پرده نمایش ویدئو پروژکتور یک پرده بزرگ به صورت یک صفحه در ابعاد و جنس های مختلف است که برای نمایش دادن تصویری که از ویدئو پروژکتور بر روی آن تابیده میشود برای مخاطبان استفاده می شود. برخی پرده نمایش ها به طور دائم نصب میشوند و برخی از آنها موقتی و با پایه و قابل حمل می باشند. مواد به کار رفته در پرده های نمایش در کیفیت نمایش تصاویر خیلی تاثیر گذار است. مهم ترین جزء از پرده نمایش، مواد به کار رفته در آن می باشد. این نظریه که یک صفحه نمایش فقط صاف باشد به اندازه کافی خوب نیست (و در واقع کاملا نادرست است.) اکثر فروشگاه های پارچه فروشی، نقش حمل کننده موادی که از آنها پرده های نمایش ساخته می شوند را دارند، در واقع اکثرا پرده های نمایش از مواد سفید مات ساخته می شوند تا پرده در واقع مانع عبور نور شود. در ادامه به معرفی انواع جنس پرده نمایش می پردازیم.

انواع جنس پرده نمایش ویدئو پروژکتور

انواع جنس پرده نمایش ویدئو پروژکتور

پرده نمایش مات سفید: یک پرده نمایش همه کاره و یک انتخاب خوب برای شرایطی که نور محیط قابل کنترل است. سطح این پرده پروژکتور نور را به طور مساوی توزیع می کند و منطقه دید گسترده ای ایجاد میکند و بدون تغییر در رنگ، تصاویر را نشان می دهد.

همچنین از آنجا که این نوع پرده نمایش حالت مات دارد، از انعکاس یافتن نور محیط بر روی تصاویر پروژکتور جلوگیری می کند. به این ترتیب اگر چراغ های اتاق روشن باشد، وضوح تصاویر ویدئو پروژکتور با افت مواجه نمی شود. پرده نمایش مات سفید به شما این امکان را نیز می دهد تا بدون نیاز به کشیدن پرده های اتاق جهت تاریک کردن محیط، از پروژکتور خود استفاده کنید. در مجموع اگر قصد نمایش تصاویر در محیط های روشن و پر نور را دارید، پرده نمایش مات سفید می تواند جزء بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

پرده نمایش پارچه ای: این نوع پرده نمایش از الیاف خاصی از پارچه ساخته میشوند که باعث میشود اطلاعات نور دریافتی به خوبی نمایش دهند و در اندازه های مختلف وجود دارند.

جنس پرده نمایش ویدئو پروژکتور

به طور کلی پرده نمایش ویدئو پروژکتور پارچه ای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع آن دارد. به این ترتیب می توانید با خرید این نوع پرده نمایش در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بخش بیشتری از بودجه تان را به خرید پروژکتور اختصاص دهید.

پرده نمایش فایبر گلاس: نوعی پرده نمایش است که از مواد نفتی و پشم شیشه ساخته میشود. از ویژگی های این پرده نمایش ها سبک و مستحکم بودن آنها است و معمولا این نوع پرده های نمایش دارای کیفیت نمایش بالاتری نسبت به دو نوع قبلی هستند.

در واقع اگر می خواهید تا به بالاترین پتانسیل های ویدئو پروژکتور خود از لحاظ وضوح و روشنایی تصویر دست پیدا کنید، پرده نمایش فایبر گلاس را انتخاب نمایید. اغلب مدل های این نوع پرده نمایش برقی هستند و شما می توانید آنها را از طریق ریموت کنترل و از راه دور باز و بسته کنید. لازم به ذکر است که پرده نمایش ویدئو پروژکتور فایبر گلس معمولاً دارای ضخامت 48 میلی متر است و بافت آن در مقایسه با مدل های پارچه ای لطیف تر است. این موارد باعث شده تا قیمت این نوع پرده نمایش نیز نسبت به انواع دیگر کمی بالاتر باشد.

جنس پرده نمایش ویدئو پروژکتور

پرده نمایش ویدئو پروژکتور کریستال: این نوع پرده نمایش از دانه های ریزی مانند شکر ساخته شده اند. از ویژگی های این پرده نمایش می توان به زیبایی آنها اشاره کرد. همچنین پرده نمایش کریستال باعث افزایش نور تا 35 درصد میشود و مناسب برای سالن های نمایشی است که به نور محیط کنترل مناسبی ندارند. ضمن اینکه پرده نمایش ویدئو پروژکتور کریستالی به ارتقای کنتراست تصویر کمک می کنند و باعث می شوند تا رنگ مشکی و سایه روشن ها به شکل طبیعی تری نمایش داده شوند. این پرده نمایش ها وزن مناسبی هم دارند و برای حمل و جابجایی آنها کار آسان تری در پیش خواهید داشت.

شما می توانید برای خرید انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای تجربه یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن، به وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.