این روزها شایعات متعددی در رابطه با گوشی پرچم دار بعدی سامسونگ به گوش می رسد و بحث درباره آن حسابی داغ است! مطابق با خبر تازه ای که به تازگی منتشر شده، سامسونگ همین حالا که مشغول خواندن این مطلب هستید در حال تولید انبوه سری گوشی های Galaxy S22 است! اگر این خبر صحت داشته باشد، باید منتظر به بازار آمدن این گوشی ها در ماه های اولیه سال 2022 باشیم. هر چند پیش از این هم شایعاتی در رابطه با عرضه این گوشی به بازار در ماه های ژانویه یا فوریه 2022 (دی و بهمن 1400) به گوش می رسید.

سامسونگ در حال تولید انبوه گوشی Galaxy S22 است! منتظر عرضه پرچمدار جدید سامسونگ در آینده ای نزدیک باشید!

مطابق با اخباری که بر روی وب سایت WinFuture منتشر شده، سامسونگ تولید انبوه کابل های انعطاف پذیری را که برای اتصال بوردهای مدار این گوشی مورد نیاز است، به تازگی آغاز کرده است. علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد تا میزان تولید خود در کارخانه های واقع در آسیا را به 10 هزار واحد در روز افزایش دهد. در این گزارش خاطرنشان شده است که این کمپانی کره ای برای دستیابی به این میزان نرخ تولید با موانعی نیز مواجه شده است. گفته می شود که تولید انبوه تمام نسخه های گوشی های Galaxy S22 و Galaxy S22+ در حال انجام است، اما سامسونگ تمرکز خود در تولید گوشی Galaxy S22 Ultra را بر روی نسخه قابل فروش در بازار آمریکا متمرکز کرده است.

به هر حال طرفداران سامسونگ می توانند منتظر عرضه سری گوشی های گلکسی S22 به بازار در آینده ای نزدیک باشند. هر چند در رابطه با زمان عرضه این گوشی ها تناقض هایی وجود دارد، اما به نظر می رسد که عرضه این گوشی به بعد از دو ماه اول سال 2022 موکول نخواهد شد. تولید انبوه گوشی سه ماه پیش از عرضه نهایی آن امری منطقی به نظر می رسد! پس این طور که مشخص است، بحران جهانی کمبود چیپست بر روی برنامه های سامسونگ تأثیرگذار نبوده است. این در حالی است که این موضوع برای بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی مشکلات فراوانی را به وجود آورده است. به عنوان مثال تولید گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra به دلیل کمبود چیپست در کشور هندوستان متوقف شده و این شرکت یک بازار بزرگ را از دست داده است!

سامسونگ در حال تولید انبوه گوشی Galaxy S22 است! منتظر عرضه پرچمدار جدید سامسونگ در آینده ای نزدیک باشید!

پیش بینی می شود که سامسونگ علاوه بر مدل های پرچم دار، نسبت به عرضه مدل های اقتصادی تر نیز اقدام کند. پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ قصد دارد تا گوشی Galaxy S21 FE را که یک مدل میان رده است، به بازار عرضه کند و حتی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی و طراحی ظاهری این گوشی نیز منتشر شده است. به هر حال پیش بینی می شود که پرچم دار جدید سامسونگ و به خصوص مدل Galaxy S22 Ultra به یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال تبدیل شده و رقابت هیجان انگیزی را با گوشی هایی مانند Google Pixel 6 Pro داشته باشد.

منبع: androidcentral