از مانیتورهای همه کاره شرکت معتبر LG می توان به مدل 22MP400-B اشاره کرد. این مدل مانیتور با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که در اختیار دارد می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کاربرانی باشد که قصد تهیه مانیتور اقتصادی از یک برند معتبر و رده بالا را دارند! پنل استفاده شده در این مدل مانیتور از نوع VA بوده و با توجه به حداکثر رزولوشن FHD می تواند تصاویر را با کیفیت مطلوبی به نمایش دربیاورد. پورت های ارتباطی نیز از ویژگی های مهم این مدل مانیتور محسوب می شود که به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال جهت پخش تصاویر اضافه شده است. در ضمن جهت بالا بردن میزان کیفیت و محافظت از چشمان کاربر در برابر اشعه های مضر نیز از فناوری های کاربردی استفاده شده است. قابلیت تنظیم میزان شیب و ارتفاع نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل مانیتور ال جی بوده که به لطف پایه کاملا استاندارد میسر شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 22MP400-B ال جی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

لذت انجام بازی، تماشای فیلم و ... با مانیتور 21.5 اینچی 22MP400-B ال جی!

طراحی و ساخت  مانیتور lg 22mp400-b!

طراحان شرکت LG در ساخت مانیتور 22MP400-B ال جی از طراحی ارگونومیک و کاملا استاندارد استفاده کرده اند. این مدل مانیتور دارای صفحه نمایش 21.5 اینچی بوده تا بهترین گزینه برای مشاهده فیلم و یا حتی مطالعه باشد. در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. رنگ مشکی و کیفیت بالای بدنه استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! پایه های تعبیه شده این مانیتور نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و می تواند بهترین زاویه دید را برای کاربر به ارمغان بیاورد. قابلیت تنظیم میزان شیب و ارتفاع نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور بوده که به لطف پایه کاملا استاندارد میسر شده است. در ضمن با توجه به ابعاد جمع و جور 510x393x190 میلی متری این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 2.4 کیلوگرمی نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید. شرکت ال جی جهت جلوگیری از حواس پرتی کاربران و بالا بردن میزان جذابیت مانیتور نیز از حاشیه های باریک استفاده کرده است. در قسمت پشتی مانیتور 22MP400-B ال جی نیز شاهد پورت های کاربردی به همراه قفل Kensington خواهیم بود.

طراحی و ساخت  مانیتور lg 22mp400-b!

مانیتور ال جی مدل 22mp400-b با حالت های مختلف تصویر و فناوری های کاربردی!

حالت های متعددی در ساخت مانیتور 22MP400-B ال جی نیز اضافه شده تا کاربر هنگام استفاده از مانیتور نسبت به نوع فعالیت خود اقدام به انتخاب یکی از آن ها کند. حالت های موجود در این مدل مانیتور شامل حالت Reader، حالت OnScreen و حالت Flicker Safe می شود.

حالت Reader: این حالت با توجه به ایجاد موقعیت خاص می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون کوچک ترین چالش و خستگی اقدام به خواندن و مطالعه مطالب به راحت ترین شکل ممکن کند. در واقع این حالت با توجه به قابلیت کاهش میزان نور آبی اقدام به ایجاد بهینه ترین شرایط جهت مطالعه خواهد کرد.

حالت OnScreen: این حالت نیز به مانیتور این امکان را خواهد داد تا قادر به اجرای چندین وظیفه به صورت همزمان باشد. با وجود این قابلیت می توان گفت که کاربر قادر به مشاهده چندین برنامه به صورت همزمان بوده تا به بالاترین میزان بهره وری دست پیدا کند. لازم به ذکر است که جهت دسترسی به آخرین نسخه از این حالت می بایست به سایت اصلی شرکت LG مراجعه کنید!

حالت Flicker Safe: این حالت مخصوص کسانی است که قصد استفاده طولانی مدت از مانیتور را داشته تا با راحتی کامل اقدام به مشاهده محتوای خود در مانیتور کنند. این حالت با کاهش قابل ملاحظه میزان نور مانیتور می توان تجربه راحت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

حالتColor Weakness : شرکت LG به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این حالت استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.

شرکت ال جی همچنین به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 22MP400-B ال جی شامل Crosshair، Super Resolution+، Dynamic Action Sync، FreeSync و Black Stabilizer می شود.

FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Crosshair: LG این فناوری را جهت شخصی سازی هدف گیری اضافه کرده تا با تنظیم هدف گیری بتوانید در بازی های شوتر عملکردی با مراتب سریع تر و با دقت تری داشته باشید!

Black Stabilizer: این فناوری نیز به منظور نمایش بهتر و واضح تر تصاویر تاریک اضافه شده تا کاربران اقدام به شناسایی دشمنان خود در بازی هایی که گیم پلی آن ها بیشتر در نقاط تاریک سپری می شود کنند!

Dynamic Action Sync: با وجود این فناوری می توان گفت که کاربر هنگام انجام کارهای مختلف از جمله ادیت، کارهای روزانه، انجام بازی و ... از کاهش تاخیر ورودی بهره مند خواهد شد!

Super Resolution+: این فناوری نیز با بالا بردن میزان رزولوشن تصاویر در حال پخش می توان تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

مانیتور ال جی مدل 22mp400-b با حالت های مختلف تصویر و فناوری های کاربردی!

مانیتور 22MP400-B ال جی با قابلیت ارائه تصاویری با بالاترین کیفیت!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 22MP400-B ال جی یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مانیتور گیمینگ به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور 22MP400-B ال جی برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت Full HD را به وجود آورد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست استاندارد 1000:1 مانیتور 22MP400-B ال جی  نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت LG دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. در ضمن این مدل مانیتور با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ می تواند رنگ ها را به صورت زنده و وضوح بالا به نمایش دربیاورد.

شرکت LG جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 22MP400-B خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت HDMI  و 1 عدد پورت D-SUB می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت D-SUB نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک و کیفیت را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در تصاویر را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

منبع: lg