لنوو یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه تولید لپ تاپ و PC است و کمتر کسی است که نام آن را نشنیده باشد. در چند ماه اخیر این برند معتبر به بازار ویدئو پروژکتور نیز علاقه زیادی پیدا کرده است و چند مدل متعدد از این دستگاه را تولید کرده است. ویدئو پروژکتور لنوو Thinkplus AIR H6 یکی از جدیدترین مدل های این شرکت است که به تازگی و در سکوت خبری راهی بازارهای جهانی شده است. این ویدئو پروژکتور در دسته مدل های تجاری جای می گیرد و از یک سری ویژگی جذاب و منحصر به فرد بهره می برد. از جمله مشخصات کلیدی این ویدئو پروژکتور لنوو می توان به مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از رزولوشن Full HD اشاره کرد. در ادامه می توانید با این دستگاه جدید بیشتر آشنا شوید.

پروژکتور Thinkplus AIR H6 علی رغم ابعاد کوچک و جمع و جور، یک دستگاه قدرتمند و کاربردی است و به طور طبیعی از رزولوشن 1080p Full HD پشتیبانی می کند. این ویدئو پروژکتور توانایی دستیابی به حداکثر روشنایی 700 انسی لومن را دارد و از نسبت کنتراست 1000:1 بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با فاکتور شدت روشنایی ویدئو پروژکتور می توانید مقاله زیر را بخوانید:

بیشتر بخوانید

 

بر روی ویدئو پروژکتور فول اچ دی لنوو مدل Thinkplus AIR H6 به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 9 نصب است. درست است که این نسخه از اندروید کمی قدیمی شده، اما به هر حال به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن های استریم ویدئو را بر روی پروژکتور خود نصب کنید و از امکانات اندروید بهره مند شوید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدیو پروژکتور به قابلیت های فوکوس خودکار و تصحیح حالت ذوزنقه ای چهار نقطه ای مجهز است و یک خروجی تصویر متعادل و بالانس شده را در تقریباً تمامی زوایا به شما ارائه می دهد.

پروژکتور Lenovo Thinkplus AIR H6 از پردازنده Amlogic T972 قدرت می گیرد و به پردازنده گرافیکی ARM MALI-G31 MP2 مجهز است. به لطف این مجموعه سخت افزاری، پروژکتور جدید لنوو توانایی نمایش ویدئوهای HDR10 و HLG را دارد و رنگ هایی سرزنده و شاداب را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است و عملکردی روان و سریع را ارائه می دهد.

درگاه های ارتباطی ویدئو پروژکتور تجاری لنوو مدل Thinkplus AIR H6 شامل موارد زیر می شوند:

  • دو پورت USB
  • یک جک صدای 3.5 میلی متری
  • یک جک AV
  • یک ورودی ویدئوی HDMI

علاوه بر پورت های بالا، بر روی پنل پشتی پروژکتور تینک پلاس AIR H6 یک پورت اترنت 10/100 نیز تعبیه شده است. از طریق این پورت می توانید این مدل را به شبکه های محلی اتصال دهید و به طور همزمان از طریق چند دستگاه به آن دسترسی داشته باشید. پروژکتور جدید لنوو از بلوتوث 5.2 و فناوری Airdrop (برای اتصال وایرلس به گجت های ساخت اپل) نیز برخوردار است.

مجهز بودن به یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی یکی دیگر از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور AIR H6 است. در عکس زیر می توانید مشخصات کلیدی این دستگاه را به طور خلاصه شده مشاهده کنید:

ویدئو پروژکتور لنوو Thinkplus AIR H6 به گونه ای طراحی شده تا عملکردی بی صدا همراه با مصرف برق بهینه را ارائه دهد. در همین راستا یک سیستم تهویه هوای کاملاً کم صدا در پنل پشتی آن تعبیه شده است. می توانید مطمئن باشید که عملکرد فن این پروژکتور به هیچ عنوان تمرکز شما را بر هم نخواهد زد!

قیمت ویدئو پروژکتور لنوو مدل Thinkplus AIR H6

در حال حاضر قیمت پروژکتور جدید لنوو بر روی وب سایت AliExpress در حدود 349.99 دلار اعلام شده است. البته این قیمت با احتساب 30 درصد تخفیف لحاظ شده است؛ قیمت اصلی این مدل برای عرضه در بازارهای جهانی 48.57 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

 

منبع: gizmochina