سامسونگ یک شرکت کره جنوبی است که در سال 1938 توسط بیونگ چول لی بنبانگذاری شد.

این کمپانی ارائه کننده محصولات الکترونیکی شامل لپ تاپ، پرینترها لیزری، مانیتور، دوربین های دیجیتال، تلویزیون ها، دستگاه فکس، کیت هوشمند و غیره به اقصی نقاط جهان از جمله ایران می باشد که به صورت تخصصی بر روی آنها کار می کند.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است که امروزه در رده ی 5 برند اولی قرار دارد. ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر نمایندگی سامسونگ در تهران، نمایندگی مانیتورهای سامسونگ در تبریز را بر عهده دارد.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

همچنین به شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی- مراغه- مرند- میانه- اهر-بناب-سراب و آذرشهر هم محصولات این کمپانی از جمله پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ، کارتریج سامسونگ، فوم رول سامسونگ، دستگاه فکس، لیبل پرینتر و کیت هوشمند سامسونگ را به مشتریان و خریدارن محترم عرضه می کند.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

مانیتور سامسونگ با فروش بالای خود، ثابت کرده است که جزو برترین برندها در دنیاست. این شرکت آسیایی، همانند سایر رقبا، برای هر زمینه مانیتوری مخصوص طراحی کرده است تا تنوع محصولات را بیشتر کرده و به مشتریان خود حق انتخاب دهد.

از مانیتورهای معمولی گرفته تا مانیتورهای گیمینگ، این برند انواع آنها را تولید کرده است. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان دارای نماد اعتماد الکترونیکی که شرایطی امن و آسان را برای خرید آنلاین محصولات در وب سایت خود فراهم نموده است.

نمایندگی مانیتورهای سامسونگ

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی ماشین های اداری سامسونگ مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021