به تازگی یک مدل قرمز رنگ از مجهز ترین ساعت هوشمند حال حاضر برند هواوی، Huawei Watch 4 Pro، مشاهده شده است. البته فعلاً اطلاعات محدودی در رابطه با این ساعت هوشمند در دسترس است و کسی از امکانات ویژۀ این نسخه خبری ندارد. تنها چیزی که حتمی به نظر می رسد این است که هواوی قصد دارد تا این مدل قرمز رنگ را با نام کامل Huawei Watch 4 Pro Space Exploration Edition راهی بازار کند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

مدل قرمز رنگ ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch 4 Pro در راه است!


ساعت هوشمند هواوی مدل Watch 4 Pro در حال حاضر با سه بند مختلف در بازار موجود است: تیتانیوم، کامپوزیت و چرم. اما مدل Space Exploration Edition تنها با بند تیتانیومی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بند این اسمارت واچ هواوی نقره ای است و همان طور که اشاره کردیم، قاب اطراف بدنه آن با رنگ قرمز طراحی شده است.

هواوی واچ 4 پرو به عنوان ساعت هوشمند پرچم دار هواوی در بازار شناخته می شود. این ساعت علاوه بر اینکه مشخصات فنی رده بالایی دارد، فوق العاده نازک و ظریف است و تنها 65 گرم وزن دارد! این ویژگی یکی از نقاط قوت بزرگ این ساعت هوشمند در رقابت با اپل واچ و گلکسی واچ به شمار می آید و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

مسلماً تنها تفاوت ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch 4 Pro Space Exploration Edition با نسخه اورجینال رنگ بدنۀ آن است. با این حال برخی مشخصات فنی این مدل نسبت به هواوی واچ 4 پرو ارتقا پیدا خواهد کرد. اما همان طور که اشاره کردیم، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که کدام یک از مشخصات این اسمارت واچ در مقایسه با نسخه اصلی بهبود پیدا کرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ 4 پرو نسخه Space Exploration Edition چقدر خواهد بود. اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً از جانب هواوی اعلام خواهد شد و ما سعی می کنیم تا آنها را پوشش دهیم.

ساعت هواوی واچ 4 پرو به تازگی به سیستم عامل HarmonyOS 4.0 به روز رسانی شده است. این آپدیت باعث شده تا طول عمر باتری این اسمارت واچ به 4.5 روز افزایش پیدا کند. البته اگر آن را در حالت ذخیره باتری قرار دهید، طول عمر باتری آن تا 21 روز هم خواهد رسید. پیش بینی می شود که مدل Space Exploration Edition نیز از این مزایا برخوردار باشد و باتری آن از طول عمر مناسبی بهره ببرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که نسخه قرمز رنگ هواوی واچ 4 پرو با چه میزان استقبالی از جانب کاربران مواجه خواهد شد. نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ آیا دوست دارید تا ساعتی با قاب بدنۀ قرمز رنگ به مچ دست خود ببندید؟! اگر هواوی واچ پرو 4 نسخه Space Exploration Edition به بازارهای جهانی عرضه شود و به کشور ما هم بیاید، آیا حاضرید برای خرید آن هزینه کنید؟! نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع خبر: Gizmochina