منو
سبد خرید
اسنک ساز جورج فورمن 25041 برای کباب کردن انواع گوشت و ماهی و پخت ساندویچ مناسب است.
اسنک ساز جورج فورمن 25041 برای کباب کردن انواع گوشت و ماهی و پخت ساندویچ مناسب است.
ناموجود
اسنک ساز جورج فورمن 25041 برای کباب کردن انواع گوشت و ماهی و پخت ساندویچ مناسب است.
اسنک ساز جورج فورمن 25041 برای کباب کردن انواع گوشت و ماهی و پخت ساندویچ مناسب است.

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041

George Forman 25041

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: George Forman
  • کد کالا: 718360033001
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
توان مصرفی1650 وات
جنس صفحاتنچسب
ابعاد348x318x109 میلی متر
وزن3.2 کیلوگرم
امکانات:
تابه نچسب
تعداد درگاه ساندویچ سه گوش
تعداد صفحه1 عدد
دستگیره عایق حرارت
سایر ویژگی هادارای صفحات زاویه دار برای از بین بردن چربی اضافه دارای سینی چکه گیر از بین بردن چربی تا %42 قابلیت نگهداری به صورت ایستاده جهت اشغال فضای کمتر
سیستم قطع خودکار
صفحات جدا شونده
قابلیت تنظیم درجه حرارت
قابلیت قرار گیری عمودی
نشانگر LED
گریل

معرفی و بررسی اسنک ساز جورج فورمن 25041

ساندویچ ساز یک دستگاه کوچک اما کاربردی است که می تواند در تهیه ساندویچ های خوشمزه به شما کمک بسیاری کند. با استفاده از این دستگاه، می توانید انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات را در سریع ترین زمان آماده کرده و از طعم واقعی آن ها لذت ببرید. با در اختیار داشتن یک دستگاه ساندویچ ساز می توانید ساندویچ هایی خوشمزه با مواد دلخواه درست کرده و دیگر ساندویچ های بی کیفیت بازار را خریداری نکنید. یکی از ساندویچ سازهای بازار ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041 است که تنها دارای یک صفحه گریل جدا نشدنی است. این ساندویچ ساز با وزن و ابعاد مناسب خود می تواند به شما در گریل کردن انواع غذا ها کمک کند. لازم به ذکر است که این ساندویچ ساز، با توان 1650 واتی خود، قادر است در کم ترین زمان، غذاهای خوشمزه اس را به شما تحویل دهد.

معرفی و بررسی اسنک ساز جورج فورمن 25041

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041

اسنک ساز جورج فورمن 25041 مجهز به یک صفحه گریل است که به شما کمک می کند انواع گوشت، ماهی و میگو را بر روی آن کباب کرده و یا نسبت به پخت ساندویچ اقدام کنید. یکی از نقاط ضعف این دستگاه قابلیت جدا نشدن صفحات است که به طبع شستن آن را کمی مشکل می کند. اما با توجه به اینکه این صفحه با یک پوششی نچسب کاور شده است، به وسیله دستمال به راحتی تمیز می شود. زاویه دار بودن این صفحه، چربی اضافه را پس می دهد با این حال می توان غذاهای سالم تری را آماده کرد. ضمن این که سینی چکه گیر تعبیه شده در این مدل، برای جمع آوری روغن اضافی در صفحه کاربرد دارد که از کثیف شدن احتمالی سطح کانتر جلوگیری می کند.

همانطور که می دانید، ظاهر و ساختار یک ساندویچ ساز در خرید آن بی تاثیر نیست. با این حال، ساندویچ ساز خانگی جورج فورمن 25041 با وزن و ابعاد خود، یکی از ساندویچ سازهای با کیفیت بازار محسوب می شود که با وزن 3.2 کیلوگرم و ابعاد 348x318x109 میلی متر تولید شده است. این ساندویچ ساز به صورت منحصر به فرد و با رنگ طوسی تیره طراحی شده است که با برخورداری از از ظاهری شیک و زیبا، می تواند زیبایی آشپزخانه را هم بهتر جلوه دهد. از لحاظ کیفیت ساخت باید بگوییم که اسنک میکر جورج فورمن 25041 از کیفیت مطلوبی بهره می برد زیرا مجهز به دستگیره عایق بندی شده است تا مانع از سوختن دست ها حین کار شود.

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041

در رابطه با مشخصات فنی ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041 باید بگوییم که بر روی بدنه این دستگاه، یک چراغ نشانگر LED تعبیه شده است که با توجه به رنگ آن می توان بر وضعیت دستگاه نظارت کرد. علاوه بر این، ساندویچ ساز 25041 جورج فورمن از قابلیت قرارگیری عمودی و سیستم قطع خودکار نیز بهره می برد. سیستم قطع خودکار باعث می شود هنگام آماده شدن غذا، دستگاه خاموش شده و از سوختن آن جلوگیری شود. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساندویچ میکر جورج فورمن 25041 با برخورداری از توان 1650 واتی، یک دستگاه قدرتمند به شمار می آید که قادر است در مدت زمان کوتاهی انواع نیازهای شما را برطرف کند.

جمع بندی

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041 یکی از دستگاه های قدرتمند بازار است که دارای یک صفحه گریل است و معمولا برای کباب کردن انواع گوشت و ماهی و پخت ساندویچ از آن استفاده می شود. این دستگاه با وزن و ابعاد مناسب تهیه شده است که به راحتی می تواند پاسخگوی نیازهای یک خانواده دارای جمعیت متوسط باشد. قابلیت قرار گیری عمودی، چراغ نمایشگر، کیفیت ساخت مطلوب، سیستم قطع خودکارو دستگیره عایق از جمله قابلیت هایی است که می توان برای اسنک ساز جورج فورمن 25041 نام برد. از دیگر ویژگی های این دستگاه، توان 1650 واتی آن است که باعث شده دستگاه کارآمد و پر قدرت محسوب شود و به سرعت از پس نیاز های شما برآید!

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25041

اگر قصد خرید و دریافت قیمت ساندویچ ساز جورج فورمن 25041 را دارید می توانید برای اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت ما مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید این محصول و سایر لوازم خانگی مانند جارو برقی، ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر، تلویزیون، هود، اجاق گاز را با بهترین قیمت به صورت اینترنتی از سایت ما خریداری نمایید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات