حتماً تا به حال در هنگام مراجعه به مراکز خرید، پاساژها یا سالن های کنسرت با مجموعه ای از مانیتورها که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و تشکیل یک دیوار تبلیغاتی بزرگ را داده اند، مواجه شده اید! این روش یکی از آسان ترین روش ها برای جلب توجه مخاطبان است و نقش زیادی در افزایش بهره وری کسب و کارهای مختلف دارد. هر یک از این مانیتورها، ویدئو وال نام دارد که یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای مصارف تبلیغاتی به شمار می آید. در بازار انواع مختلفی از ویدئووال وجود دارد که از میان پرطرفدارترین آنها می توان به ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال ال جی، ویدئو وال پاناسونیک و ویدئو وال شارپ اشاره کرد. شرکت فیلیپس نیز حضور فعالی در این بازار دارد که از جمله با کیفیت محصولات آن در این زمینه می توان به ویدئو وال 55BDL1005X اشاره کرد. این دستگاه ویدئو وال از قابلیت استفاده به صورت کاشی در کنار چند دستگاه دیگر برخوردار است و امکان تشکیل یک دیوار بزرگ تبلیغاتی در هر سایزی را به شما می دهد. در این مقاله بیشتر با ویژگی های این ویدئو وال 55 اینچ تبلیغاتی آشنا می شویم.

ویدئو وال فیلیپس 55BDL1005X، یک انتخاب عالی برای مصارف تبلیغاتی

امکان کنترل و مانیتور عملکرد با نرم افزار CMND & Control

این امکان برای شما وجود دارد تا ویدئو وال 55 اینچ فیلیپس را از طریق شبکه لوکال LAN کنترل کنید. این ویدئو وال صنعتی با نرم افزار CMND & Control سازگار است و به شما اجازه می دهد تا عملیات حیاتی مانند کنترل دستگاه های ورودی و بررسی وضعیت نمایشگرها را از راه دور انجام دهید. این نرم افزار امکان مدیریت یک تا 100 دستگاه مانیتور صنعتی را به صورت هم زمان فراهم می آورد و در فضاهای وسیع و گسترده نیز کاربرد دارد.

طراحی و نمایش محتوا با نرم افزار CMND & Create

با نرم افزار CMND & Create می توانید کنترل کامل محتوای قابل نمایش بر روی ویدئو وال فیلیپس مدل 55BDL1005X را به دست بگیرید. این نرم افزار از رابط کاربری drag and drop بهره می برد و امکان طراحی قالب را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می آورد. فرقی نمی کند که می خواهید از تابلو اعلانات هوشمند خود در مکان های عمومی استفاده کنید یا آن را در ادارات و شرکت ها نصب نمایید؛ در هر حال این نرم افزار امکانات متعددی برای تولید محتوای متناسب با کسب و کار شما را در اختیارتان می گذارد. در CMND & Create تعداد زیادی از قالب های از پیش طراحی شده و ویجت های مختلف گردآوری شده و شما می توانید با اضافه کردن متن، عکس و ویدئو به آنها به محتوای مورد نظرتان دست پیدا کنید. همچنین از طریق این نرم افزار به آسانی می توانید محتوا را بر روی ویدئووال پلی کنید.

نرم افزار FailOver نمایش دائمی محتوا را تضمین می کند.

از اتاق انتظار تا اتاق جلسه، هیچ نمایشگر خاموش و بدون محتوایی در این مسیر نباید وجود داشته باشد! FailOver به شما این تضمین را می دهد تا در تمام لحظات، ویدئو وال 55BDL1005X در حال نمایش محتوا خواهد بود. به طوری که اگر دستگاه منبع پخش اصلی با مشکل مواجه شد، این نرم افزار به صورت اتوماتیک به منبع پخش ثانویه سوئیچ می کند و ادامه نمایش محتوا را از این دستگاه پی می گیرد. تنها کافی است تا دستگاه های جایگزین منبع پخش اصلی را به این نرم افزار معرفی کنید.

ایجاد ویدئو وال 4K در هر سایزی

دو، سه یا هر تعداد دستگاه از ویدئو وال 55 اینچ فیلیپس را به یکدیگر متصل کرده و یک دیوار تبلیغاتی بزرگ را بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه خارجی تشکیل دهید. برای نمایش محتوا بر روی تمام این ویدئو وال ها فقط به یک پلیر نیاز خواهید داشت و می توان آنها را به حداکثر 40 منبع پخش به صورت هم زمان اتصال دهید. این دستگاه ویدئو وال از نمایش محتوای 4K پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا با نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت، توجه مخاطبان خود را به بهترین شکل جلب نمایید.

چنانچه قصد خرید ویدئو وال فیلیپس با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین برای دریافت قیمت ویدئو وال 55 اینچ می توانید از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: usa.philips