منو
سبد خرید
آبمیوه گیری گاستروبک 40152 بدنه ای از جنس استیل دارد و با بهره مندی از رنگ نقره ای و مشکی ظاهر زیبایی ایجاد می کند.
آبمیوه گیری گاستروبک 40152 بدنه ای از جنس استیل دارد و با بهره مندی از رنگ نقره ای و مشکی ظاهر زیبایی ایجاد می کند.
ناموجود
آبمیوه گیری گاستروبک 40152 بدنه ای از جنس استیل دارد و با بهره مندی از رنگ نقره ای و مشکی ظاهر زیبایی ایجاد می کند.
آبمیوه گیری گاستروبک 40152 بدنه ای از جنس استیل دارد و با بهره مندی از رنگ نقره ای و مشکی ظاهر زیبایی ایجاد می کند.

آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152

GASTROBACK 40152

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Gastroback
  • کد کالا: 718270005
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
توان مصرفی1300 وات
نوع آبمیوه گیریبرقی
کارکرد4 کاره
ابعاد228x211x200 میلی متر
وزن2.4 کیلوگرم
مشخصات فنی:
آسیاب
تعداد تنظیمات سرعت5 سرعته
تنظیمات سرعت
توضیحات مخزن تفالهجداشونده
جنس بدنهاستیل
جنس تیغهتیتانیوم
جنس پارچ مخلوط کنپیرکس
سایر ویژگی هادارای سوئیچ ایمنی
طول سیم 1.1 متر
پایه ضد لغزش
سایز دهانه ورودی84 میلی متر
ظرفیت پارچ مخلوط کن1.5 لیتر
مخزن آبمیوه گیری
مخزن تفاله
مخلوط کن
نمایشگر
گنجایش مخزن آبمیوه گیری2 لیتر
امکانات:
سیستم ضد چکه

معرفی آب میوه گیری گاستروبک 40152

همواره استفاده از آبمیوه تازه، طبیعی و غیر صنعتی به ‌عنوان یکی از منابع تأمین‌کننده ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن، مورد تأکید بسیاری از کارشناسان تغذیه بوده است. یکی از لوازم خانگی مورد نیاز هر خانواده که بی ‌ارتباط با سلامت افراد نیست، دستگاه آبمیوه ‌گیری است. آبمیوه گیری 40152 یکی از محصولات برند گاستروبک است که علیرغم وزن سبک و ابعاد جمع و جور خود، قدرت بالایی در آبگیری میوه ها دارد. این آبمیوه گیری با توان بالای 1300 وات، علاوه بر تهیه آبمیوه تازه، عملکردهای دیگری از جمله آسیاب، خرد کردن و مخلوط کردن را نیز ارائه می دهد. 

معرفی آب میوه گیری گاستروبک 40152

قابلیت ها و امکانات آبمیوه گیری چند کاره گاستروبک 40152

آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152 با وزن 2.4 کیلوگرم، ابعاد 228x211x200 میلی متر و ظاهری زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است که فضای کمی از کابینت آشپزخانه را اشغال می کند. این آبمیوه گیری با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که ترکیب رنگ نقره ای و مشکی آن، قابلیت همخوانی با دیگر وسایل برقی شما را دارد. لازم به ذکر است که پایه های ضد لغزش مانع از تکان خوردن آن حین کار با دستگاه می شود. 

آب میوه گیری گاستروبک 40152 یک آبمیوه گیری 4 کاره است که علاوه بر تهیه آبمیوه های خوشمزه، عملکردهای دیگری چون مخلوط، آسیاب و خرد کردن را نیز ارائه می دهد. برای همین منظور سه ظرف پیرکس با کارایی های مختلف در این دستگاه قرار گرفته است. همانطور که مشخص است عمل اصلی این دستگاه، گرفتن آب میوه هایی مانند هویج، سیب و ... است. مخزن آبمیوه گیری چند کاره گاستروبک 40152 گنجایشی معادل 2 لیتر دارد که به راحتی قابلیت آبگیری چند کیلو میوه را در هر بار استفاده دارد. 

عملکرد دیگری که آبمیوه گیری 4 کاره گاستروبک مدل 40152 از آن بهره می برد، مخلوط کن است. این دستگاه از یک پارچ 1.5 لیتری برای عمل مخلوط کن بهره می برد. این پارچ که از جنس شیشه نشکن ساخته شده است به راحتی بر روی دستگاه سوار شده و با چفت شدن آن می توان انواع مواد غذایی را مخلوط کرده و آماده مصرف نمایید.

قابلیت ها و امکانات آبمیوه گیری چند کاره گاستروبک 40152

قابلیت دیگری که آبمیوه گیری گاستروبک 40152 از آن بهره می برد، قابلیت خرد کن می باشد. خرد کردن مواد غذایی به صورت یکدست همواره یکی از معضلات خانم های خانه دار بوده است. آبمیوه گیری گاستروبک با برخورداری از یک ظرف مخصوص خرد کردن همراه با تیغه های تیز، قادر به خرد و تکه تکه کردن مواد غذایی مختلف است. دقت داشته باشید که در این خرد کن از آب و یا هیچ مواد دیگری که حاوی آب است استفاده ننمایید، زیرا باعث صدمه دیدن تیغه و از بین رفتن آن خواهد شد. 

لازم به ذکر است که آب میوه گیری مدل 40152 گاستروبک قابلیت آسیاب کردن دانه ها را نیز دارد. گاستروبک برای این منظور یک مخزن مخصوص آسیاب در بسته بندی این محصول در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توان انواع دانه ها و مغزیجات یکدستی را تهیه کرد. بهتر است پس از هر بار مصرف تیغه ها را تمیز کرده تا از کارایی بسیار مناسب آن همیشه نهایت رضایت را داشته باشید. 

آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152

آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152 مجهز به 5 تنظیم سرعت است که بر اساس سفتی و نرمی مواد می توانید آن را تنظیم کنید. به عنوان مثال برای مواد نرمی مانند طالبی از قدرت موتور کم تر و برای مواد سفت و سخت از قدرت موتور بالاتری باید استفاده شود. ضمن این که این دستگاه توانایی چرخش 13000 دور در هر دقیقه را دارد، و قادر است مواد غذایی را با قدرت بالایی آماده سرو کند.

در پایان باید بگوییم که آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40152 از یک موتور با توان 1300 وات برخوردار است. با این حال می توان گفت که این دستگاه در رده آبمیوه گیری های پرقدرت قرار می گیرد که توانایی بالایی برای انجام کارهای روزمره شما را  دارد. 

جمع بندی

در مجموع مشخصات آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152 باید بگوییم که این دستگاه به صورت 4 کاره در بازار عرضه شده است که برای خرد کردن، آسیاب و مخلوط کردن مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد 5 سرعته در این دستگاه توانایی آن را برای خرد کردن مواد نرم و سفت بالا برده است. لازم به ذکر است که این دستگاه با توان موتور 1300 وات، و دور 13000 بر دقیقه یکی از آبمیوه گیری های پر قدرت بازار است که توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

آبمیوه گیری گاستروبک GASTROBACK 40152

جهت خرید و یا دریافت قیمت آبمیوه گیری گاستروبک 40152 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 021-73027 تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید آبمیوه گیری یا دیگر تجهیزات آشپزخانه مانند ترازو، هود، اجاق گاز، یخچال و فریزر با بهترین قیمت را دارید می توانید از طریق شماره ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره آن ها بهره مند شوید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات