منو
سبد خرید
آون توستر گاستروبک 42814 مجهز به یک تایمر لمسی است که در صورت اتمام زمان پخت هشدار می دهد.
آون توستر گاستروبک 42814 مجهز به یک تایمر لمسی است که در صورت اتمام زمان پخت هشدار می دهد.
ناموجود
آون توستر گاستروبک 42814 مجهز به یک تایمر لمسی است که در صورت اتمام زمان پخت هشدار می دهد.
آون توستر گاستروبک 42814 مجهز به یک تایمر لمسی است که در صورت اتمام زمان پخت هشدار می دهد.

آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814

GASTROBACK 42814

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Gastroback
  • کد کالا: 718070040030
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
توان مصرفی1500 وات
جنس دربشیشه
ابعاد600x370x400 میلی متر
ظرفیت26 لیتر
وزن8.2 کیلوگرم
ویژگی ها:
اقلام همراهسینی غذا توری گریل سیخ جوجه گردان جوجه‌ گردان
امکان تنظیم درجه حرارت
برنامه پختدارای 9 برنامه پخت پیش فرض
تایمردارد
لمسی
تعداد قفسه2 عدد
توضیحات صفحه نمایشلمسی
جوجه گردان
حداکثر درجه حرارت230 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی هامجهز به فن جهت پخت یکنواخت غذا
صفحه نمایش
قفسه
چراغ داخلی
کانوکشن
گریل
یخ زدایی

قابلیت و مشخصات آون توستر گاستروبک مدل 42814

گاستروبک از جمله برندهای آلمانی است که به دلیل تولید لوازم با کیفیت، در میان مردم شناخته شده است. یکی از محصولات جدید این برند، آون توستر مدل 42814 است که از بهترین مواد و با ظاهری بسیار زیبا ساخته شده است. حضور یک آون توستر در آشپزخانه به مدرن جلوه دادن آن کمک بسیاری می کند. آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814 نیز با وزن سبک و ابعاد مناسب تولید شده و به راحتی با دیگر لوازم خانگی شما قابلیت هم خوانی و ست شدن را دارد. این آون توستر از چندین برنامه پیش فرض جهت پخت مواد غذایی بهره می برد که می توان به 9 برنامه پخت و 5 حالت مختلف اشاره کرد که شامل حرارت از بالا، پایین، حرارت همزمان، کانوکشن و گریل است. این آون توستر مجهز به پنل لمسی برای اعمال تنظیمات و توان 1500 وات نیز می باشد.

قابلیت و مشخصات آون توستر گاستروبک مدل 42814

یکی از مواردی که هنگام خرید آون توستر، می تواند برای شما اهمیت داشته باشد ظاهر زیبای آن است. آون توستر گاستروبک 42814 با ظاهری شیک و مدرن طراحی شده است که پنل لمسی در نظر گرفته شده برای آن این زیبایی را چشم نواز تر کرده است. ضمن این که این دستگاه از بدنه ای مقاوم ساخته شده است و درب آن به صورت عمودی باز می شود. البته قابل ذکر است که وزن 8.2 کیلوگرم و ابعاد 477 میلی متر پهنا، 380 میلی متر عمق، 295 میلی متر ارتفاع، این محصول را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند که هیچ محدودیتی از نظر فضا ندارد و به راحتی جا می گیرد. 

کارکرد آون توستر خانگی گاستروبک 42814 از طریق المنت های تعبیه شده در آن انجام می شود. این آون توستر با برخورداری از المنت در بالا و پایین، قابلیت گریل کردن مواد غذایی را دارد، که در نتیجه آن بافتی نرم و سطحی ترد را به شما ارائه می دهد که از طعم بی نظیر آن لذت می برید. برای این کار می توانید غذتی مورد نظر را بر روی شبکه فلزی قرار دهید و با اعمال تنظیمات نسبت به گریل کردن آن اقدام کنید. ناگفته نماند که آون توستر گاستروبک مدل 42814 با برخورداری از فن کانوکشن و جریان دادنبه هوای داغ داخل دستگاه، موجب پخت یکنواخت غذا می شود به طوریکه هیچ بافت خامی در آن حس نمی شود.

قابلیت و مشخصات آون توستر گاستروبک مدل 42814

آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814

آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814 با ظرفیت 26 لیتر برای خانواده های کم جمعیت مناسب است. این آون توستر، دارای 9 برنامه پخت پیش فرض و یک برنامه قابل تنظیم توسط کاربر است و از 5 حالت پخت مختلف بهره می برد. حالت های پخت گرما از بالا، پایین و یا همزمان را شامل می شود که با کمک آن ها می توان نسبت به پخت کیک و شیرینی و یا نان اقدام کرد. برای این منظور می توان زمان و دمای مورد نظر را تنظیم کرده تا دستگاه شروع به کار کند. حداکثر دمای قابل ‌تنظیم 230 درجه‌ سانتی‌گراد می باشد. ضمن اینکه این دستگاه مجهز به یک تایمر لمسی است که در صورت اتمام زمان پخت، با به صدا در آمدن زنگ به شما هشدار می دهد. 

از دیگر ویژگی های آون توستر 42814 گاستروبک می توان به یخ زدایی مواد غذایی، جوجه گردان و توان 1500 وات اشاره کرد. در واقع این آون توستر می تواند مواد غذایی منجمد را در کم ترین زمان ذوب کند. همچنین این دستگاه امکان پخت جوجه را نیز دارد و با توان 1500 واتی خود قادر ست انواع مواد غذایی مختلف را در مدت زمان کوتاهی برای شما آماده کند.

آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814

جمع بندی

آون توستر گاستروبک GASTROBACK 42814 با وزن و ابعاد مناسب تولید شده است که علاوه بر فضای کمی که اشغال می کند، با برخورداری از یک پنل لمسی، از زیبایی چشمگیری بهره می برد. آون توستر گاستروبک 42814 با ظرفیت 26 لیتر، از قابلیت هایی چون فن کانوکشن، یخ زدایی و گریل مواد غذایی بهره می برد که علاوه بر صرفه جویی در زمان، موجب تهیه غذای ترد تر و خوشمزه تر نیز می شود. در این آون توستر با استفاده از پنل تنظیمات می توان 9 برنامه پیش فرض دستگاه را انتخاب کرد و غذاهایی خوشمزه و سالم نوش جان کرد. 

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت آون توستر گاستروبک مدل 42814 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر لوازم خانگی مانند مایکروویو و فر توکار استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات