هایسنس بار دیگر با معرفی محصولات جدید خود، بازار تلویزیون های هوشمند را شوک زده کرده است! این بار این برند معتبر و شناخته شده تلویزیون های 65E8K و 75E8K را معرفی کرده که علی رغم برچسب قیمت رقابتی، از مشخصات رده بالا و حتی پرچم دار بهره می برند! این محصولات جدید به ترتیب با قیمت 1069 و 1374 دلار عرضه شده اند و باید آنها را عضو جدید تلویزیون های سری E8K هایسنس نامید. در ادامه می توانید با این دو مدل بیشتر آشنا شوید.

معرفی تلویزیون های ال ای دی 240 هرتزی هایسنس

در حالیکه مدل های قبلی تلویزیون های سری E8K با سایزهای 85 و 100 اینچ به بازار آمده بودند، این بار هایسنس تصمیم گرفته است تا مدل های 65 و 75 اینچی از این سری را نیز به طرفداران خود ارائه دهد. این تلویزیون در مقایسه با مدل های بزرگتر قیمت مناسب تری دارند و طیف وسیع تری از افراد می توانند با تهیۀ آنها لذت استفاده از یک تلویزیون رده بالا را تجربه کنند!

تلویزیون های هایسنس 65E8K و 75E8K در مجموع به 1056 ناحیۀ نوری LED در بخش پس زمینۀ تصویر مجهز هستند و توانایی دستیابی به روشنایی خیره کنندۀ 1800 نیت را دارند! به این ترتیب حتی در روشن ترین مکان ها نیز از وضوح تصویر این اسمارت تی وی ها کاسته نمی شود. گیمرها و سینه فیل ها مسلماً طرفدار تلویزیون های جدید هایسنس خواهند شد! چرا که این مدل ها به طور طبیعی از رزولوشن 4K و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز پشتیبانی می کنند. اما نکه جالب اینجا است که تلویزیون های جدید هایسنس پتانسیل دستیابی به نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز را دارند و از فناوری VRR (رفرش ریت متغیر) پشتیبانی می کنند. پس متناسب با نوع محتوای در حال نمایش، رفرش ریت این دستگاه ها به طور اتوماتیک بهینه سازی می شود.

معرفی تلویزیون های ال ای دی 240 هرتزی هایسنس

لازم به ذکر است که تلویزیون های هایسنس 65E8K و 75E8K دقت رنگ بالایی دارند و تصاویری طبیعی و باورپذیر را ارائه می دهند. به طور دقیق تر باید گفت که این تلویزیون ها 98 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهند و در حالیکه بر روی کاناپۀ منزل خود دراز کشیده اید، شما را به دل تصاویر می کشانند!

اما همه چیز در مورد تلویزیون های 65 و 75 تاینچ جدید هایسنس به «تصویر» و جلوه های بصری مربوط نمی شود! این دستگاه ها کیفیت صدای بی نظیری را نیز ارائه می دهند و لذت بازی یا تماشای فیلم را برای شما چند برابر می کنند. به طور دقیق تر باید گفت که مدل های جدید سری E8K از سیستم صوتی 2.1.2 کاناله برخوردارند و خروجی صدای فوق العاده قدرتمند 77 وات را ارائه می دهند! به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید ساند بار یا اسپیکر نخواهید داشت!

معرفی تلویزیون های ال ای دی 240 هرتزی هایسنس

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون های جدید هایسنس سری E8K از پردازنده مدیاتک MT9653 قدرت می گیرند. این پردازنده دارای چهار هستۀ A73 است و در کنار آن از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. این مشخصات عملکرد نرم، سریع و روان این تلویزیون ها را تضمین می کنند.

منبع: gizmochina