پوز فروشگاهی با برند پوزیفلکس به عنوان یکی از تجهیزات فروشگاهی ضروری و پرکاربرد در حال حاضر می باشد که در بازار ایران و در فروشگاه معتبر اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود می باشد.

دستگاه پوز فروشگاهی پوزیفلکس یک سیستم تخصصی برای مصارف ویژه در پایانه های فروش است که به کاربر اجازه می دهد تا با به کار بردن از تجهیزات سخت افزاری و قابلیت نرم افزاری فراوان قسمت فروش یک فروشگاه را با سرعت زیاد و دقت فراوان کنترل و مدیریت کند.

پوز فروشگاهی پوزیفلکس در واقع یک کامپیوتر کوچکی است که با نصب نرم افزار صندوق فروشگاهی به راحتی می توانید اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و نگهداری هزینه ها را ثبت و ضبط کنید. همچنین برای داشتن موجودی کالا در یک واحد شغلی استفاده می شود.

پوز فروشگاهی پوزیفلکس

پوز فروشگاهی پوزیفلکس

در مورد پوز فروشگاهی نیکیتا پوزیفلکس باید گفت که در واقع دستگاه رایانه ای است که اطلاعات را دریافت کرده و پرداخت مشتری را توسط نرم افزارهای حسابداری ثبت می کند.

دستگاه پوز فروشگاهی پوزیفلکس در دو نوع شامل : دستگاه پوز فروشگاهی کیبوردی پوزیفلکس و دستگاه پوز فروشگاهی لمسی پوزیفلکس طراحی شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

دستگاه های پوز فروشگاهی در انواع مختلف و برندهای متفاوتی از جمله پوز فروشگاهی نیکیتا، پوز فروشگاهی مادیران، پوز فروشگاهی شارپ، پوز فروشگاهی دارا، پوز فروشگاهی کاسیو، پوز فروشگاهی هایسنس، پوز فروشگاهی پارتنر، پوز فروشگاهی پوزیفلکس، پوز

فروشگاهی سانگو Sango و .... در بازار ایران و فروشگاه معتبر اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود می باشد.

دستگاه پوز فروشگاهی پوزیفلکس امروه کاربرد وسیعی در حوزه های مختلف از جمله : فروشندگاه تجهیزات و تاسیسات حرارتی، اداره ها، فروشگاه های بزرگ، فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، سوپرمارکت ها و ...... مورد استفاده قرار می گیرند.

پوز فروشگاهی به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز را دارد و به دستگاه های جانبی دیگر از جمله بارکد خوان، پرفراژچک، فیش پرینتر و لیبل پرینتر متصل می شود.

می توان در مورد دستگاه پوز فروشگاهی پوزیفلکس گفت که این دستگاه همان کامپیوتر می باشد که دارای گرافیک، هارد، سی پی یو، رم و مانیتور است.
مزایای استفاده از پوز فروشگاهی پوزیفلکس

مزایای استفاده از پوز فروشگاهی پوزیفلکس عبارتند از :

  • امکان اختصاص هر کالا به کد گروه خاص و تغییر آن در هر زمان
  • امکان کنترل باز و بسته شدن کشوی پول و پیغام بر روی صفحه نمایشگر مشتری و امکان کنترل نرم افزاری صفحه کلید قابل برنامه ریزی
  • کالا از بین کالاهای معرفی شده در سیستم به همراه نمایش موجودی کالای در حال فروش را ارائه می دهد.
  • امکان جستجوی سریع کلیه فاکتورهای قبلی از طریق تاریخ و یا شماره فاکتور
  • امکان صدور فاکتور نقدی و غیرنقدی و گزارشگری از فاکتورهای غیر نقدی پرداخت نشده و ....... خیلی مزایا و ویژگی های دیگر را ارائه می دهند.

این دستگاه در برابر عوامل محیطی مقاوم است در واقع به گونه ای طراحی شده است که در برابر گرد و غبار، سرما و گرما مقاوم است.

همچنین استفاده از این دستگاه ها از لحاظ کاربری بسیار سریع و آسان است.