منو
سبد خرید
گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 برای تهیه اسموتی های خوشمزه و میکس میوه بسیار عالی و کاربردی است.
گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 برای تهیه اسموتی های خوشمزه و میکس میوه بسیار عالی و کاربردی است.
ناموجود
گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 برای تهیه اسموتی های خوشمزه و میکس میوه بسیار عالی و کاربردی است.
گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 برای تهیه اسموتی های خوشمزه و میکس میوه بسیار عالی و کاربردی است.

گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971

Gastroback 40971

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Gastroback
  • کد کالا: 718400000026
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
توان مصرفی600 وات
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
جنس میلهاستیل ضد زنگ
ابعادقطر: 65 میلی متر
ارتفاع: 405 میلی متر
وزن1.1 کیلوگرم
جنس بدنهاستیل
ویژگی ها:
حجم لیوانیک لیتر
خردکن
خمیرزن
رنده
غذاسازلیوان
لیوان
همزن
پوره زن
مشخصات فنی:
تعداد تنظیمات سرعت6 سرعت
سایر ویژگی هاطراحی ارگونومیک
عملکرد توربو
عملکرد لحظه ای (پالس)
قابلیت تنظیم سرعت
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

معرفی و بررسی گوشتکوب برقی گاستروبک مدل 40971

گوشت کوب وسیله ای است که تقریباً در تمام خانه های ایرانی پیدا می شود! اما استفاده از گوشت کوب هم انرژی زیادی می گیرد و هم معمولاً باعث کوبیده شدن یک دست مواد غذایی نمی شود! به همین دلیل این روزها گوشت کوب برقی محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است! این دستگاه در سریع ترین زمان مواد غذایی را میکس می کند و نیازی به صرف انرژی زیاد برای کار با آن نخواهید داشت. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 را مد نظر داشته باشید. این مدل از توان 600 وات برخوردار بوده و به یک لیوان مدرج یک لیتری است. از جمله ویژگی های این گوشت کوب برقی می توان به تنظیم سرعت در 6 حالت، عملکرد پالس و قابلیت توربو اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی و بررسی گوشتکوب برقی گاستروبک مدل 40971

  • امکان تهیه گوشت کوبیده و سوپ میکس شده در سریع ترین زمان

گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971 بهترین کارایی را برای تهیه گوشت کوبیده و غذاهایی مانند کشک و بادمجان، حلیم بادمجان و میرزا قاسمی از خود نشان می دهد! همچنین می توانید از این دستگاه برای میکس کردن سوپ استفاده کنید. از دیگر کاربردهای گوشت کوب برقی گاستروبک مدل 40971 می توان به تهیه انواع اسموتی، شیرموز، فالوده طالبی، هویج بستنی و... اشاره کرد! ظرف ارائه شده همراه با این گوشت کوب برقی از جنس پلاستیک است و از ظرفیتی معادل با یک لیتر بهره می برد. بنابراین در هر نوبت می توانید حجم قابل توجهی از مواد غذایی میکس شده را با این دستگاه آماده سرو کنید.

گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971

  • یک گوشت برقی خوش ساخت از جنس استیل

شاید گوشت کوب برقی خانگی گاستروبک 40971 یکی از معدود مدل هایی باشد که به صورت تمام استیل ساخته شده است. دسته، میله و تیغه این گوشت کوب برقی همگی از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و دوام و طول عمر بالایی دارند. کیفیت ساخت این دستگاه به اندازه ای است که اثر انگشت و لکه به ندرت بر روی بدنه آن باقی می ماند. شاید فلزی بودن گوشتکوب برقی گاستروبک مدل 40971 شما را به این فکر بیندازد که احتمالاً وزن این دستگاه باید بالا باشد! اما باید بگوییم که این گوشت کوب برقی دارای وزن 1.1 کیلوگرم بوده و کار با آن برای شما خسته کننده نخواهد بود. پس با خیال راحت در رابطه با این موضوع می توانید نسبت به خرید گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 اقدام کنید!

گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971

  • دارای موتور 600 واتی با عملکردهای پالس و توربو

توان گوشت کوب برقی گاستروبک مدل 40971 برابر با 600 وات است که برای مصارف روزمره و آشپزی های خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد. شما می توانید سرعت عملکرد این گوشت کوب برقی را از طریق دکمه درجه دار موجود در بخش بالایی دسته آن بر روی 6 حالت مختلف تنظیم کنید. این ویژگی انعطاف دستگاه در له کردن و میکس کردن انواع مواد غذایی سفت و نرم را افزایش داده است. لازم به ذکر است که گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 از عملکردهای پالس و توربو هم پشتیبانی می کند که سبب افزایش کارایی آن شده است.

سایر مشخصات گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 را مجهز بودن به پایه ضد لغزش، قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی و طول کابل برق یک متر تشکیل می دهد.

جمع بندی

در مجموع می توان گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971 را با توجه به ویژگی هایی مانند توان 600 وات، مجهز بودن به ظرف مدرج با گنجایش یک لیتر، قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت مختلف و عمکلردهای پالس و توربو یک انتخاب عالی برای استفاده خانواده های ایرانی دانست. این گوشت کوب برقی به صورت تمام استیل ساخته شده و به تیغه ای تیز و مستحکم مجهز شده است. بنابراین می توانید با خیالی راحت از گوشت کوب برقی گاستروبک 40971 برای کوبیدن گوشت و بادمجان، میکس سوپ، تهیه اسموتی یا مخلوط کردن میوه ها استفاده کرده و آشپزی را برای خود آسان تر و سریع تر کنید.

گوشت کوب برقی گاستروبک Gastroback 40971

برای دریافت قیمت گوشتکوب برقی گاستروبک 40971 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت ما مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول یا دیگر لوازم خانگی مانند مایکروویو، غذاساز، ساندویج ساز، آبمیوه گیری و سرخ کن با بهترین قیمت از سایت ما برای شما فراهم است.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات