برند سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا است. اما همان طور که می دانید، زمینه های فعالیت این غول کره ای فراتر از این حرف هاست و این شرکت در حوزه تولید سایر گجت ها مانند ساعت هوشمند، ایربادز و... نیز فعالیت دارد. مسلماً زمانی که صحبت از ساعت هوشمند سامسونگ به میان می آید، همۀ ما به یاد سری محبوب Galaxy Watch می افتیم!

یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای ساعت های سری گلکسی واچ، ویژگی های متعدد و چشمگیر آنها است. اکنون کارشناسان سایت Android Headlines به سرنخ های جالبی در رابطه با جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ دست پیدا کرده اند! این ساعت قرار است با نام Galaxy Watch FE (Fan Edition) راهی بازار شود و انتظارات می رود ویژگی هایی مشابه با گلکسی واچ 4 داشته باشد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ FE چه ویژگی هایی دارد؟

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که سامسونگ قصد دارد در سال 2024 نسخه های جدید تبلت Tab S6 Lite و ساعت هوشمند Watch 4 را راهی بازار کند. تا به اینجا تبلت Tab S6 Lite با یک پردازنده جدید به بازار آمده، اما هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه جدید واچ 4 به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال همان طور که گفتیم، کارشناسان وب سایت اندروید هدلاینز به یک سری جزئیات جذاب در مورد این ساعت هوشمند دست پیدا کرده اند. بر اساس این اطلاعات، گلکسی واچ 4 جدید با نام “Galaxy Watch FE” به بازار خواهد آمد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ FE به طور رسمی راهی بازارهای جهانی، آمریکا و کره می شود. مطابق با عکس بالا، مدل نامبرهای این ساعت هوشمند SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N هستند. حروف F، U و N که در پایان این مدل نامبرها دیده می شود، بیانگر عرضه این مدل ها در بازارهای جهانی، آمریکا و کره است. بد نیست بدانید که ساعت گلکسی واچ 4 دارای مدل نامبر SM-R860F است و این تشابه تأیید می کند که به زودی نسخه جدید این ساعت هوشمند به بازار خواهد آمد.

انتظار می رود که گلکسی واچ FE شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 داشته باشد. به خصوص از لحاظ طراحی ظاهری و کاربرد، احتمالاً این دو گجت به یکدیگر شبیه خواهند بود. بر همین اساس پیش بینی می شود که ساعت Galaxy Watch FE دارای بدنه دایره ای شکل به همراه قاب چرخان باشد و از سیستم عامل Google Wear OS قدرت بگیرد.

به احتمال زیاد ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ FE تمام مشخصات مدل های رده بالای سری گلکسی واچ را دارد، اما از لحاظ قیمت ارزان تر خواهد بود. به این ترتیب افرادی که بودجه کمتری برای خرید ساعت های هوشمند دارند، می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند شوند. لازم به ذکر است که حروف FE که در انتهای مدل این ساعت هوشمند درج شده، مخفف عبارت Fan Edition است. قطعاً ساعتی که برای طرفداران سامسونگ (Fans) طراحی شده، باید هم قیمت کمتری داشته باشد! به هر حال علاقه مندان سامسونگ که تعدادشان در کشور ما هم بسیار زیاد است، بی صبرانه منتظر خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ FE هستند. درست است؟!

منبع خبر: Android Headlines