دلایل زیادی وجود دارد که می تواند شما را متقاعد کند که دیگر وقت حذف اکانت WhatsApp تان فرا رسیده است! شاید بخواهید به سایر اپلکیشن های پیام رسان مانند تلگرام یا سیگنال مهاجرت کنید، یا شاید از به اشتراک گذاشته شدن اطلاعاتتان در فیسبوک توسط واتس اپ ناراحت هستید! مهم تر از همه، شاید از دسترس خارج شدن 6 ساعته اخیر فیسبوک و واتس اپ (که دومین قطعی طولانی سال این سرویس ها بود) دیگر صبر شما را لبریز کرده است!

قبل از حذف اکانت واتس اپ خود توجه داشته باشید که این تصمیمی نیست که با عجله و از روی احساسات گرفته شود! چرا که با حذف اکانت، تمام اطلاعات شما در واتس اپ پاک خواهند شد! حتی اگر بعداً تصمیم بگیرید تا دوباره اکانت واتس اپ خود را فعال کنید، دیگر امکان بازگرداندن اطلاعات فعلی برایتان وجود نخواهد داشت. پس حواستان به این موضوع باشد و بعد، اقدام به حذف اکانتتان کنید!

از واتس اپ خسته شده اید؟ با این روش می توانید اکانت خود در آن را حذف کنید

به هر حال اگر در تصمیم خود برای حذف اکانت WhatsApp مصر هستید، باید به شما بگوییم که این کار بسیار ساده است! در ادامه نحوه حذف اکانت واتس اپ را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه اکانت خود در واتس اپ را حذف کنیم؟

1- اپلیکیشن WhatsApp را بر روی گوشی هوشمندتان باز کنید.

2- بر روی علامت سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

3- آیتم Settings را انتخاب کنید.

4- بر روی Account ضربه بزنید.

چگونه اکانت خود در واتس اپ را حذف کنیم؟

5- گزینه Delete my account را انتخاب کنید.

6- شماره موبایل خود را وارد کنید.

7- بر روی دکمه قرمز رنگ Delete my account ضربه بزنید.

چگونه اکانت خود در واتس اپ را حذف کنیم؟

8- دلیل خود را برای اینکه می خواهید تا اکانت تان را حذف کنید، وارد نمایید.

9- بر روی دکمه قرمز رنگ Delete my account ضربه بزنید.

10- برای آخرین بار بر روی دکمه قرمز رنگ Delete my account ضربه بزنید.

چگونه اکانت خود در واتس اپ را حذف کنیم؟

با وجود اینکه حذف اکانت واتس اپ بسیار ساده است، اما واتس اپ چند بار متوالی از شما می خواهد تا بر روی دکمه «حذف اکانت» کلیک کنید! این موضوع به دلیل این است که حذف شدن اکانت باعث از بین رفتن تمام اطلاعات شما می شود و واتس اپ می خواهد تا از اطمینان شما درباره این موضوع مطلع شود.

پس از آنکه برای آخرین بار بر روی دکمه Delete my account کلیک کنید، حساب کاربری و تمام اطلاعات ذخیره شده در آن به طور کامل حذف می شوند. اگر بخواهید تا دوباره به واتس اپ باز گردید، باید یک اکانت جدید از صفر در آن ایجاد کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم تا پیش از بستن واتس اپ، اپلیکیشن پیام رسان جایگزین خود را انتخاب کنید. بسیاری از کاربران این روزها تلگرام و سیگنال را ترجیح می دهند. شما چطور؟!

منبع: androidcentral