در این مقاله با معرفی و بررسی یکی از بهترین و حرفه ای ترین کیبوردهای تولید شده، قصد کمک به کاربرانی را داریم که می خواهند یک کیبورد گیمینگ با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنند. کیبورد مد نظر با عنوان کیبورد گیمینگ GK803-RGB توسط شرکت ایرانی GREEN عرضه شده است. این مدل کیبورد با هدف رفع نیاز گیمرها و دیگر کاربران تولید شده و با توجه به بهره مندی از امکانات متعددی که در اختیار دارد می تواند رضایت 100 درصدی کابران را به دست آورد! شرکت گرین از سوئیچ های مکانیکال آبی نیز در ساخت این مدل از کیبورد خود استفاده کرده است. از ویژگی سوئیچ های استفاده شده می توان به عمری برابر با 50 میلیون ضربه و اجرای دستورات در کم تری زمان ممکن اشاره کرد. در ضمن طراحان کیبورد گیمینگ GK803-RGB به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ از نورپردازی RGB نیز استفاده کرده است. کلیدهای مالتی مدیا به همراه قابلیت آنتی گوست و قابلیت های متعدد دیگر توانسته این مدل کیبورد را تبدیل به یکی از حرفه ای ترین کیبوردهای موجود در بازار تبدیل کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ GK803-RGB گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ GREEN GK803-RGB، انتخاب گیمرهای حرفه ای!

طراحی جذاب و ارگونومیک کیبورد گیمینگ GK803-RGB گرین!

طراحی جذاب و خاص از مهم ترین ویژگی های کیبورد گیمینگ GK803-RGB محسوب شده که می تواند هر کاربری را به سمت خود جلب کند! ارگونومیک بودن نیز از مهم ترین ویژگی های این مدل کیبورد محسوب شده و می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی بهترین گزینه باشد. در ساخت بدنه این مدل کیبورد از آلومینیوم تراش خورده استفاده شده تا علاوه بر بهره مندی از کیفیت بالا، جذابیت خیره کننده ای نیز داشته باشد. کیفیت بالا باعث می شود تا کیبورد گیمینگ GK803-RGB گرین در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد! استراحت گاه مچ دست نیز در طراحی این کیبورد استفاده شده تا کاربر هنگام استفاده از کیبورد بدون لغزش دست اقدام به انجام بازی کند. لازم به ذکر است که استراحت گاه این کیبورد از جنس پلاستیک ABS ضد تعریق ساخته شده است. نورپردازی حرفه ای نیز از دیگر ویژگی های طراحی این کیبورد ارگونومیک و جذاب محسوب می شود که در زیر تمامی کلیدهای کیبورد مورد استفاده قرار گرفته است. GREEN به منظور برقراری ارتباط با سیستم نیز از یک رابط USB 2.0 در این کیبورد استفاده کرده است. در ضمن این کیبورد با توجه به ابعاد 446x240x48 میلی متر و وزن 1.26 کیلوگرمی که در اختیار دارد امکان حمل و نقل آسان را برای کاربر فراهم می کند. به منظور تنظیم میزان ارتفاع نیز از پایه در زیر کیبورد استفاده شده تا کاربرد بتواند میزان ارتفاع را بر حسب راحتی خود تنظیم کند!

طراحی جذاب و ارگونومیک کیبورد گیمینگ GK803-RGB گرین!

سوئیچ های مکانیکال آبی و 112 کلید مختلف کیبورد گیمینگ گرین GK803-RGB

شرکت GREEN در ساخت کیبورد گیمینگ GK803-RGB از سریع ترین سری سوئیچ ها استفاده کرده است. سوئیچ این کیبورد از نوع مکانیکال آبی بوده و با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمری تا 50 میلیون ضربه را برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! بازخورد فیزیکی عالی به همراه دقت فوق العاده ای که این کیبورد گیمینگ گرین در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام انجام بازی های شوتر پیروزی خود را تضمین شده بدانند. از ویژگی هایی که در ساخت این نوع سوئیچ استفاده شده می توان به فاصله فشار و نیروی مورد نیاز به منظور فعال کردن آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که این شرکت در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ GK803-RGB مورد استفاده قرار داده است می توان به برخورداری از 106 کلید مختلف و باکیفیت اشاره کرد.

شرکت Green به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل مدیای در حال پخش و صدای سیستم از 12 عدد کلید کنترلی بهره برده است! کلیدهای کنترلی این کیبورد با کلیدهای F1 تا F12 بوده و برای دسترسی به آن ها باید از کلید ترکیبی FN استفاده کرد. کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ GK803-RGB نیز شامل 1 عدد کلید به منظور قطع و وصل صدا و 2 کلید جهت کاهش و افزایش میزان صدای سیستم می شود. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید ها قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! کیبورد گیمینگ GK803-RGB گرین از قابلیت Game Mode نیز برخوردار است و به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کند!

سوئیچ های مکانیکال آبی و 112 کلید مختلف کیبورد گیمینگ گرین GK803-RGB

کلیدهای آنتی گوست کیبورد مخصوص بازی GREEN GK803-RGB!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مهم و مثبت این کیبورد محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا از فشار دادن چند دکمه در بازی بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدها استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! شرکت گرین به منظور زیباسازی هر چه بیشتر سیستم گیمینگ کاربر از سیستم نورپردازی بهره برده است. نورپردازی استفاده شده در کیبورد گیمینگ GK803-RGB از نوع RGB بوده که و در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده است! نورپردازی حرفه ای این کیبورد علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ باعث ایجاد هیجان می شود و انجام بازی های ویدئویی را لذت بخش تر می کند! از ویژگی های مهم و مثبت نورپردازی استفاده شده نیز می توان به برخورداری از جلوه های نوری متعدد (18 جلوه مختلف) اشاره کرد که کاربر با بهره مندی از قابلیت تنظیم نورپردازی می تواند نوع جلوه آن را بر حسب سلیقه شخصی خود تنظیم کند! تنظیمات این مدل کیبورد را می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی شرکت گرین که با عنوان Griffin Panel طراحی شده انجام دهید. علاوه بر قابلیت تنظیم جلوه های نورپردازی، قابلیت تنظیم سرعت، جهت، شدت روشنایی، قابلیت تعیین چندین عملکرد ماکرو و ... نیز در این نرم افزار موجود است! در ضمن این شرکت به منظور متصل کردن تجهیزات جانبی کامپیوتر همچون هارد، فلش و ... از 2 عدد پورت USB 2.0 در این کیبورد استفاده کرده است.

منبع: green