منو
سبد خرید
ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، قفل کودک و برنامه شستشوی خودکار دیگ را دارد.
ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، قفل کودک و برنامه شستشوی خودکار دیگ را دارد.
ناموجود
ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، قفل کودک و برنامه شستشوی خودکار دیگ را دارد.
ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، قفل کودک و برنامه شستشوی خودکار دیگ را دارد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم

pakshoma TFU-63100

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: pakshoma
  • کد کالا: 718060010025
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات ظاهری:
جهت باز شدن درببه سمت چپ
نوع صفحه نمایشLED
نوع مخزندرب از جلو
مشخصات کلی:
ارتفاع850 میلی متر
عمق470 میلی متر
پهنا595 میلی متر
ابعاد595x470x850 میلی متر
ظرفیت شستشو6 کیلوگرم
برچسب انرژیA++
مشخصات فنی:
دور موتور1000 دور در دقیقه
سایر ویژگی هاسیستم شستشوی Mix
مجهز به قفل حرارتی PTC
سیستم Night Wash
آبکشی اضافه
قابلیت تنظیم دور موتور خشک کن
برنامه پیش شستشو
برنامه شستشوی خودکار دیگ
نوع موتوریونیورسال
میزان صدا59 دسی بل در هنگام شستشو
78 دسی بل در هنگام آبکشی
برنامه ها و عملکرد شستشو:
تعداد برنامه های شستشو20 برنامه
شستشو با بخار
شستشوی سریعدارد
15 دقیقه
قابلیت دسترسی به WI-FI
قفل کودک
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
سیستم تاخیر در زمان شستشو

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-63100

شرکت پاکشوما با سابقه ای بیش از 45 سال، یکی از شناخته شده ترین شرکت های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است و محصولات آن همواره از فروش قابل ملاحظه ای در بازار برخوردار بوده است. این موضوع در رابطه با ماشین لباسشویی مدل TFU-63100 نیز صدق می کند و می توان آن را جزء مدل های محبوب دانست. این ماشین لباسشویی از ظرفیت 6 کیلوگرمی برخوردار بوده و برای خانواده های سه تا چهار نفری انتخاب مناسبی به شمار می آید. برای این ماشین لباسشویی تعداد 20 برنامه شستشوی مختلف در نظر گرفته شده که امکان شستشوی انواع البسه را در اختیار شما قرار می دهد. رده مصرف انرژی A++، موتور یونیورسال و قابلیت شستشوی بدون صدا در حالت نایت واش برخی از ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 را تشکیل می دهند.

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-63100

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100

  • طراحی شیک و کلاسیک، صفحه نمایش LED

از لحاظ طراحی ظاهری ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این لباسشویی با ابعاد 595 میلی متر پهنا، 470 میلی متر عمق و 850 میلی متر ارتفاع روانه بازار شده و در رنگ های سفید و نقره ای قابل تهیه است. درب این لباسشویی به سمت چپ باز می شود و انعطاف بالایی دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین لباسشویی خانگی پاکشوما TFU-63100 به صفحه نمایش LED با رنگ مشکی مجهز است که از طریق آن می توانید از وضعیت عملکرد دستگاه در هر لحظه مطلع شده و تنظیمات مورد نظرتان را به راحتی اعمال کنید.

  • موتور یونیورسال، رتبه مصرف انرژی A++

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما TFU-63100 از نوع یونیورسال است و از قدرت نسبتاً مناسبی برای شستشوی انواع البسه بهره می برد. حداکثر سرعت چرخش این موتور برابر با 1000 دور در دقیقه است که باعث می شود تا حجم زیادی از لباس ها در مدت زمانی نسبتاً کوتاه شسته شوند. توجه داشته باشید که میزان صدای تولید شده توسط موتور ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 در هنگام شستشو برابر با 59 دسی بل و در هنگام آبکشی برابر با 78 دسی بل است که معمولی به نظر می رسد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که رتبه مصرف انرژی این ماشین لباسشویی برابر با A++ است که تنها یک مرحله با بهینه ترین رتبه مصرف انرژی فاصله دارد. پس می توان این دستگاه را جزء دستگاه های کم مصرف به حساب آورد.

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

  • دارای 20 برنامه شستشو شامل Mix Wash و Night Wash

از جمله قابلیت های کاربردی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 باید به مجهز بودن آن به 20 برنامه شستشو اشاره کرد. شما می توانید متناسب با نوع و جنس لباس ها، برنامه مورد نظرتان را از طریق دکمه ولوم موجود بر روی بدنه لباسشویی انتخاب کنید. این برنامه ها شامل Mix Wash (شستشوی ترکیبی لباس های متفاوت)، شستشوی ملحفه و روتختی، شستشوی لباس های کتان و نخی، لباس های تیره، لباس های رنگی، لباس های کودک و... می شوند و امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارند. همچنین شما می توانید از ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 در حالت Night Wash استفاده کنید که در این حالت میزان صدای تولید شده دستگاه به حداقل می رسد.

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

  • شستشوی سریع 15 دقیقه ای

بعضی از لباس ها هستند که به صورت روزانه نیاز به شستشو دارند. به عنوان مثال لباس های فرم کارمندان یا دانشجویان باید هر روز شسته شود تا بوی بد ندهد! برای این منظور می توانید از برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 استفاده کنید تا هم در وقت شما صرفه جویی شود و هم طول عمر لباس به دلیل شستشوی طولانی مدت و کامل، کاهش پیدا نکند! لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 دارای سیستم شستشوی با تأخیر نیز هست و به شما اجازه می دهد تا متناسب با برنامه روزانه خود، ساعت شروع به کار لباسشویی را تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم

سایر مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 را مجهز بودن به قفل حرارتی PTC، آبکشی اضافه، قابلیت تنظیم دور موتور خشک کن، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، قفل کودک، برنامه شستشوی خودکار دیگ، امکان بی صدا کردن کلیدها و برنامه پیش شستشو تشکیل می دهند. در مجموع با توجه به قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100، امکانات آن را می توان در حد مناسب برای مصارف روزمره خانواده های ایرانی دانست.

جمع بندی

ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 با ظرفیت 6 کیلوگرم روانه بازار شده و به موتور یونیورسال تسمه ای با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه مجهز است. این ماشین لباسشویی از 20 برنامه مختلف شامل برنامه های Mix Wash و Night Wash (شستشوی کم صدا) بهره می برد و می توان از آن در حالت شستشوی سریع 15 دقیقه ای نیز استفاده کرد. از لحاظ مصرف انرژی نیز این لباسشویی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و دارای رتبه بندی انرژی A++ است. در مجموع اگر قصد خرید کالای ایرانی دارید و به دنبال لباسشویی مناسب خانواده هایی 3 تا 4 نفره هستید، ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 انتخابی عالیی برای شما خواهد بود.

ماشین لباسشویی دو قلو پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم

چنانچه قصد خرید ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-63100 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید این محصول یا دیگر لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، سرخ کن، آبمیوه گیری، غذاساز، مایکروویو را به صورت اینترنتی از سایت ما خریداری کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات