شارپ یک شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی است که در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شد و در اوساکا قرار دارد.

این کمپانی در زمینه تولید کالاهای مصرفی الکترونیکی و تجهیزات اداری از جمله: دستگاه کپی، دستگاه فکس، کارتریج، صندوق فروشگاهی و ماشین های اداری فعالیت دارد.

نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ

نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ انواع پروژکتورهای اورجینال و باکیفیت این کمپانی را به خریداران و مشتریان عزیز عرضه می کند.

انواع ویدئو پروژکتور شارپ عبارتند از: ویدیو پروژکتور مناسب فیلم و بازی، سه بعدی، چند رسانه ای، تجاری، جیبی، ویدئو پروژکتور قابل حمل و پروژکتورهای کلاس های آموزشی می باشد.

نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ

همان طور که می دانید دیتا پروژکتور از سری کالاهای دیجیتال قرار دارد که هم اکنون در بسیاری از مراکز شامل مدارس، دانشگاه ها، ادارات، سازمان ها و شرکت ها جهت نمایش تصاویر و ارائه مطالب مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدیو پروژکتور sharp بر اساس تکنولوژی ساخت دارای تکنولوژی LCD، تکنولوژی DLP و تکنولوژی HD دسته بندی می شود که هر کدام بر حسب نوع مدل و تکنولوژی ساخت کاربرد و کارایی خاص خود را دارند.

از معیارهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب مواردی از جمله رزولوشن تصویر، شدت روشنایی، کنتراست، عمر لامپ پروژکتور، استاندارهای سیگنال ورودی و خروجی، تکنولوژی ساخت و قابلیت بزرگنمایی می باشد که حتما باید این موارد را در نظر بگیرید.

به طور کلی پروژکتورهای برند Sharp در وب سایت رسمی این شرکت در چهار دسته بندی کلی معرفی شده است که در ادامه به اختصار آنها را معرفی می کنیم:

ویدئو پروژکتور کنفرانسی شارپ: این دسته شامل سه مدل XG-P610X (با روشنایی 6000 لومن)، XG-PH70X (با روشنایی 5200 لومن) و XG-PH50X (با روشنایی 4000 لومن) می شود. این پروژکتورها برای استفاده در سالن های کنفرانس، همایش، سمینار و سخنرانی کاربرد دارند. با توجه به این که شدت روشنایی این پروژکتورها از 4000 لومن بالاتر است، می توانید آنها را در فضاهای کاملاً روشن و پر نور مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که رزولوشن ویدئو پروژکتورهای کنفرانسی شارپ برابر با XGA اعلام شده است.

نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ sharp

ویدئو پروژکتور پرتابل شارپ: این دسته از 5 مدل مختلف تشکیل شده است که روشنایی آنها بین 3300 تا 4500 لومن قرار دارد. توجه داشته باشید که وزن این پروژکتورها حدود 4.9 کیلوگرم است و برای جابجا کردن آنها از اتاقی به اتاق دیگر کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. همچنین رزولوشن این پروژکتورها XGA است.

ویدئو پروژکتور اولترا پرتابل شارپ: وزن این دسته از ویدیو پروژکتورهای شارپ بین 3.9 تا 4.1 کیلوگرم است و جابجا کردن آنها کمی نسبت به مدل های پرتابل ساده تر است. این دسته از شش مدل تشکیل شده است که رزولوشن تمامی آنها به جز مدل PG-F320W، برابر با XGA اعلام شده است. رزولوشن مدلی که به آن اشاره کردیم برابر با WXGA است. همچنین شدت روشنایی پروژکتورهای اولترا پرتابل شارپ بین 2500 تا 3000 لومن است.

ویدئو پروژکتور میکرو پرتابل شارپ: در این دسته بندی 11 ویدئو پروژکتور مختلف با روشنایی های 2300 تا 3000 لومن و رزولوشن های SVGA و XGA قرار دارند. وزن این پروژکتورها نسبت به دسته های دیگر کمتر است و جابجایی آنها برای کاربر آسان تر خواهد بود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در چند سال اخیر شرکت های شارپ و NEC در زمینه تولید پروژکتور همکاری بسیار نزدیکی را با هم آغاز کرده اند و مدل های جدیدتر این شرکت ها با برند ان ای سی به بازار عرضه شده است.

نمایندگی دیتا پروژکتور شارپ در تهران

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی دیتا پروژکتور شارپ در تهران و هم چنین عامل خود نمایندگی فروش شارپ یکی از بزرگترین و پر فروش ترین فروشگاه ها در تهران است که در زمینه ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، لپ تاپ، تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته مشغول به کار می باشد.

از جمله خدماتی که ایده برتر ارائه می دهد عبارتند از: گارانتی معتبر، پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار
تلفن: 73027-021

توجه: مدت زمان نمایندگی ایده برتر پارسیان به پایان رسیده است و شرکت ما در حال حاضر نمایندگی فعال نیست.