در این مقاله می توانید با بهترین هدفون های USB-C برای آیپد پرو آشنا شوید! همان طور که می دانید آیپد پرو فاقد جک هدفون و پورت لایتنینگ است و در عوض به پورت تایپ سی مجهز شده است. به این ترتیب اگر می خواهید یک هدفون با سیم را به آن متصل کنید، باید نسبت به خرید یک مدل تایپ سی اقدام نمایید.

بهترین هدفون های تایپ سی برای آیپد پرو

هدفون هایی که در لیست زیر مشاهده می کنید، جزء مدل های پرطرفدار و پر فروش بازار در سال 2022 بوده اند که بهترین کارآیی را در کنار تبلت اپل ارائه می دهند.

هدفون تایپ سی TITACUTE Wired Earbuds – دارای قابلیت حذف نویز

هدفون تایپ سی TITACUTE Wired Earbuds – دارای قابلیت حذف نویز

با استفاده از این ایربادز خود را از دنیا جدا کنید و در موزیک های مورد علاقه تان غرق شوید. ایربادز با سیم TITACUTE از قابلیت حذف نویز برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. کیفیت صدای حرفه ای، دکمه های کنترلی کامل و سه سایز سری مختلف سایر مشخصات کلیدی این هدفون را تشکیل می دهند.

هدفون تایپ سی CANTENDO، بسته دو تایی – دو برابر زیبایی

هدفون تایپ سی CANTENDO، بسته دو تایی – دو برابر زیبایی

با خرید این محصول دو هدفون USB-C با کیفیت را با یک قیمت مطلوب به دست خواهید آورد. پس اگر می خواهید به دوستتان هدیه بدهید، این محصول می تواند برایتان انتخاب مناسبی باشد. هدفون Cantendo از لحاظ طراحی ظاهری به محصولات اپل شباهت دارد و در نگاه اول ممکن است شما را به اشتباه بیندازد! اما فراموش نکنید که اپل تا به حال در زمینه تولید هدفون های USB-C فعالیتی نداشته است.

هدفون تایپ سی iMangoo – ساده اما کاربردی

هدفون تایپ سی iMangoo – ساده اما کاربردی

این ایربادز با سیم ساده به خوبی با طراحی ظاهری زیبای آیپد پرو هماهنگ می شود و با دید زیبایی شناسانه این شرکت سازگاری دارد. دکمه های کنترلی این ایربادز نیز شباهت زیادی به ایرپادز اپل دارد و یادآور این محصول رده بالا است. همراه با این هدفون یک کیس حمل نیز ارائه می شود.

هدفون تایپ سی Rayz – کیفیت صدای رده بالا همراه با یک قیمت مناسب

هدفون تایپ سی Rayz – کیفیت صدای رده بالا همراه با یک قیمت مناسب

این ایربادز خوش قیمت را مستقیم به آیپد پروی خود متصل کنید و از کیفیت صدای حرفه ای آن بهره مند شوید. ایربادز Rayz از اتصال به سایر دستگاه های USB-C هم پشتیبانی می کند و به گونه ای طراحی شده تا به شکلی ثابت و محکم در گوش قرار گیرد. مجهز بودن به دکمه های کنترلی و کابل بافته شده آهنربایی مشخصات دیگر این ایربادز را تشکیل می دهند.

هدفون تایپ سی CKLYYL – یک ایربادز اقتصادی

هدفون تایپ سی CKLYYL – یک ایربادز اقتصادی

اگر می خواهید برای آیپد پرو ایربادز بخرید اما بودجه زیادی برای این کار در اختیار ندارید، می توانید به سراغ خرید ایربادز تایپ سی CKLYYL بروید. این ایربادز قیمت فوق العاده مناسبی دارد و به میکروفون داخلی و دکمه های کنترل مدیا نیز مجهز شده است. درون بسته بندی این محصول چند سری در سایزهای مختلف نیز قرار داده شده است. در کل خرید این ایربادز برای شما صرفه اقتصادی بالایی به همراه خواهد داشت.

منبع: imore