منو
سبد خرید
آبمیوه گیری گاستروبک 40151 به لطف وزن سبک 3 کیلوگرمی و ابعاد جمع و جوری که دارد فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی کند.
ناموجود

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151

Gastroback 40151

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Gastroback
  • کد کالا: 718270006
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
توان مصرفی1300 وات
نوع آبمیوه گیریبرقی
کارکردتک کاره
ابعاد211x200x228 میلی متر
وزن3 کیلوگرم
مشخصات فنی:
آسیاب
تعداد تنظیمات سرعت5 سرعته
تنظیمات سرعت
توضیحات مخزن تفاله2 لیتر
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
جنس تیغهتیتانیوم
سایر ویژگی هاپایه ضد لغزش
دارای صافی مخصوص اسموتی
دارای برس مخصوص نظافت
سایز دهانه ورودی84 میلی متر
مخزن آبمیوه گیری
مخزن تفاله
مخلوط کن
نمایشگردارد
LED
گنجایش مخزن آبمیوه گیری1.25 لیتر
امکانات:
سیستم ضد چکه

معرفی آب میوه گیری گاستروبک 40151

یکی از مطرح ترین و معروف ترین شرکت های تولید لوازم برقی آشپزخانه شرکت گاستروبک می باشد. این شرکت با تولید محصولاتی همچون جاروبرقی، اسپرسو ساز، چای ساز، بستنی ساز، ترازو و ... در حال رقابت با دیگر برند های تولید کننده لوازم آشپزخانه است. آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151 از یک موتور پر قدرت با توان مصرفی 1300 وات بهره برده که علاوه بر قدرت بالای موتور، کاملاً بی صدا طراحی شده است. این دستگاه از بدنه ای با جنس استیل و با ابعاد جمع و جوری ساخته شده است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به مخزن 2 لیتری تفاله و مخزن 1.25 لیتری آبمیوه گیری اشاره کرد. همچنین از دهانه ورودی میوه به قطر 84 میلی متری نیز برخوردار است.

معرفی آب میوه گیری گاستروبک 40151

قابلیت ها و امکانات آبمیوه گیری تک کاره گاستروبک 40151

آب میوه گیری گاستروبک 40151 از بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که علاوه بر خاصیت ضد زنگی و ضد پوسیدگی که دارد می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان دهد. به لطف وزن سبک 3 کیلوگرمی و ابعاد کوچک211x200x228  میلی متر که دارد فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نکرده و می توانید این دستگاه پر کاربرد را با اکثر لوازم آشپزخانه تان ست کنید.

آبمیوه گیری تک کاره گاستروبک 40151 دارای مخزن تفاله با حجم 2 لیتر می باشد. این حجم از مخزن شما را از نیاز به تخلیه پی در پی تفاله های ایجاد شده بی نیاز می کند. این دستگاه همچنین از یک مخزن آبمیوه گیری برخوردار است که از گنجایش 1.25 لیتری بهره مند می باشد. این مخزن دهانه ای به قطر 84 میلی متر دارد که این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به برش میوه ها بتوانید آنها را آب گیری کنید. 

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151 دارای یک موتور پر قدرت با توان مصرفی 1300 وات می باشد که علاوه بر قدرت بالای موتور، از طراحی کاملا بی صدا بهره برده و کمترین لرزش را هنگام استفاده از دستگاه را شاهد خواهید بود. همچنین این دستگاه دارای 5 سرعت قابل تنظیم نیز می باشد. قابلیت تنظیم سرعت در این وسیله توسط پیچ چرخان تعبیه شده روی دستگاه انجام شده و شما می توانید بر حسب نرمی و سفتی نوع میوه قدرت موتور را تنظیم نمایید. 

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151

دستگاه آبمیوه گیری گاستروبک 40151 دارای تیغه های از جنس تیتانیوم بوده که از مقاومت و کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. همچنین این دستگاه از یک نمایشگر LED بهره برده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تنظیمات دلخواه خود را به راحتی مشاهده و اعمال کنید. از دیگر قابلیت های آبمیوه گیری تک کاره گاستروبک مدل 40151 می توان به پایه های ضد لغزش و سیستم ضد چکه اشاره کرد. وجود پایه های ضد لغزش، اجازه جابه جایی دستگاه را هنگام استفاده روی میز چوبی یا سطح سنگی را نمی دهد. سیستم ضد چکه نیز این امکان را به شما می دهد تا هنگام استفاده از این آبمیوه گیری محیط را کثیف نکنید.

جمع بندی

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151 از بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و به لطف وزن سبک 3 کیلوگرمی و ابعاد جمع و جوری که دارد فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی کند. این دستگاه دارای مخزن تفاله با حجم 2 لیتر و همچنین از یک مخزن آبمیوه گیری برخوردار است که از گنجایش 1.25 لیتری و دهانه ای به قطر 84 میلی متر بهره مند می باشد. آب میوه گیری تک کاره گاستروبک 40151 دارای یک موتور پر قدرت با توان مصرفی 1300 وات می باشد که علاوه بر قدرت بالای موتور، از طراحی کاملا بی صدا بهره می برد. همچنین این دستگاه از یک نمایشگر LED، پایه های ضد لغزش و سیستم ضد چکه برخوردار می باشد.

آبمیوه گیری گاستروبک Gastroback 40151

چنانچه قصد خرید دستگاه آبمیوه گیری گاستروبک 40151 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید این محصول و دیگر لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، جارو برقی، اجاق گاز و لوازم صوتی و تصویری را با بهترین قیمت از سایت ما به صورت اینترنتی خریداری کرده و آن را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات