درست است که تبلت Amazon Fire HD 10 جزء تبلت های گران قیمت و رده بالای موجود در بازار شناخته نمی شود، اما این دلیل نمی شود که از قاب های محافظ برای آسیب ندیدن آن در اثر صدمات احتمالی استفاده نکنید! خوشبختانه پوشش های محافظ جذاب و زیبایی برای این تبلت تولید شده که در این بخش برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم. تبلت آمازون Fire HD 10 یک انتخاب ایده آل برای انجام دادن کارهای روزمره مانند تماشای فیلم، وب گردی و انجام بازی است و کارایی های زیادی دارد. پس بهتر است تا با استفاده از یک پوشش محافظ، آن را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارید.

پوشش محافظ Moko – شیک و زیبا، دارای رنگ بندی متنوع

پوشش محافظ Moko – شیک و زیبا، دارای رنگ بندی متنوع

با استفاده از این پوشش محافظ تا شو به تبلت آمازون فایر خود ظاهری شیک و جذاب بدهید! پوشش محافظ Moko دارای ضخامت بسیار کمی است و استفاده از آن باعث سنگین شدن تبلت نمی شود. کاور جلویی این پوشش محافظ از قابلیت تا شدن برخوردار است و شما می توانید از آن به عنوان پایه نیز استفاده کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام تماشای ویدئو با تبلت کارایی بالایی دارد. در بخش داخلی پوشش محافظ Moko یک نوار نگهدارنده نیز به کار رفته که باعث محکم تر قرار گرفتن تبلت داخل آن می شود. این پوشش محافظ با 35 رنگ بندی متفاوت عرضه شده و طیف وسیعی از سلیقه کاربران را پوشش می دهد.

پوشش محافظ Amazon Fire HD10 – امکان نگه داشتن تبلت به صورت عمودی و افقی

پوشش محافظ Amazon Fire HD10 – امکان نگه داشتن تبلت به صورت عمودی و افقی

این پوشش محافظ یکی از معدود پوشش هایی است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از آن به عنوان پایه برای قرار دادن عمودی یا افقی تبلت بر روی سطوح صاف استفاده کنید. پوشش محافظ Amazon Fire HD10 دارای ضخامت بسیار کمی است و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب شامل میکروفیبر استفاده شده است. به این ترتیب می توان از قابلیت حمل آسان و دوام بالای این پوشش محافظ اطمینان کامل داشت. پوشش محافظ Amazon Fire HD10 در پنج رنگ مختلف عرضه شده و دارای بدنه ای پارچه ای است.

پوشش محافظ Poetic Slimfolio – طراحی به شکل کتاب!

پوشش محافظ Poetic Slimfolio – طراحی به شکل کتاب!

با استفاده از این پوشش محافظ، ظاهر تبلت خود را به شکل یک کتاب تغییر دهید! پوشش محافظ Poetic Slimfolio به شکل جلد کتاب طراحی شده و به خصوص برای دانشجویان و دانش آموزان جذابیت بالایی دارد. شما می توانید این پوشش محافظ را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کرده و ظاهر تبلت تان را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. لازم به ذکر است که پوشش محافظ Poetic Slimfolio نیز تا شو است و امکان نگه داشتن افقی تبلت بر روی سطوح صاف را به شما می دهد.

پوشش محافظ Maomi Fire HD 10 – مستحکم و با دوام

پوشش محافظ Maomi Fire HD 10 – مستحکم و با دوام

پوشش محافظ Maomi Fire HD 10 دارای قیمت مناسبی است و به شکلی مستحکم و با دوام طراحی شده است. همچنین در قسمت پشتی این محافظ یک پایه نگهدارنده تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا تبلت خود را به صورت افقی بر روی میز قرار داده و از آن برای تماشای فیلم یا انجام بازی استفاده کنید. این پوشش محافظ در هشت رنگ مختلف عرضه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید.

پوشش محافظ Dadanism Amazon Fire HD10 – ظریف و خاص

پوشش محافظ Dadanism Amazon Fire HD10 – ظریف و خاص

استفاده از این پوشش محافظ نازک و با کیفیت از برند Dadanism یک راه حل ایده آل برای محافظت از تبلت محبوب شما در برابر آسیب های احتمالی است. با وجود اینکه این پوشش محافظ دارای ضخامت کمی است، اما به خوبی از تبلت شما در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه محافظت می کند. این پوشش محافظ دارای جایگاه پورت های تبلت نیز هست و به صورت مات طراحی شده است. به این ترتیب اثر انگشت یا خط و خش به سادگی بر روی آن باقی نمی ماند.

پوشش محافظ Fintie Tuatara Magic Ring – هم محافظ بدنه هم محافظ صفحه نمایش

پوشش محافظ Fintie Tuatara Magic Ring – هم محافظ بدنه هم محافظ صفحه نمایش

با استفاده از پوشش Fintie Tuatara از تبلت آمازون فایر خود در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه و گرد و غبار محافظت کنید. این محصول کارکردی دوگانه دارد و هم از بدنه و هم از صفحه نمایش تبلت به صورت هم زمان محافظت می کند. در قسمت پشتی این پوشش محافظ یک حلقه بزرگ تعبیه شده که به شما در حمل و نگه داشتن آسان تر تبلت کم زیادی می کند. همچنین از این حلقه می توان به عنوان پایه نگهدارنده استفاده کرد.

شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه خدمات در زمینه فروش انواع تبلت و لوازم جانبی آن به شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral