کروم بوک یک دستگاه ساده اما کاربردی است که به خوبی نیازهای روزمره شما را برطرف خواهد کرد. اما اگر به دنبال بیشترین بهره وری از کروم بوک خود هستید، باید از لوازم جانبی کارآمد در کنار آن استفاده کنید. مسلماً استفاده از یک ماوس از کار با تاچ پد لپ تاپ آسان تر است! همچنین یک هدفون با کیفیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از کروم بوک خود برای برقراری تماس های ویدئویی استفاده کنید. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، ما 12 مورد از لوازم جانبی را که در کار آسان تر با کروم بوک به شما کمک می کنند، معرفی کرده ایم. با استفاده از این لوازم جانبی می توانید از کار با کروم بوک خود لذت برده و از بالاترین پتانسیل های این لپ تاپ ساخت گوگل بهره مند شوید!

ماوس لاجیتک Pebble M350 – یک ماوس وایرلس باریک و سبک

این لوازم جانبی کروم بوک شما را کامل می کنند!

تاچ پد مدل های مختلف کروم بوک عملکرد مناسبی دارند و به طور کلی نیازهای روزمره شما در کار با لپ تاپ را به خوبی برطرف می کنند. اما هیچ کس نمی تواند نقش ماوس در کار آسان تر با لپ تاپ را انکار کند! ماوس لاجیتک Pebble M350 دارای طراحی فوق العاده باریک و زیبایی است و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی آن را در کیف لپ تاپ خود گذاشته و حملش کنید. این ماوس لاجیتک از نوع وایرلس است و به صورت بلوتوثی به کروم بوک متصل می شود. همچنین می توان از دانگل وایرلس این ماوس برای اتصال آن با کروم بوک استفاده کرد.

کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ EVO Select – حافظه ذخیره سازی بیشتر

کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ EVO Select – حافظه ذخیره سازی بیشتر

اگر میزان حافظه ذخیره سازی کروم بوک شما برای ذخیره فایل ها یا نصب اپلیکیشن های مورد نظرتان کفایت نمی کند، می توانید از کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ EVO Select استفاده کنید. این کارت حافظه با ظرفیت های 32 تا 512 گیگابایت عرضه شده اند و باعث ارتقای حافظه ذخیره سازی کروم بوک شما می شوند. 

کیبورد وایرلس لاجیتک K580 – ساخته شده برای سیستم عامل کروم

کیبورد وایرلس لاجیتک K580 – ساخته شده برای سیستم عامل کروم

پیدا کردن کیبوردی که دکمه های آن دارای عملکرد سازگار با سیستم عامل کروم (Chrome OS) باشند کار چندان آسانی نیست. مگر اینکه هزینه های بالایی متحمل شوید و یک کیبورد کاستوم و شخصی سازی شده برای کروم بوک خود تهیه کنید! اما لاجیتک کار را برای شما آسان کرده و یک کیبورد اختصاصی فقط برای کروم بوک طراحی کرده است. دکمه های کیبورد لاجیتک K580 با سیستم عامل کروم کاملاً سازگارند و به شما اجازه می دهند تا با کروم بوک خود سریع تر و آسان تر کار کنید. این کیبورد از نوع وایرلس است و با سرعتی بالا می توان اتصال آن بین دو دستگاه مختلف را سوئیچ کرد.

شارژر دیواری راوپاور 45W USB-C PD – یک شارژر باریک و پرسرعت

شارژر دیواری راوپاور 45W USB-C PD – یک شارژر باریک و پرسرعت

این شارژر یکی از باریک ترین شارژرهای 45 واتی USB-C موجود در بازار است که در آن از تکنولوژی GaN استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود که این شارژر علیرغم ضخامت کم و ابعاد کوچک، سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان آورد. البته شاید این شارژر دیواری برای استفاده در محیط های شلوغ و عمومی مناسب نباشد، اما اگر فاصله میز کار شما با دیوار کم است، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در واقع شارژر دیواری راوپاور 45W USB-C PD برای استفاده در فضاهای محدود کارایی بالایی دارد و نیازهای کاربران خانگی کروم بوک را به خوبی برطرف می کند.

هاب یو اس بی سی آکی Link PD Pro – فراهم آوردن امکان اتصال هر دستگاهی به کروم بوک

هاب یو اس بی سی آکی Link PD Pro – فراهم آوردن امکان اتصال هر دستگاهی به کروم بوک

بعضی از مدل های کروم بوک (مانند کروم بوک تک پورت Lenovo Duet)، فاقد پورت های ارتباطی کافی هستند یا ممکن است پورت مورد نظر شما بر روی بدنه آن تعبیه نشده باشد. در این شرایط شما حتماً به یک هاب USB نیاز پیدا خواهید کرد. هاب آکی Link PD Pro یکی از همین دستگاه ها است که هشت پورت مختلف را به کروم بوک شما اضافه می کند. این پورت ها شامل اترنت، HDMI، سه پورت USB-A، درگاه کارت حافظه و پورت های USB-C می شود. شما می توانید از طریق این هاب از فناوری فست شارژ 100 واتی PD نیز بهره مند شوید!

