ریزر به تازگی یک سری مانیتورهای گیمینگ جدید به بازار عرضه کرده که جزء بهترین مانیتورهای سال 2021 به حساب می آیند. به طور کلی Razer یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت انواع تجهیزات گیمینگ (شامل مانیتور، ماوس، کیبورد، هدست و...) است که محصولات آن همواره با استقبال بالایی از جانب گیمرها مواجه شده است. به همین دلیل اخبار مربوط به محصولات جدید این شرکت همواره بازخورد خوبی داشته است. مانیتورهای گیمینگ جدیدی که این شرکت معرفی کرده هنوز به بازار عرضه نشده اند و زمان دقیق عرضه آنها نیز مشخص نیست. اما اگر قصد خرید مانیتور گیمینگ دارید و در جستجوی یک محصول با کیفیت و خوش ساخت هستید، مانیتور Razer Raptor می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. این مانیتور در سال 2019 به بازار عرضه شده و در این مدت به یکی از مدل ها پرطرفدار در میان گیمرها تبدیل شده است.

با مانیتور گیمینگ 27 اینچی Razer Raptor بیشتر آشنا شوید

مانیتور ریزر Raptor با سایز 27 اینچ عرضه شده و در دسته مانیتورهای 1440p (با رزولوشن 2560 x 1440 (WQHD)) قرار دارد. این ماینتور در سال 2019 در لیست بهترین مانیتورهای گیمینگ سال توسط بسیاری از وب سایت ها قرار گرفته است. یکی از دلایل این موضوع پشتیبانی این مانیتور گیمینگ از HDR400 است که نمایش تصاویر را بسیار جذاب تر از قبل می کند. همچنین مانیتور Razer Raptor از نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه بهره می برد و تصاویر سریع و اکشن را بدون کوچکترین مات شدگی به نمایش می گذارد. از دیگر ویژگی های این مانیتور گیمینگ می توان به سازگاری با تکنولوژی های NVIDIA G-Sync و AMD FreeSync اشاره کرد که باعث بهترین عملکرد آن در هنگام اتصال به کارت گرافیک های انویدیا و AMD می شود. سایر مشخصات این مانیتور را نسبت کنتراست 1000:1، نسبت تصویر 16:9، شدت روشنایی 420 cd/m2، زاویه دید 178 درجه ای و پنل IPS با روکش مات تشکیل می دهند.

پورت های ارتباطی مانیتور ریزر Raptor را یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت HDMI 2.0b، دو پورت USB Type-A 3.2 و یک پورت USB Type-C PD تشکیل می دهند. این پورت ها امکان اتصال این مانیتور به انواع کامپیوترها و لپ تاپ های گیمینگ و جدیدترین نسل کنسول های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس را فراهم می آورند.

مانیتور گیمینگ Razer Raptor دارای بدنه و چارچوبی آلومینیومی است و از نورپردازی Razer Chroma RGB پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapse نحوه نورپردازی این مانیتور را مدیریت کرده و افکت دلخواه خود را برای آن انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های کاربردی این مانیتور باید به سیستم مدیریت کابل آن اشاره کنیم که کابل مورد نظر شما را به طور مستقیم و به راحت ترین شکل به دستگاه متصل به مانیتور هدایت می کند. این طراحی هم باعث افزایش طول عمر کابل و جلوگیری از خمیدگی و در هم پیچیدگی آن می شود و هم به کابل ها و اتاق شما نظم می بخشد.

منبع: windowscentral