مانیتورهای صنعتی در اکثر شرکت ها و ادارات کاربرد دارد و به علت استحکام و مقاومت بالا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی می پردازیم.

شناخت و معرفی مانیتورهای صنعتی

از نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی ساختار بدنه این مانیتورها است که بدنه آنها از قالب فلزی و محکم می باشد و در برابر شرایط محیطی مقاوم می باشد . این مانیتورها دارای استاندارد IP66  می باشند و به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و از نظر جنس بدنه ، برد الکتریکی و پنل دارای بهترین کیفیت هستند.

پنل مانیتورهای صنعتی

از دیگر نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی طراحی پنل این محصول است که مهمترین پنل آن IPS  است که توسط شرکت ال جی تولید می شود. دومین پنل VA  است که از آن استفاده می شود ولی به دلیل ویژگی های بسیاری که در پنل IPS  وجود دارد به عنوان بهترین پنل برای مانیتورهای صنعتی شناخته می شود. این پنل دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط محیطی دارد و به خاطر نوع چیدمان پیکسل آن می توان به صورت عمودی هم نصب کرد به همین منظور برای خرید این نوع مانیتورهای صنعتی شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت ایده برترپارسیان ارتباط برقرار کنید.

روشنایی مانیتور صنعتی

یکی از نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتور صنعتی روشنایی آن می باشد که این ویژگی برای محیط های که نور بالا دارند بسیار گزینه مناسبی می باشد و میزان روشنایی استاندارد آن بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نیت است .

طول عمر مانیتورهای صنعتی

از نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی طول عمر این دستگاه است که در ۲۴ ساعت شبانه روز و در سال ۳۶۵ روز مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل است که این مانیتورها به صورت ۷/۲۴ تولید می شوند و برای بالا رفتن راندمان آن کارکردی بین ۳۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ ساعت دارند ولی در مانیتورهای معمولی یا خانگی کارکرد آنها بین ۵ تا ۸ ساعت می باشد. به همین منظور برای خرید این نوع مانیتورها شما می توانید به سایت شرکت برتر ایده پارسیان مراجعه کنید.

میزان کنتراست مانیتورهای صنعتی

این مانیتورها احتیاج به میزان کنتراست بالا دارند که در مانیتورهای صنعتی کنتراست آنها بین ۱۲۰۰/۱ تا ۱۳۰۰/۱ است که نشان دهنده درخشندگی رنگ سفید و رنگ تیره حالت صفحه می باشد که باعث افزایش کیفیت تصویر می شود.

کاربرد مانیتورهای صنعتی

از نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی کاربرد آن می باشد که این نمایشگرها دارای کیفیت بالا و استحکام و مقاومت بالا هستند و در محیط های عمومی مانند شرکت ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، ادارات ، مراکز تجاری ، ورزشگاه ها و غیره قابل نصب می باشند.

فاکتورهای مهم برای خرید مانیتور صنعتی

از نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی کیفیت تصاویر است . این مانیتورها دارای صفحه نمایش با ترانزیستورهای  طول عمر بالا هستند و تاری صفحه را کم می کنند.

 همچنین این دستگاه دارای قابلیت نصب افقی و عمودی می باشد و درجه IP  این مانیتورها بسیار مهم است و به آن باید دقت کرد و میزان مقاومت دستگاه در برابر گرد و خاک را بالا می برد که شما می توانید بهترین مانیتورهای که دارای گارانتی و ضمانت نامه کتبی هستند را از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه و خریداری کنید این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و از بزرگترین شرکتها در زمینه تولیدات مانیتورهای صنعتی می باشد.

قیمت مانیتورهای صنعتی

این نمایشگرها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند چون دارای طول عمر طولانی هستند و به علت کیفیت و استحکام بالا قیمت آنها هم بیشتر از مانیتورهای معمولی است به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه و نحوه خرید و قیمت آن را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

 نکات مهم برای تهیه و راه اندازی مانیتورهای صنعتی را بیان کردیم که این نمایشگرها بسیار کاربردی هستند و قابل استفاده در اکثر مکان ها می باشند و اکثر مراکز تجاری و اداری از این مانتیتورها استفاده می کنند به همین منظور شما می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط و از نحوه سفارش این مانیتورها اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بدانید : وایت برد هوشمند