خرید تلفن رومیزی باید با درنظر گرفتن آپشن های متعددی صورت بگیرد تا یک تلفن رومیزی مناسب و فول آپشن با قیمت مناسب خریداری شود.

تلفن های رومیزی یا تلفن ثابت از تجهیزاتی می باشند که در مکان های مختلفی کاربرد دارند. هیچ وسیله ارتباطی مانند گوشی موبایل و ... نمی تواند جای این تلفن ها را بگیرد. بنابراین به دلیل کارایی زیاد این وسیله و استفاده کنندگان بی شمار آن ، به بررسی موارد مهم در خرید گوشی تلفن می پردازیم.

قابلیت کالرآیدی تلفن ، یک قابلیت مهم در خرید تلفن رومیزی

 

کالرآیدی یا شماره انداز از قابلیت های ضروری می باشد که در انتخاب تلفن رومیزی باید بدان توجه نمود. بعضی از تلفن های ثابت شماره تماس گیرنده را نمایش می دهند و بعضی دیگر شماره ها را تنها به صورت صوتی می خوانند. اما اگر می خواهید یک تلفن ثابت با کارایی کامل داشته باشید ، مدلی را انتخاب کنید که هر دوی این قابلیت ها را داشته باشد. داشتن همزمان این دو قابلیت ، در بعضی مواقع به کار می آید. تلفن هایی که کالرآیدی ندارند ، مناسب نیستند. بیشتر تلفن های دکوری و قدیمی فاقد کالرآیدی می باشند.

قابلیت تکرار شماره گیری در صورت اشغال بودن

 

این یک قابلیت بسیار مهم و مفید می باشد و برای کسانی که زیاد از تلفن استفاده می کنند ، ضرورت دارد. قطعاً با این مشکل مواجه شده اید که با یک شرکت یا دفتری تماس می گیرید و مرتباً اشغال می باشد. در این شرایط ، شماره گیری های متوالی شما را کلافه می کند. اگر تلفنی با این قابلیت داشته باشید ، دیگر نیازی به گرفتن مکرر شماره ها ندارید. این تلفن امکان شماره گیری متوالی را فراهم می کند تا جایی که دیگر بوق اشغال زده نشود.

پیغام گیر ، یک قابلیت مهم در خرید تلفن رومیزی

 

                                                                                                    

 

اکثر تلفن های جدید از این قابلیت برخوردار می باشند. اما برخی از مدل ها هستند که این قابلیت را ندارند. بنابراین هنگام انتخاب تلفن ثابت به دارا بودن این قابلیت توجه داشته باشید. این قابلیت کمک می کند زمانی که در دفتر یا منزل حضور ندارید ، بتوانید پیغام تماس گیرنده را دریافت کنید. برای کسانی که تایم زیادی را در منزل نیستند ، این قابلیت بسیار مفید می باشد.

قابلیت نصب بر روی دیوار ( یک قابلیت غیر ضروری در خرید تلفن رومیزی )

 

تنها برخی از تلفن ها قابلیت نصب روی دیوار دارند. این قابلیت ، یک قابلیت ضروری برای تلفن ها نیست. اما برخی به این مدل گوشی ها نیاز دارند ، بنابراین هنگام انتخاب تلفن ثابت باید از دارا بودن این قابلیت مطمئن شوند. زیرا بیشتر تلفن ها این قابلیت را ندارند. بنابراین اگر این قابلیت برای شما مهم است ، حتماً از فروشنده سوال کنید.

ارزان ترین تلفن موجود در بازار

 

در سال های اخیر در کشور ما قیمت ها به شدت نوسان داشته اند. اما به طور کلی برند لیبوس یکی از ارزان ترین گوشی هایی است که در بازار وجود دارد. این نوع تلفن ثابت دارای ویژگی هایی نظیر قابلیت نصب روی دیوار ، دارا بودن کالرآیدی ، قابلیت تکرار شماره گیری در صورت اشغال بودن و ... می باشد. ظاهر این تلفن آنچنان تعریفی ندارد و اگر به ظاهر تلفن اهمیت می دهید ، آن را از گزینه های خرید تلفن رومیزی خود حذف کنید. این برند دارای چندین مدل تلفن ثابت است که کمی با یکدیگر متفاوت می باشند. اکثر مدل های این برند ارزان قیمت می باشند.

گران ترین تلفن موجود در بازار

 

اگر قیمت برای شما اهمیت زیادی ندارد و قصد انتخاب یک تلفن ثابت گران قیمت را دارید ، می توانید تلفن تحت شبکه گرنداستریم را انتخاب کنید. این مدل تلفن ، صفحه نمایش هشت اینچی دارد. قابلیت های این گوشی تلفن شامل قابلیت شماره انداز ، قابلیت کنفرانس ، قابلیت شماره گیری مجدد در صورت اشغال بودن و ... می باشند. قیمت این مدل گوشی تلفن ، بسیار بالا می باشد.

پرفروش ترین تلفن موجود در بازار

 

                                                                                                 

 

برند پاناسونیک از قدیمی ترین و پرفروش ترین برند تلفن ها می باشد. اکثر افراد هنگام خرید تلفن رومیزی به دنبال گوشی های پاناسونیک می باشند. تلفن های پاناسونیک در رنگ های سفید و مشکی تولید می شوند. تلفن های پاناسونیک دارای طول عمر بالایی می باشند. قابلیت های آنها با توجه به مدلشان متفاوت می باشد.