اگر شما یک عکاس مشتاق هستید، حتما به دنبال چاپگری هستید که بتواند عکسهای شما را بطور حرفه ای چاپ کند. طیف گسترده ای از پرینتر ها با توجه به مشخصات و کارایی انها با کاربری چاپ عکس در برند های مختلف در بازار موجود هستند.

معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس سال 2019

انتخاب بهترین چاپگر عکس که مطابق نیازهای شما باشد به دلیل تنوعی که در طراحی و تولید پرینترهای چاپ عکس وجود دارد کاری وقت گیر و خسته کننده است. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس سال 2019  بپردازیم.

معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس سال 2019

پرینتر چاپ عکس اپسون Epson SureColor SC-P800

پرینتر چاپ عکس اپسون Epson SureColor SC-P800 یکی از بهترین پرینتر های چاپ عکس سال 2019 برای افراد حرفه ای می باشد. سرعت چاپ این پرینتر، سه صفحه در دقیقه با رزولوشن 2،880*1،440 است که کیفیت چاپ بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پرینتر چاپ عکس اپسون Epson SureColor SC-P800

در صورتی که چاپگر حرفه ای عکس نیاز باشد که چاپی با کیفیت داشته و بتواند عکس هایی در اندازه های بزرگ جهت نمایش در گالری ها نیز چاپ کند، پرینتر Epson SureColor SC-P800 قطعا ارزش بررسی دارد. این چاپگر مطمئنا، گران است، اما طیف گسترده ای از ویژگی ها نظیر کالیبراسیون رنگ حرفه ای و حتی ابزار چاپ عکس هنرمندان را ارائه می دهد.

پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Sprocket Photo Printer

در معرفی پرینتر چاپ عکس اچ پی مدل HP Sprocket Photo Printer می توان گفت یک چاپگر عکس سریع و قابل حمل است. سرعت چاپ این پرینتر 40 ثانیه می باشد و از رزولوشن چاپ 313*400 برخوردار است.

پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Sprocket Photo Printer

چاپگر عکس HP Sprocket Photo Printer  یک پرینتر قابل حمل، کوچک و دستی است که برای چاپ عکس های حرفه ای با کیفیت بالا مناسب نیست، اما یک راه سریع، آسان و سرگرم کننده برای چاپ فوری عکس های دیجیتال است. این دستگاه از جوهر شارژ استفاده نمی کند، بنابراین نگرانی در مورد خرید کارتریج های جایگزین وجود ندارد در عوض از گرما برای تبدیل ورق کاغذ پیش رنگ شده به عکس استفاده می کند.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma TS8050

با پرینتر چاپ عکس کانن مدل Canon Pixma TS8050 می توان کیفیت بالایی را تجربه کرد. سرعت چاپ 15 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید، 10 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی به همراه رزولوشن چاپ 9،600*2400 از ویژگی های این پرینتر چندکاره می باشد.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma TS8050

کانن Pixma TS8050 برای افرادی مناسب است که غالبا در سفر هستند و یا کسانی که نیاز به یک چاپگر کوچک برای استفاده گاه به گاه، چاپ عکس ها و همچنین یک اسکنر عالی دارند. این دستگاه برای خرید کمی گران است و همچنین برای اجرا و تعمیر ان نیز هزینه بر می باشد اما انعطاف پذیری و کیفیت چاپ آن عالی است و باز هم یک انتخاب مناسب به عنوان بهترین چاپگر عکس سال 2019 می باشد.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA TS9150

کیفیت چاپ حیرت انگیز با قیمت استثنایی از ویژگی های بارز پرینتر چاپ عکس کانن Canon PIXMA TS9150 است. سرعت چاپ این پرینتر 15 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید و 10 برگ بر دقیقه برای چاپ رنگی همراه با رزولوشن چاپ 4،800*1200 است. چاپگر  PIXMA TS9150 به عنوان پرچمدار پرینتر های کانن یک چاپگر فوق العاده عالی است که در کیفیت چاپ برای عکس ها بی نظیر است و همچنین طراحی دستگاه نیز بسیار جذاب است.

در حالی که این مدل کانن قطعا گران تر از برخی مدل های مشابه دو پرینتر در یک دستگاه هستند، اما در کل قیمت آن برای آنچه چاپ می کند و کیفیت بالایی که ارائه می دهد به نظر مقرون به صرفه است.

پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Envy 5540

پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Envy 5540

پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Envy 5540 یک پرینتر ارزان و با تکنولوژی جوهرافشان است که برای چاپ های کم بسیار مناسب است. سرعت چاپ این پرینتر 12 برگ برای چاپ سیاه و سفید و  8 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی است و از رزولوشن چاپی 4،800*1200 برخوردار است. این دستگاه بسیاری از ویژگی های کاربر پسند و کیفیت عالی چاپ را به ویژه در چاپ روی کاغذ عکس فراهم می کند. کاربران از توانایی اتصال این پرینتر جوهرافشان از طریق گوشی های هوشمند و همچنین اتصال به رایانه ها و اتصال بی سیم بدون روتر لذت خواهند برد.

همه این توانایی ها باعث می شود که این دستگاه یک چاپگر چند کاره عکس باشد که علی رغم اینکه ظاهر زیبایی ندارد، اما کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma Pro-100S

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma Pro-100S بهترین پرینتر چاپ عکسی که تا کنون دیده اید!

این پرینتر با سرعت چاپ 34 ثانیه و همچنین رزولوشن چاپ 4800*2400 نقطه در اینچ بهترین چاپگر عکس است که می توانید خریداری کنید. این پرینتر کانن Canon با یک سیستم رنگ آمیزی 8 رنگ که تولید تصاویر با کیفیت گالری را امکان پذیر می کند که شاید مهمترین جنبه چاپگر عکس باشد.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma Pro-100S

چاپ آن بسیار سریع است و قادر به چاپ عکس 4 × 6 اینچ فقط در 34 ثانیه است. اگر عکس های زیادی بر روی گوشی یا تبلت خود داشته باشید، ویژگی چاپ بی سیم امکان چاپ این عکس ها را برای شما فراهم می کند.

پرینتر چاپ عکس اپسون Epson PictureMate PM-400

پرینتر چاپ عکس اپسون Epson PictureMate PM-400 را می توان به دلیل داشتن کاربری اسان در لیست بهترین پرینتر مخصوص چاپ عکس سال 2019 قرار داد. این پرینتر اپسون سرعت چاپ 36 ثانیه برای عکس 4*6 اینچ بدون محدودیت به همراه رزولوشن چاپ 5،760* 1440 برخوردار است. این چاپگر علاوه بر طراحی زیبایی که دارد، بسیار سبک بوده و قابل حمل می باشد.

منبع: techradar