شرکت نیکیتا از سال 1382 با هدف تأمین و ارائه خدمات در زمینه ماشین های اداری و تجهیزات بانکی شروع به کار کرده است. این شرکت پس از گذشت چندین سال تلاش های مستمر توانسته به بالاترین سطح رشد از جهت کمی و کیفی دست پیدا کند.

نمایندگی نیکیتا در تهران

برند نیکیتا هم اکنون یکی از نام های معتبر در صنعت و عرضه دستگاه های کاغذخردکن خانگی، اداری، صنعتی و دستگاه های الکترونیک بانکی در ایران است.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی نیکیتا در تهران می باشد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی و حضوری در تهران است.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر ارائه کننده محصولات نیکیتا شامل دستگاه های کاغذ خردکن، تجهیزات فروشگاهی، فیش پرینتر، تست اسکناس و تجهیزات بانکی است و همچنین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تولیدات این کمپانی را عرضه می کند.

نمایندگی نیکیتا در تهران

نمایندگی نیکیتا Nikita در ایران

رسالت اصلی شرکت نیکیتا رضایت مستمر و بلندمدت مشتریان است که سهم خویش را در ارائه خدمات پس از فروش متمایز، به صورت خاصی بر عهده گرفته است و در جهت بهینه سازی این رسالت مهم در تلاش است.

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت هایی است که عاملیت فروش نمایندگی نیکیتا در ایران را بر عهده دارد و محصولات اورجینال و با کیفیت کمپانی نیکیتا را در سراسر ایران و تهران به مشتریان عزیز عرضه می کند.

دستگاه کاغذ خردکن نیکیتا یک دستگاه مکانیکی برای برش کاغذ، اسناد و مدارک و همچنین کارت های اعتباری به تکه های کوچک و غیرقابل استفاده است.

کاغذ خرد کن nikita در انواع مختلفی شامل دستگاه کاغذ خردکن صنعتی، اداری، رشته ای، پودری، کاغذخردکن رومیزی و دستی طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است که امروزه در سازمان ها و شرکت ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی نیکیتا Nikita در ایران

ایده برتر پارسیان با ارسال سریع محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران، بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.  

شما می توانید برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

مطالب مرتبط:

 انواع فیش پرینتر نیکیتا

پوز فروشگاهی نیکیتا

پول شمار نیکیتا

توجه: مدت زمان نمایندگی ایده برتر پارسیان به پایان رسیده است و شرکت ما در حال حاضر نمایندگی فعال نیست.