ویدئو پروژکتور نیز مانند دیگر گجت های دیجیتال دسته بندی های متنوعی دارد و مدل های مختلف آن برای مقاصد متفاوت طراحی شده اند. یکی از پرکاربردترین دسته بندی های ویدئو پروژکتور، دسته اداری است که همان طور که از عنوانش مشخص است، شامل مدل هایی می شود که برای استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها طراحی شده اند. ویدئو پروژکتور اپتما M870X در این دسته بندی قرار دارد و اتفاقاً استقبال خوبی از آن در بازار به عمل آمده است. اما سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که «چه ویژگی هایی باعث شده تا ویدئو پروژکتور Optoma M870X به یک انتخاب ایده آل برای مصارف اداری تبدیل شود؟». در این مقاله قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید!

چرا ویدئو پروژکتور اپتما M870X یک پروژکتور اداری ایده آل است؟

برای پاسخ دادن به سؤال بالا ابتدا باید به شدت روشنایی ویدیو پروژکتور اپتما M870X اشاره کنیم. این دستگاه توانایی نمایش تصاویر با حداکثر روشنایی 3800 لومن را دارد که برای مصارف اداری مناسب به نظر می رسد. برای کسانی که آشنایی کمتری با فاکتور «شدت روشنایی» دارند باید بگوییم که هر چه این عدد بالاتر باشد، پروژکتور در محیط های روشن عملکرد بهتری را ارائه می دهد و تصاویر آن واضح تر خواهند بود. به عبارت دیگر، اگر پروژکتور شما شدت روشنایی مناسبی داشته باشد، دیگر نیازی به تاریک کردن محیط برای بهتر دیده شدن تصاویر نخواهید داشت و می توانید در همان حالی که چراغ های اتاق روشن است، به ارائه مطالب در جلسه بپردازید. ویدئو پروژکتور اپتما M870X از این لحاظ عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد و دارای شدت روشنایی استانداردی برای مصارف اداری و آموزشی است.

نکته دوم به نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور اپتما مدل M870X مربوط می شود. به طور کلی از آنجایی که پروژکتورهای اداری بیشتر برای نمایش پاورپوینت و PDF مورد استفاده قرار می گیرند، باید متن ها، اعداد و نمودارها را به خوبی نمایش دهند. فرض کنید در هنگام ارائه مطالب در یک جلسه مهم کاری، متن ها و نمودارهای مورد نظر شما خوانا و واضح نباشند! در این شرایط قطعاً حاضرین در جلسه آن طور که باید و شاید در جریان مطالب شما قرار نمی گیرند! برای اینکه دچار این شرایط نشوید، باید پروژکتوری انتخاب کنید که نسبت کنتراست و رزولوشن مناسبی داشته باشد.

چرا ویدئو پروژکتور اپتما M870X یک پروژکتور اداری ایده آل است؟

ویدئو پروژکتور Optoma M870X از نسبت کنتراست 22000:1 بهره می برد و در نمایش متن های سیاه و سفید و سایه روشن ها کارایی مناسبی دارد. به طوری که این دستگاه رنگ مشکی را با عمق زیاد و رنگ های روشن را با شفافیت مناسب نمایش می دهد و باعث می شود تا تصویر نهایی عمق مطلوبی داشته باشد. البته رزولوشن این پروژکتور XGA یا 1024x768 است که رزولوشن چندان بالایی نیست. با این حال می توان آن را برای مصارف اداری مناسب دانست. بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور اپتما M870X سایز تصویر حداکثر 300 اینچ را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظرتان را همراه با جزئیات به مخاطبان خود ارائه دهید.

مزیت دیگر خرید پروژکتور اپتما M870X طول عمر عالی لامپ آن است! مسلماً دوست ندارید تا پس از مدت کوتاهی از خرید پروژکتور مجدداً مجبور به صرف هزینه برای تعویض لامپ آن شوید! شرکت اپتما با علم کامل به این موضوع، در پروژکتور M870X از تکنولوژی های کاربردی خود در راستای افزایش طول عمر لامپ آن استفاده کرده است. این تکنولوژی ها باعث می شوند تا طول عمر لامپ این دستگاه در حالت اکو (یا اقتصادی) به حداکثر 15000 ساعت برسد! این یعنی تا چند سال (متناسب با استفاده روزانه از دستگاه) لامپ ویدئو پروژکتور اپتما M870X به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و شما را از خرج کردن پول اضافه برای تعویض آن نجات می دهد!

چرا ویدئو پروژکتور اپتما M870X یک پروژکتور اداری ایده آل است؟

در نهایت باید به قیمت ویدئو پروژکتور اپتما M870X اشاره کنیم که در بازار این روزهای کشور ما قیمت مناسبی به حساب می آید. پس اگر به دنبال گزینه ای هستید که یک کیفیت استاندارد برای مصارف اداری/ آموزشی را به شما ارائه دهد و در عین حال قیمت منطقی داشته باشد، این پروژکتور از برند اپتما را مد نظر داشته باشید! برای خرید ویدئو پروژکتور اپتما M870X با بهترین قیمت بازار فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: iprojector