شرکت سامسونگ یک شرکت کره ای است که در سال 1938 توسط لی بیونگ چول تاسیس شد.

این کمپانی در حوزه های مختلفی از جمله صنایع الکترونیکی، صنایع شیمیایی، خدمات مالی، خدمات رفاهی و غیره فعالیت دارد که در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در مشهد

مانیتور سامسونگ با فروش بالای خود، ثابت کرده است که جزو برترین برندها در دنیاست.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در مشهد

این شرکت آسیایی، همانند سایر رقبا، برای هر زمینه مانیتوری مخصوص طراحی کرده است تا تنوع محصولات را بیشتر کرده و به مشتریان خود حق انتخاب دهد.

از مانیتورهای معمولی گرفته تا مانیتورهای گیمینگ، این برند انواع آنها را تولید کرده است.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در مشهد

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر نمایندگی سامسونگ در تهران به عنوان نمایندگی سامسونگ در مشهد (خراسان رضوی) و همچنین شهرستان های آن نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که محصولات سامسونگ Samsung از جمله مانیتور، پرینترهای لیزری، دستگاه فکس، کیت هوشمند، لیبل پرینتر، پرینترهای جوهرافشان، کارتریج سامسونگ، بلید کارتریج و فوم رول سامسونگ را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان عزیز خود در سراسر ایران ارائه می دهد.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در مشهد

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در مشهد، محصولات اورجینال و باکیفیت این کمپانی را ارائه می کند.

این شرکت خرید آنلاین با شرایطی امن و مطمئن و همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته را برای خریداران و مشتریان خود فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

توجه: مدت زمان نمایندگی ایده برتر پارسیان به پایان رسیده است و شرکت ما در حال حاضر نمایندگی فعال نیست.