برای خرید بهترین تلفن الکاتل باید چندین فاکتور را درنظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره این تلفن در اختیار شما قرار دهیم.

تلفن رومیزی یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای بسیاری از خانه ها ، ادارات ، مغازه ها و ... می باشد. برندهای مختلفی از این تلفن در بازار وجود دارند که ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارند. در انتخاب تلفن رومیزی باید به کیفیت دستگاه و قابلیت های آن ، توجه داشته باشید. الکاتل ، یکی از برندهای خوش نام تلفن می باشد که گوشی های خوبی را روانه بازار کرده است.

انواع گوناگون تلفن الکاتل

 

برای خرید بهترین تلفن الکاتل باید با انواع مختلف آن آشنا باشید. تلفن های الکاتل در دو نوع رومیزی و ثابت وجود دارند.

تلفن رومیزی الکاتل

 

                                                                                                       خرید بهترین تلفن الکاتل

 

تلفن رومیزی الکاتل ، یکی از پر مصرف ترین نوع تلفن ها می باشد که در منازل و ادارات و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این تلفن ها باید روی میز قرار بگیرند و سیار نمی باشند. تلفن رومیزی الکاتل مستقیماً به خط تلفن وصل می گردد. تلفن رومیزی الکاتل دارای قابلیت های پیغام گیر ، کالر آیدی ، ذخیره سازی شماره ها و ... می باشند. این گوشی تلفن می تواند به برق وصل شود و هم می تواند از باتری استفاده کند.

تلفن بیسیم الکاتل

 

 

 

                                                                                               خرید بهترین تلفن الکاتل

 

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید بهترین تلفن الکاتل پیش روی شماست ، تلفن بیسیم الکاتل می باشد. این تلفن از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول ، پایه دستگاه است که در برخی از مدل ها به صورت یک تلفن مستقل می باشد. بخش دوم ، یک یا تعدادی گوشی بیسیم است. این تلفن بدون اتصال به برق قابل استفاده می باشد. قابلیت های تلفن بی سیم آلکاتل شامل کالر آیدی ، پیغام گیر ، امکان چند خطه بودن ، حالت شبانه و ... می باشند. این مدل از گوشی ها فروش بسیار زیادی دارند.

مقایسه تلفن های بیسیم الکاتل و تلفن های رومیزی الکاتل

 

هر کدام از این تلفن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. البته دارای ویژگی ها و قابلیت های مشترک زیادی هستند. با توجه به کارایی که از آن انتظار دارید ، باید یکی از آنها را انتخاب کنید. تلفن های بیسیم به دلیل نداشتن سیم و اشغال نکردن فضای زیاد ، طرفداران خاص خود را دارند. زیرا برای صحبت کردن با این تلفن ها نیازی به قرار گرفتن در مکانی خاص ندارید و می توانید آزادانه حرکت کنید.

برای خرید بهترین تلفن الکاتل باید درنظر داشته باشید که قیمت تلفن های بیسیم آن کمی بالاتر است. نکته دیگری که در مورد اختلاف این دو گوشی تلفن می توان گفت این است که تلفن های رومیزی معمولاً از طول عمر بیشتری نسبت به تلفن های بی سیم برخوردار هستند. هر چند که تلفن های بیسیم الکاتل مقاومت و جنس خوبی دارند ولی باز هم نسبت به تلفن های رومیزی الکاتل حساس تر می باشند. دلیل اینکه در خانه ها و ادارات بیشتر از تلفن های رومیزی استفاده می کنند ، همین طول عمر و مقاومت بیشتر آنها می باشد.

برای خرید بهترین تلفن الکاتل باید به چه مواردی توجه داشته باشید

 

اولین مورد ، قابلیت شبکه سازی است. در صورتی که نیاز دارید چند گوشی را به یک تلفن وصل کنید ، باید به دارا بودن این قابلیت توجه داشته باشید. برخی از مدل های این تلفن ، این قابلیت را دارا می باشند.

در انتخاب تلفن به دارا بودن قابلیت پیغام گیر توجه داشته باشید. همچنین ظرفیت گوشی برای ذخیره کردن پیغام ها تا چه میزان است.

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برای برخی از افراد ، قابلیت تنظیم شدن روی حالت شب می باشد. این قابلیت صدا و نور گوشی را به طور خودکار در شب تنظیم می کند.

در خرید بهترین تلفن الکاتل باید توجه داشته باشید که امکان کار با برق و باتری را داشته باشد. در چنین شرایطی اگر برق نداشته باشید ، تلفن با باتری کار می کند.

ویژگی شمارنده تماس از ویژگی های خوبی می باشد که کارایی زیادی دارد. این ویژگی سبب می شود که همه ی تماس های ورودی تحت کنترل باشند. در انتخاب تلفن بیسیم توجه داشته باشید که این ویژگی را دارا باشد تا بتواند تمامی سیگنال های مخابراتی کشور را ساپورت کند.

شماره انداز ، از دیگر قابلیت های ضروری می باشد که باید یک تلفن خوب و جدید آن را داشته باشد.