این پرینتر را با نام های پرینتر حرارتی، فیش پرینتر، پرینتر صدور قبض، پرینتر صدور فیش و پرینتر صندوق نامگذاری می کنند. فیش پرینتر نیکیتا یکی از انواع پرینتر ها ست که با ایجاد گرما یا حرارت متن مورد نظر را بر روی رول کاغذ های مخصوص به خود چاپ می کند که امروزه جایگاه خود را در جوامع مختلف یافته است. با توجه به نیاز مصرف کنندگان، انواع فیش پرینتر نیکیتا وارد بازار شده است.

کاربرد فیش پرینترهای نیکیتا

فیش پرینتر های نیکیتا و سایر فیش پرینتر های حرارتی برخلاف سایر چاپگر های موجود نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارند و برای شرایطی مناسب هستند که ماندگاری متن چاپ شده از اهمیت کمتری برخورد دار است.

سرعت چاپ در این پرینترها بالا بوده و تنها تهیه رول کاغذ فیش پرینتر در استفاده از این پرینترها هزینه بر است که البته هزینه بالایی نیست و استفاده از این پرینتر ها را مقرون به صرفه می کند.

کاردبرد فیش پرینتر های نیکیتا در مراکز دارای سیستم نوبت دهی و همچنین مکان هایی با لزوم صدور فیش مانند فروشگاه ها، داروخانه ها، درمانگاه ها، رستوران ها، بانک ها و … میباشد.

خرید فیش پرینتر نیکیتا

پرینتر صدور فیش نیکیتا از دیگر برندهایی است که می توانید در زمینه خرید فیش پرینتر انتخاب کنید. شرکت نیکیتا یک شرکت ایرانی است که در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه ماشین های اداری و تجهیزات بانکی شروع به کار کرد. مکانیسم چاپ بیشتر چاپگرهای فیش زن نیکیتا، حرارتی است و با گارانتی خود شرکت نیکیتا می باشد.

امکانات فیش پرینترهای نیکیتا

از جمله امکانات فیش پرینتر های نیکیتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
چاپ حرارتی بر روی کاغذ های مخصوص حساس به حرارت

بی نیاز به تهیه مواد مصرفی چاپ و هزینه های نگهداری سرعت چاپ 220 میلیمتر در ثانیه واقعی

تسریع در روند عملیات فروش وضوح چاپ 8 نقطه در میلیمتر

کیفیت بالای چاپ (203 DPI) عرض چاپ 80 میلیمتر

صدور سند در اندازه ای معتبر

درگاه های ارتباطی USB، Serial، Lan

رفع مشکلات سرعت و مسافت