هاب Uni USB-C – انتخابی عالی برای استفاده در منزل یا استفاده به صورت قابل حمل

هاب Uni USB-C – انتخابی عالی برای استفاده در منزل یا استفاده به صورت قابل حمل

این هاب به کابل متصل به بدنه مجهز است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مسافرت به شمار می آید. اما شما می توانید از این هاب به صورت ثابت و در منزل خود نیز استفاده کرده و یک کابل بلندتر به آن متصل نمایید. در این حالت هاب Uni USB-C به یک پایگاه اتصال (docking station) جمع و جور تبدیل می شود و امکان اتصال انواع تجهیزات جانبی به کروم بوک را فراهم می آورد.

مانیتور بنکیو GW2480 24-Inch – صفحه نمایش خود را دو برابر کنید

مانیتور بنکیو GW2480 24-Inch – صفحه نمایش خود را دو برابر کنید

کروم بوک ها دستگاه های زیبا و قابل حمل هستند، اما صفحه نمایش آنها چندان تعریفی ندارد! هنگامی که پشت میز کار خود در منزل یا محل کارتان هستید، می توانید یک صفحه نمایش دوم را به کروم بوک خود متصل کنید و کیفیت نمایش آن را ارتقا دهید. مانیتور 24 اینچی بنکیو مدل GW2480 انتخاب ایده آلی برای این منظور است و تجربه کار با کروم بوک را برای شما لذت بخش تر می کند.

هدفون TaoTronics ANC – مناسب برای علاقه مندان به موسیقی

هدفون TaoTronics ANC – مناسب برای علاقه مندان به موسیقی

هدفون TaoTronics از نوع بلوتوثی است و از قابلیت حذف نویز (active noise-cancelling) بهره می برد. این هدفون از طریق پورت USB-C شارژ می شود و با فناوری فست شارژ نیز سازگاری دارد. شما می توانید از این هدفون فقط با 5 دقیقه شارژ شدن، برای دو ساعت گوشی دادن به موسیقی استفاده کنید. همچنین این هدفون بلوتوثی پس از 45 دقیقه شارژ شدن، برای 35 ساعت آماده به استفاده خواهد بود! پس اگر از علاقه مندان به گوش دادن به موسیقی هستید، این هدفون را مد نظر داشته باشید.

هندزفری کابلی LUDOS Clamor – راحت و زیبا، دارای رنگ های شاد و جذاب

هندزفری کابلی LUDOS Clamor – راحت و زیبا، دارای رنگ های شاد و جذاب

در حالی که جک 3.5 میلی متری کم کم در حال حذف از گوشی های اندرویدی است، اما این پورت همچنان بر روی کروم بوک مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید هندزفری های کابلی خود را به آسانی به آنها متصل کنید. هندزفری LUDOS Clamor یکی از بهترین انتخاب ها برای این منظور است. چرا که این هندزفری دارای گوشی های فوق العاده نرم و راحتی است و بر روی کابل آن دکمه های کنترلی کامل تعبیه شده است. همچنین این هندزفری دارای رنگ بندی شاد و متنوعی است و به کروم بوک شما رنگ و حال جذابی می بخشد!

میکروفون Blue Snowball iCE – گفتگوی آنلاین با کیفیتی ایده آل

میکروفون Blue Snowball iCE – گفتگوی آنلاین با کیفیتی ایده آل

این میکروفون USB یک محصول بالارده یا گران قیمت محسوب نمی شود؛ با این وجود کیفیتی عالی در هنگام تماس های صوتی و تصویری با کروم بوک را برای شما به ارمغان می آورد. به طور کلی شرکت Blue تبحر خاصی در تولید میکروفون های با کیفیت دارد و این مورد در رابطه با مدل Snowball iCE هم صدق می کند! لازم به ذکر است که این میکروفون فاقد جک هدفون است و شما باید از جک های هدفون موجود بر روی کروم بوک برای مکالمه استفاده کنید.

پوشش محافظ لپ تاپ MOSISO – رنگ بندی متنوع

پوشش محافظ لپ تاپ MOSISO – رنگ بندی متنوع

اغلب پوشش های محافظ لپ تاپ در سایزهای 13 تا 16 اینچی در دسترس هستند. اما برند MOSISO برای کاربران کروم بوک های کوچک تر نیز اقدام به تولید پوشش محافظ کرده است. این پوشش های محافظ در سایزهای 11.6 تا 12.3 اینچی عرضه شده اند و می توان کروم بوک های کوچک را نیز در آنها قرار داد. با استفاده از این پوشش ها نگران آسیب دیدن کروم بوک در برابر صدماتی مانند خط و خش، ضربه یا به جا ماندن اثر انگشت نخواهید بود.

کابل شارژ انکر Powerline+ C to C 2.0

کابل شارژ انکر Powerline+ C to C 2.0

این کابل USB-C هم برای شارژ کروم بوک کاربرد دارد و هم می توان از آن برای شارژ گوشی های اندرویدی استفاده کرد. کابل شارژ انکر Powerline+ از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی بهره می برد و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پاره شدن، گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم است. بنابراین در صورت استفاده صحیح، این کابل شارژ برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

منبع: androidcentral