دسته ها، بیس آلومینیومی، نشیمنگاه توری، چرخ های استاندارد و ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه سطح جدیدی از راحتی با صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown دی ایکس ریسر!

طراحی ماهرانه صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown!

شرکت دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown از مرغوب ترین مواد اولیه (چرم مایکرو فایبر و بیس آلومینیوم) استفاده کرده است. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده تا بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به طراحی به صورت برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استاندارد و جنس تمام فلزی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار دارد به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند!

پشتی صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown از قابلیت تنظیم زاویه تا 155 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که بالشت نشیمنگاه این صندلی گیمینگ لوکس و راحت ساخته شده از توری ارتجاعی و قابل تنفس طراحی شده تا با جلوگیری از ایجاد حرارت و افزایش دادن میزان گردش هوا کاربر را با هیچ چالشی روبرو نکند! در ضمن نشیمنگاه این مدل صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. ابعاد 869x690x415 میلی متری و وزن مناسب 30.9 کیلوگرمی یکی دیگر از ویژگی هایی است که شرکت DXRacer در طراحی و ساخت این مدل از صندلی استفاده کرده است.

طراحی ماهرانه صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown!

مجهز به تکیه گاه سر و تکیه گاه ستون فقرات!

تکیه گاه ستون فقرات از ویژگی های طراحی شده صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! لازم به ذکر است که این شرکت به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر در کناره صندلی از یک گردونه استفاده کرده تا با استفاده از آن بتوانید به ایده آل ترین تنظیم خود دست پیدا کنید! در ضمن طراحان دی ایکس ریسر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown دی ایکس ریسر از فوم نرم ساخته شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

طراحی ماهرانه صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown!

قابلیت تنظیم دسته و پشتی تا 155 درجه!

پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 155 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن جنس دسته های تعبیه شده در صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown از فلز باکیفیت بوده و در ساخت رویه دسته ها نیز از جنس چرم پلی اورتان PU استفاده شده تا علاوه بر دوام بیشتر، راحتی استفاده را نیز برای کاربران به وجود بیاورد!

طراحان دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown به منظور ایجاد تجربه لذت بخش از یک نشیمنگاه کاربردی استفاده کرده است. نشیمنگاه استفاده شده در این مدل صندلی از توری قابلی تنفس و ارتجاعی ساخته شده و با ایجاد گردش هوای بیشتر و جلوگیری از حرارت می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا برای استفاده طولانی مدت با این صندلی نگرانی نداشته باشند! در ضمن بالشت تعبیه شده در نشیمنگاه از قابلیت تعویض برخوردار بوده و شما برای تعویض کردن آن با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد. لازم به ذکر است که نشیمنگاه توری را می بایست به صورت جداگانه تهیه نمایید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracermaster