منو
منو
سبد خرید

لیبل گیت فروشگاهی - لیبل امنیتی

لیبل گیت فروشگاهی - لیبل امنیتی

امنیت در فروشگاه های امروزی اولویت زیادی پیدا کرده است. بر همین اساس، تقریبا همه آنها از انواع لیبل گیت استفاده می کنند تا در مقابل سرقت اجناس بکار بگیرند.

معرفی لیبل گیت فروشگاهی

این لیبل ها که از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات فروشگاهی محسوب می شوند، بر روی اجناس قرار گرفته و به هنگام خروج از گیت ورودی، آژیر مخصوصی به صدا در می آید. در این حالت مدیریت و بخش امنیتی متوجه خروج غیر مجاز کالا خواهد شد. قیمت لیبل فروشگاهی بسته به نوع فناوری ای که در آن بکاررفته است می تواند متفاوت باشد. برخی از آنها مناسب کتابخانه ها و فروشگاه هایی است که کالاهای زیادی در اندازه های مختلفی دارند و خرید لیبل فروشگاهی به آنها اجازه می دهد تا از سرقت جلوگیری شود.

در موارد دیگر نیز، بسته به نوع فروشگاه خود، بهترین لیبل فروشگاهی را انتخاب نمایید. تفاوت این گیت ها و لیبل ها علاوه بر ظاهر، در فرکانس کاری آنهاست که برخی می توانند محدوده وسیعتری را پوشش دهند. بنابراین مهم است که از کدام نوع برای فروشگاه استفاده می کنید.

لزوم استفاده از لیبل گیت فروشگاهی

خوشبختانه فناوری به کمک افراد آمده تا زندگی را برای ما آسان تر کند. شاید برخی امنیت را صرفا استفاده از دوربین های مدار بسته بدانند اما باید گفت که این دو با هم قابل مقایسه نیستند. خرید لیبل گیت فروشگاهی به شما اجازه می دهد تا در لحظه واکنش نشان دهید، این در حالی است که دوربین مدار بسته صرفا قادر به ضبط محیط است و نمی توانید بصورت لحظه ای آن را بررسی کرده و واکنش مناسب نشان دهید.

بنابراین می توان گفت که استفاده از لیبل گیت فروشگاهی، اهمیت برابری با دوربین مدار بسته در جهت ایمن سازی فروشگاه شما دارد.

خرید لیبل گیت فروشگاهی

لازم به ذکر است که تنوع در لیبل گیت فروشگاهی به شما حق انتخاب بیشتری می دهد و می توانید براساس بودجه خود تهیه کنید.

مجموعه ایده برتر پارسیان در این زمینه تخصص های لازم را داشته و قیمت لیبل گیت فروشگاهی را با بهترین قیمت و بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید برای دریافت مشاوره های رایگان در این خصوص از راه های ارتباطی این مجموعه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمايش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات